Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Disney - Davy Crockett Ranch

<<

Mickey

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1533

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:20

Bericht 07 Sep 2016 21:05

Disney - Davy Crockett Ranch

Hey meiden!

Komend weekend gaan we naar Disney en we overnachten in een huisje bij de Davy Crockett ranch. Het is ons alleen niet duidelijk of beddengoed inbegrepen is bij de overnachting daar. Iemand hier die mij hier wat over kan vertellen?
Bij het arrangement hebben we ook ontbijt en diner inbegrepen. Wat moet ik me daarbij voorstellen?
Alvast bedankt!
07.12.2011
11.12.2014
<<

Anoniem244

Bericht 07 Sep 2016 21:22

Re: Disney - Davy Crockett Ranch

Ja zit er bij in.
Ben hier in juni geweest.

Vond het wel qua handdoeken erg zuinig, maar die hebben we extra bijgehaald bij de receptie.

Ontbijt stelt niet veel voor maar is prima. Je haalt bij een hutje je ontbijt op, voor ieder een croissant, een (hard) half stokbrood, je krijgt er een kleine boter, bakje jam en chocopasta bij en een zakje thee / koffie / suiker / Koffiemelk
Dat was het geloof ik

Avondeten kan je kiezen uit meerdere restaurants in Disney en ook op het vakantiepark
zal even kijken bij welke we gegeten hebben
1x Mexicaans en dat was super lekker
<<

Mickey

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1533

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:20

Bericht 07 Sep 2016 21:38

Re: Disney - Davy Crockett Ranch

Bedankt voor je antwoorden! Kon je de handdoeken kosteloos bijhalen?
07.12.2011
11.12.2014
<<

Anoniem244

Bericht 07 Sep 2016 21:38

Re: Disney - Davy Crockett Ranch

http://www.disneylandparis.nl/restauran ... rn-saloon/
Hier hebben we de 1e avond gegeten. Heel erg lekker... Mexicaans buffet (wraps, kip, Chili con carne, rijst, stoofpotje, gebakken aardappels etc) maar ook kinderbuffet met patat, pasta met saus apart, frituurhapjes en pizza.
Heerlijk toetjes buffet (ijsjes voor de kinderen maar ook allerlei dingen als brownie, creme brulee etc) en snoepjes

We hadden ook 1 dag die wild west show maar dat zit er niet bij in

http://www.disneylandparis.nl/restauran ... estaurant/
Deze vond ik zelf iets minder, was minder uitgebreid ook. Wel kon je hier zelf een salade samenstellen met allerlei soorten sla, spekjes, olijven, croutons, tonijn, zalm etc. Dat was wel heel lekker
Verder ook dingen als patat, kip, aardappeltjes, varken etc. Beetje Frans georiënteerd
<<

Anoniem244

Bericht 07 Sep 2016 21:39

Re: Disney - Davy Crockett Ranch

Ja wij kregen er 2 extra gratis mee maar ook omdat we echt 2 handdoeken te weinig hadden
Het is 2 handdoeken pp wat je krijgt
<<

Mickey

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1533

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:20

Bericht 07 Sep 2016 21:56

Re: Disney - Davy Crockett Ranch

Moest je reserveren bij de restaurants?
Goed om te weten dat het maar 2 handdoeken p.p. zijn. We gaan met 4 volwassenen en 3 kinderen (die van m'n vriendin is ruim 6,5 en dan onze 2, dus bijna 5 en bijna 2). Zag op de reserveringspapieren al dat onze jongste niet overal vermeld stond, omdat hij qua leeftijd nog in de baby categorie valt. Dus sowieso maar wat extra handdoeken dan.
07.12.2011
11.12.2014
<<

Anoniem244

Bericht 07 Sep 2016 21:59

Re: Disney - Davy Crockett Ranch

Ik zou het doen ja.

Slapen jullie met zijn allen in 1 blokhut?
<<

Mickey

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1533

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:20

Bericht 07 Sep 2016 22:34

Re: Disney - Davy Crockett Ranch

Jep :smile: Das in ieder geval wel de bedoeling :angel: Hebben de hoop dat we ergens een campingbedje gepropt krijgen voor de jongste. Komt vast goed. Is maar voor 2 nachtjes :P
07.12.2011
11.12.2014
<<

Anoniem244

Bericht 07 Sep 2016 22:47

Re: Disney - Davy Crockett Ranch

Ze hebben 1 kamer met 4 bedden (1 bed wat je uitschuift) en dan is die kamer helemaal vol
1 slaapkamer met 2 persoonsbed maar daar zal geen babybadje bij passen
Hooguit in de woonkamer dan
<<

Icon

Noob

Berichten: 26

Geregistreerd: 18 Feb 2015 15:44

Bericht 07 Sep 2016 22:50

Re: Disney - Davy Crockett Ranch

Ik wou het net typen Radler :). Het campingbedje op een slaapkamer kwijtraken wordt wel een uitdaging, volgens mij is alleen de woonkamer idd een optie.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 08 Sep 2016 10:04

Re: Disney - Davy Crockett Ranch

Mocht je ook kunnen eten bij Plaza Gardens op de mainstreet, is dat ook echt een aanrader.
Wij hebben gereserveerd toen we aankwamen in het hotel!
In dit arangement zit als het goed is ook 'een pauze hapje' 's middags tussen 3 en 4. Dat is ook wel lekker. Is een drankje en iets van een ijsje/muffin oid.

Wij hebben zelf toen een hele hoop pakjes drinken en koekjes/snoepjes meegenomen, omdat dat gewoon onwijs veel scheelt met als je het daar koopt.
<<

psv-forever

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 141

Geregistreerd: 04 Sep 2013 23:43

Woonplaats: Ile de france, departement 77

Bericht 08 Sep 2016 17:20

Re: Disney - Davy Crockett Ranch

Ik zou NU bellen voor het reserveren van het eten, niet als je aankomt.

Er is op het moment bijna nergens plek ivm met de vele Spanjaarden die er zijn en de openingstijden/sluitingstijden van de restaurants
Laatst gewijzigd door psv-forever op 08 Sep 2016 22:45, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Mickey

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1533

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:20

Bericht 08 Sep 2016 19:26

Re: Disney - Davy Crockett Ranch

Hoe zit dat precies met reserveren? Dan reserveer je gewoon zoals bij een ander restaurant op een bepaalde tijd neem ik aan? Als je dan net een fastpass hebt ofzo, is dat wel zonde natuurlijk :laughcry:
Wat zijn de openingstijden momenteel? We hebben gewone tickets denk ik, met toegang voor beide parken gedurende 3 dagen.
07.12.2011
11.12.2014
<<

psv-forever

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 141

Geregistreerd: 04 Sep 2013 23:43

Woonplaats: Ile de france, departement 77

Bericht 08 Sep 2016 19:46

Re: Disney - Davy Crockett Ranch

Ik zou de reserveringslijn bellen 003316304050. Want ik kan je garanderen dat je weinig keus hebt voor een tijd dit weekend als je dit bijaankomst doet. Zoder reservering kan ook, maar dan moet je ff geduld hebben om te wachten. Je kan ook met je vouchers bij de fastfood restaurants eten , maar das zonde van je geld als je maaltijdvouchers hebt

Disneyland is t weekend van 8h ( alle voor hotel gasten ) tot 22h open en de studio's van 10h tot 21h.
<<

Mickey

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1533

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:20

Bericht 08 Sep 2016 19:56

Re: Disney - Davy Crockett Ranch

We hebben inderdaad vouchers voor de maaltijden. Maar volgens mij kunnen we niet overal terecht, toch? Das afhankelijk van het hotel waarin je verblijft dacht ik gelezen te hebben.
07.12.2011
11.12.2014
<<

psv-forever

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 141

Geregistreerd: 04 Sep 2013 23:43

Woonplaats: Ile de france, departement 77

Bericht 08 Sep 2016 20:09

Re: Disney - Davy Crockett Ranch

Standaard vouchers: santa fe, hotel cheyenne, Davy crockett ranch, agrabah cafe, plaza gardens, restaurant des stars ( ong 25€ volwassenen en 15€ kind)
Plus vouchers : hotel sequoia , new port, new york, annettes diner, steekhouse, silver spur, blue lagoon, cafe Mickey( 30 € volwassenen -18 kind
Premiums: inventions, buffelo Bill, walts, California grill, aubege de cendrillion

Je kan overal eten als je maar het verschil bij betaald
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7555

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 08 Sep 2016 21:14

Re: Disney - Davy Crockett Ranch

Waarom zou je extra handdoeken mee moeten nemen? Je gaat twee nachtjes, dan heb je toch wel genoeg aan twee handdoeken pp?
<<

Anoniem244

Bericht 08 Sep 2016 22:30

Re: Disney - Davy Crockett Ranch

Mizz_S schreef:Waarom zou je extra handdoeken mee moeten nemen? Je gaat twee nachtjes, dan heb je toch wel genoeg aan twee handdoeken pp?


Er zit ook een zwembad bij dus als je wilt zwemmen kan dat handig zijn
Zelf gebruik ik altijd 2 handdoeken, 1 voor mijn haar en 1 voor mijn lijf en dan die voor mijn haar gebruik ik dan dubbel.
Maar waren er zelf 3 nachten en toen vond ik 2 handdoeken wat weinig
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7555

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 08 Sep 2016 22:53

Re: Disney - Davy Crockett Ranch

Ok, ik wist niet dat er een zwembad bij zat. Maar je kunt een handdoek toch ook prima twee keer gebruiken? Dan gebruik je er een voor het zwemmen en een voor het douchen. Thuis gebruik ik een handdoek ook meerdere keren. Ik zou dan echt niet moeilijk gaan doen en nog meer meeslepen, maar goed, dat moet iedereen natuurlijk zelf weten. Maar ik verbaasde me er gewoon over, vandaar de vraag.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 09 Sep 2016 09:09

Re: Disney - Davy Crockett Ranch

Nounou.. meeslepen.. Je knalt het in de auto, je rijdt naar Disney, daar trek je het uit je auto en gooi je het in het huisje.
Het is niet alsof je met een enorme koffer, met een vliegtuig/trein of weet ik het wat moet ;)

Ik zou het zelf fijn vinden voldoende bij me te hebben.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7555

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 09 Sep 2016 09:18

Re: Disney - Davy Crockett Ranch

Er staat volgens mij nergens dat ze met de auto gaan. Wie weet gaan ze wel met de trein.
Het maakt mij ook niet uit, al neemt ze nog twintig handdoeken mee, lekker zelf weten. Ik persoonlijk vond het gewoon een beetje overdreven en vroeg me gewoon af hoeveel handdoeken je nou helemaal nodig hebt in twee dagen. Noem het verbazing.
<<

psv-forever

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 141

Geregistreerd: 04 Sep 2013 23:43

Woonplaats: Ile de france, departement 77

Bericht 09 Sep 2016 10:41

Re: Disney - Davy Crockett Ranch

Omdat de ranch alleen per auto te bereiken is . Of je moet er voor over hebben om een taxi elke X te be men en te betalen. Wat ong 20€ per rit is...
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7555

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 09 Sep 2016 11:22

Re: Disney - Davy Crockett Ranch

Ja, weet ik veel. Ik weet verder niets van Disney, heb er ook niets mee, zat gewoon uit verveling wat topics te lezen, zag iets wat me verbaasde en stelde een vraag. Ik bedoelde er verder niets mee, maar er wordt weer zo op doorgegaan gelijk. Volgende keer zal ik me er buiten houden hoor. :wink:
<<

Mickey

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1533

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:20

Bericht 13 Sep 2016 16:57

Re: Disney - Davy Crockett Ranch

Ik zal nog ff een update geven: het was fantastisch!
Vrijdag kwamen we rond 10.45 aan bij de ranch, en na even wachten werden we geholpen aan de balie. We kregen al meteen de sleutel van ons huisje, ipv pas om 15.00, dus dat was erg fijn. We zijn meteen de spullen gaan uitladen en de slaapkamers alvast ingericht voor als we eind van de dag terug zouden komen. Op de kleine slaapkamer paste precies een luchtbed naast de bedden. Die hadden we wel tegen elkaar geschoven. Daar sliep m'n vriendin met haar vriend en zoontje. Wij hadden de grote slaapkamer. Er stonden 3 eenpersoonsbedden, waarvan 1 een onderschuif bed had. F heeft in dat bed gelegen, de andere 2 bedden hadden we tegen elkaar geschoven voor mijn vriend en mij en daarnaast paste het campingbedje precies voor L.
Wel hadden ze qua handdoeken alleen voor de volwassenen neergelegd, maar dankzij de tip van radler hier hadden we extra meegenomen.
De maaltijdvouchers was ook heel goed geregeld. Voor het ontbijt kregen we inderdaad p.p. 1 croissant en 1 klein stokbroodje, kuipje jam en kuipje Nutella, klein pakje boter, koffie en thee en een pakje sap. Voor in het park hadden we vouchers voor een tussendoortje. We konden kiezen voor een magnum ijsreep of een donut, met een drankje. De avondmaaltijd hebben we de eerste avond in het buffetrestaurant op de ranch gedaan. Dat was echt heel uitgebreid en voor ieder wat wils. De tweede dag was het aanzienlijk drukker en konden we in het park zelf niet terecht. We waren die dag in het Studios park, maar het restaurant daar waar wij terecht konden met de bonnen, sloot al om 16.00 :nopompom: We zijn toen bij Billy Bob in de Village gaan eten, ook buffet. Deze was voor de kinderen iets minder toegankelijk, want ze hadden geen frietjes. Maar al met al ook daar prima gegeten.
Als het financieel niet zo'n aanslag was op onze portemonnee, zouden we dit weekend weer gaan :wink: Het was echt een super weekend! De ranch is goed bevallen en zeker een aanrader.
07.12.2011
11.12.2014

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers