Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Met kat naar dierenarts?

<<

Briggy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1526

Geregistreerd: 19 Nov 2015 16:49

Bericht 10 Sep 2016 12:30

Met kat naar dierenarts?

Hoi,

Is er op het forum misschien iemand die dierenarts is of er verstand van heeft?

Onze poes Doortje heeft sinds een tijdje iets bij haar anus zitten. We dachten eerst dat het een stukje ontlasting was dat was blijven plakken. Maar toen had mijn vriend er een beetje aan getrokken (zachtjes) en het raakte niet los. Zie foto's (niet echt smakelijk natuurlijk dus gewaarschuwd :laughcry: )

http://imgur.com/cyUk7n6
http://imgur.com/yJEUNJs

Is het nou nodig om helemaal met poes naar de dierenarts te gaan om te kijken wat het is, of herkent iemand dit? Verder is ze gewoon zichzelf.
AfbeeldingAfbeelding
<<

Anoniem197

Bericht 10 Sep 2016 12:37

Re: Met kat naar dierenarts?

Ik zou even gaan. Ik weet niet wat het is maar zou bv een stukje darm kunnen zijn wat eruit steekt.
<<

Anoniem315

Bericht 10 Sep 2016 13:19

Re: Met kat naar dierenarts?

Ik zou niet gaan. Als ze er verder geen last van heeft, zou ik me er niet druk om maken.
Misschien is het een stuk ontlasting dat nog verder naar binnen zit. Of een verschrompeld soort van aambei?
<<

Beachgirl

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2148

Geregistreerd: 09 Sep 2013 19:18

Bericht 10 Sep 2016 20:51

Re: Met kat naar dierenarts?

Ik zou er niet mee naar de dierenarts gaan tenzij je ziet dat ze er last van heeft. (aan likken of met kont over de grond schuren). Ik vind het lijken op een stukje opgedroogde ontlasting.
M. 💗 November 2020
L. 💙 Mei 2023
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11407

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 10 Sep 2016 21:05

Re: Met kat naar dierenarts?

Ook met een lauw watterschijfje geprobeerd te 'weken'? Misschien gaat ze zelf daarna nog even poetsen.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:43

Bericht 12 Sep 2016 07:21

Re: Met kat naar dierenarts?

DdL schreef:Ik zou even gaan. Ik weet niet wat het is maar zou bv een stukje darm kunnen zijn wat eruit steekt.


Hier sluit ik me bij aan. Eventueel kan je eerst met de dierenarts bellen en je verhaal doen?
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 12 Sep 2016 07:32

Re: Met kat naar dierenarts?

Jip schreef:Ook met een lauw watterschijfje geprobeerd te 'weken'? Misschien gaat ze zelf daarna nog even poetsen.


Ik zou dit ook voorstellen, eventueel met een keukenpapiertje met water. Als het afgeeft, weet je waarschijnlijk genoeg.
L2014 & H2017
<<

Anoniem304

Bericht 21 Sep 2016 14:40

Re: Met kat naar dierenarts?

Hoe is dit afgelopen?
<<

Briggy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1526

Geregistreerd: 19 Nov 2015 16:49

Bericht 21 Sep 2016 16:50

Re: Met kat naar dierenarts?

We zijn niet naar de dierenarts geweest, het zit er nog steeds maar ze heeft er verder geen last van. We gaan 1 oktober voor de andere kat naar de DA en dan vragen we het nog even voor de zekerheid. :)
AfbeeldingAfbeelding

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers