Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kinderwagen met kind naar je toe

<<

Blue flower

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1376

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:54

Bericht 11 Sep 2016 22:14

Re: Kinderwagen met kind naar je toe

Thunder schreef:
ChiQ schreef:Kijk eens naar een marktplaats bugaboo bee. Die is echt megapraktisch! Loopt als een echte wagen (geen buggy gevoel) en ik haat twee van die duwhandvaten dat is zo onhandig, zou ik ook even op letten. Plus de stang van de bee kan heel hoog en volgens mij ben jij lang!

Plus hij kan helemaal plat en de zitting kan beide kanten op! Verder helemaal eens met ChiQ, zo'n fijne wagen.


Top wagen, aanrader. Ik gebruik hem nu ook met de wagenbak erop, echt heel fijn
10.12.2010
21.03.2013
16.08.2016
<<

Chipa

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1443

Geregistreerd: 02 Sep 2013 20:14

Bericht 12 Sep 2016 10:21

Re: Kinderwagen met kind naar je toe

Ik ben ook heel erg blij met mijn bee. Past bijna in iedere auto, kan plat, kan naar je toe of van je af, er past nu ook een wagenbak op en hij is super wendbaar.

Hiervoor hadden wij een mura 3. Vond ik ten ook een fijne wagen totdat ik de bee ontdekte. Nam veel meer ruimte in en had echt 2 handen nodig met sturen. Ondanks dat het een 3 wieler was is hij nooit gekanteld.
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers