Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kinderwagen met kind naar je toe

<<

Anoniem281

Bericht 08 Sep 2016 19:57

Kinderwagen met kind naar je toe

Oké de Mutsy waar ik zó blij mee was, vind ik totaal niet leuk meer...

Tobias past niet meer in de reiswieg, dus ik heb niet zoveel meer aan die stand van de kinderwagen. Maar in de volgende stap met die wagen, zit-ie prima, maar kijkt-ie vooruit. Ik vind dat niet leuk! Morgen gaan we naar de markt en nu gaan we met m'n vriend en moeder erbij; dus hij heeft wel iets/iemand om naar te kijken, maar als ik alleen zou gaan, kijkt-ie tegen billen aan van onbekende mensen. En ik kan 'm slecht in de gaten houden..

Nou ja, honderd excuses later; ik wil een nieuwe wagen! Maar ik ben absoluut niet bekend met kinderwagens e.d. dus aan jullie de vraag; welke wagen is 2 kanten op te.. dingesen? zetten? Zodat-ie in 't bos bij wijze van lekker vooruit kan kijken, maar in drukke straten ons nog kan zien?
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 08 Sep 2016 20:00

Re: Kinderwagen met kind naar je toe

Dat kan andersom hoor.
R. 2013
D. 2016
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 08 Sep 2016 20:01

Re: Kinderwagen met kind naar je toe

Ik dacht altijd dat dat bij de meeste wagens wel kan, je haalt die zitting er toch af als je de wagen inklapt? Dan kan je 'm er toch naar beide kanten weer opzetten?

Bij de Bugaboo kon het in elk geval, volgens mij bij de Quinny Zapp ook. Zou het anders even informeren in de winkel.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem316

Bericht 08 Sep 2016 20:03

Re: Kinderwagen met kind naar je toe

Wij hebben ook een mutsy gekocht. Ik dacht ook dat je die naar jezelf toe kon zetten. Nu begin ik te twijfelen haha.
<<

Anoniem281

Bericht 08 Sep 2016 20:03

Re: Kinderwagen met kind naar je toe

Spencer schreef:Dat kan andersom hoor.


Na lang prutsen heb ik nog 's goed gekeken en volgens mij heb ik helemaal geen Evo maar een 4 rider. Kan 't daar ook mee, dan? Ik krijg die stang niet omgedraaid dan..
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 08 Sep 2016 20:04

Re: Kinderwagen met kind naar je toe

Je moet het zitje omdraaien.. Bij de Evo dan. Wat staat er op de stang aan de zijkant? Geen Evo?
R. 2013
D. 2016
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5466

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 08 Sep 2016 20:06

Re: Kinderwagen met kind naar je toe

Bij de transit kan het wel. Gewoon het zitje er andersom op zetten. Maar de 4 rider weet ik niet.
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 08 Sep 2016 20:07

Re: Kinderwagen met kind naar je toe

Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Blue Phone

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2391

Geregistreerd: 08 Sep 2016 16:43

Bericht 08 Sep 2016 20:07

Re: Kinderwagen met kind naar je toe

23-11-2014 16-03-2017 01-07-2020
<<

Anoniem281

Bericht 08 Sep 2016 20:08

Re: Kinderwagen met kind naar je toe

Oké wacht k ga een foto maken...
<<

Lilou

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1510

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:29

Bericht 08 Sep 2016 20:09

Re: Kinderwagen met kind naar je toe

Wij hebben een tweedehands Bugaboo Cameleon (heeft ook een grotere bak dan de Mutsy volgens mij) en een Quinny zapp 2.0 buggy. In beiden kunnen ze voor- en achteruit kijkend zitten. Ik zou het overigens, omdat Tobias nog zo jong is, ook erg belangrijk vinden dat de zit een ligstand heeft. Op deze leeftijd is het vaak echt nog heel belastend wanneer ze langere tijd rechtop in een kinderwagen moeten zitten. Oh, beiden kunnen met adapters en de maxi cosi erop! L. wil graag alles zien dus ligt in die kromme banaan stand in de kinderwagenbak. Weinig comfortabel voor dat lijfje. Dus voor even naar het winkelcentrum e.d. zet ik dan de maxi cosi op het onderstel. Kan ze wel meer zien, maar wel meer steun dan in een zit van een kinderwagen.
♥️ N. juli 2014
♥️ L. maart 2016
<<

Anoniem281

Bericht 08 Sep 2016 20:11

Re: Kinderwagen met kind naar je toe

Afbeelding

Da's ons frame zeg maar.

Lilou, ik wil idd ook eentje met ligstand! Maar ik pak 9 van de 10 keer de draagzak, hoor.. Heb me daarom ook totaal verder niet verdiept in de kinderwagens!
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 08 Sep 2016 20:13

Re: Kinderwagen met kind naar je toe

Ja, geen Evo. Dan weet ik het ook niet. Ja haha alsnog een Evo.
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem281

Bericht 08 Sep 2016 20:15

Re: Kinderwagen met kind naar je toe

Haha! Neuh dat niet :smile: Tenminste, ik wil er niet gelijk weer een godsvermogen aan kwijt zijn; ik heb geen combi wagen meer nodig, omdat de reiswieg gewoon niet past. Ik weet niet of de Bugaboo een grote bak heeft, maar Tobias is al bijna 70 cm en ik wil niet dat-ie klem ligt. Hij spartelt graag :)
<<

Anoniem234

Bericht 08 Sep 2016 20:16

Re: Kinderwagen met kind naar je toe

Als ik op Google kijk dan is die van jou toch anders als de 4 riders die ik daar zie. Dus of het is toch geen 4 rider of echt een ouder model. Het lijkt mij als ik zo kijk dat de zitting niet andersom kan.
Voor zover ik nu weet kunnen alle nieuwere wagens tegenwoordig wel twee kanten op.
Bij veel wagens kun ook alleen het onderstel plus zitgedeelte kopen dar scheelt weer.
Ik heb een quinny moodd gehad en deze heb ik toen ook zonder de wieg gekocht.
<<

Anoniem281

Bericht 08 Sep 2016 20:18

Re: Kinderwagen met kind naar je toe

Ja dat zal 't zijn. Miskoopje, vrees ik. Hoewel we er al die tijd onwijs tevreden over waren, hoor! En ik had gedacht langer van de reiswieg gebruik te maken dan 5 maanden.

Maar goed, iemand dus tips voor een wandelwagen? ;) Merken?
<<

Anoniem234

Bericht 08 Sep 2016 20:21

Re: Kinderwagen met kind naar je toe

Ik weet niet wat je budget is maar op deze site heb je modellen die van eerdere. Collecties zijn. Scheelt best veel geld en hebt het toch nieuw. Het is een dochter site van quinny en maxicosi zelf dus je hebt gewoon volledige garantie.

http://www.babyvalue.nl/kinderwagens/quinny/quinny-buzz
<<

Anoniem281

Bericht 08 Sep 2016 20:24

Re: Kinderwagen met kind naar je toe

Persoonlijk heb ik geen budget. Vriend wel... Maar ik ga even kijken, thanks!
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5683

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 08 Sep 2016 20:25

Re: Kinderwagen met kind naar je toe

Een mailtje naar mutsy? Vragen of het kan en zoja, hoe?! Dat jullie er niet aan uitkomen
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Anoniem205

Bericht 08 Sep 2016 20:25

Re: Kinderwagen met kind naar je toe

Ik zou marktplaats eens afstruinen. Wij hebben een Joolz. Daarbij draai je het zitje steeds op. Bij een Bugaboo schuif je de stang heen-en-weer
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 08 Sep 2016 20:28

Re: Kinderwagen met kind naar je toe

He Bazzie wil je ook eens een foto van de wandelwagen inzet maken? Is dat een zitje dat je op het frame klikt of meer een stoffen ding dat je op verschillende punten aan het frame bevestigt? Toen ik bij prenatal werkte konden alle mutsy's twee kanten op, dus of je doet iets niet goed of je wagen is echt al 10 jaar oud of ouder.. Ik weet 't niet :wink:

♥♥
<<

Anoniem281

Bericht 08 Sep 2016 20:31

Re: Kinderwagen met kind naar je toe

Elliot, volgens mij hebben we ons 'destijds' gewoon laten naaien en hebben we een heul oud model gekocht, want ik krijg echt op geen manier dat zitje andersom bevestigd. Dan heeft-ie simpelweg geen ehm aanhechtpuntdingen.

Hadden we mss ook kunnen weten, toen we 'm kochten :nerd: Maar wij waren blij dat we eindelijk een wagen vonden die we allebei leuk vonden...
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 08 Sep 2016 20:33

Re: Kinderwagen met kind naar je toe

Mmm ja het frame ziet er ook wel anders uit dan de frames die toentertijd in de winkel stonden. Irritant!

Ik zou als ik jou was ook eens op marktplaats ofzo kijken.

♥♥
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 08 Sep 2016 20:35

Re: Kinderwagen met kind naar je toe

Oreo schreef:Ik zou marktplaats eens afstruinen. Wij hebben een Joolz. Daarbij draai je het zitje steeds op. Bij een Bugaboo schuif je de stang heen-en-weer


Voor zover ik me kan herinneren kon je bij de Bugaboo ook gewoon het zitje omdraaien. Stang heen en weer schuiven was meer voor als je de grote wielen voor wilde, als je over een bospad wilde lopen of zo. Maar je kon het zitje beide kanten op draaien met zowel de grote als de kleine wielen voor.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 08 Sep 2016 20:36

Re: Kinderwagen met kind naar je toe

Susan schreef:
Oreo schreef:Ik zou marktplaats eens afstruinen. Wij hebben een Joolz. Daarbij draai je het zitje steeds op. Bij een Bugaboo schuif je de stang heen-en-weer


Voor zover ik me kan herinneren kon je bij de Bugaboo ook gewoon het zitje omdraaien. Stang heen en weer schuiven was meer voor als je de grote wielen voor wilde, als je over een bospad wilde lopen of zo. Maar je kon het zitje beide kanten op draaien met zowel de grote als de kleine wielen voor.



Klopt!

♥♥
Volgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Sublimo, Zora