Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Een leuk dagje uit met dames/meisjes. Tips?

<<

Chaos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2213

Geregistreerd: 24 Dec 2013 23:54

Bericht 07 Sep 2016 12:01

Een leuk dagje uit met dames/meisjes. Tips?

Volgende maand is mijn moeder jarig en willen we haar graag een dagje mee uit nemen. We gaan dan met dochters/schoondochter en 4 kleindochters van 22 maanden, 5 jaar, 6 jaar en 14 jaar.

We staan voor veel open maar het moet wel een beetje passend zijn bij de jongste meiden, dus een workshop en make up dingen vallen wel af.

Weet iemand iets leuks?
Afbeelding

I & N juni 2010
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2526

Geregistreerd: 02 Jan 2016 16:21

Bericht 07 Sep 2016 12:24

Re: Een leuk dagje uit met dames/meisjes. Tips?

Wat voor dingen vindt je moeder leuk? Misschien high tea-en en dan nog iets als midgetgolf ofzo?

Of wat ook heel leuk is, is een ritje met een ouderwetse stoomtrein. Je kan ook lunchen aan boord:

Www.stoomtrein.org
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43735

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 07 Sep 2016 12:31

Re: Een leuk dagje uit met dames/meisjes. Tips?

In hoeverre zou je willen dat je dochter van 22 maanden echt actief mee kan doen? Is er mogelijkheid tot oppas (dat er één man mee gaat) voor als er onderdelen zijn waar zij niet aan kan meedoen? Is het een idee dat zij thuis blijft omdat het leeftijdsverschil zodanig groot is? Of is het juist leuk als ze er wel bij is?

Met leeftijden van 5 tot en met 65 (of ouder, maar volwassenen die misschien ook al iets minder actief zijn) is inderdaad misschien iets als midgetgolf leuk. Of boerengolf, of iets anders van een activiteit buiten op een boerderij (je hebt vast wel van dat soort excursies), een huifkarrentocht met pickick bijv. Of een bezoekje aan de Wildlands of Safaripark Beekse Bergen of de Apenheul. Efteling kan ook leuk zijn. Wel duur.

Je zegt dat een workshop af valt, maar wellicht valt er voor een speciale groep als jullie (speciaal vanwege leeftijdsverschil) wel iets creatiefs te bedenken: Dansworkshop, kookworkshop (makkelijkere dingen voor de kleintjes, pasta maken enzo bijv, kunnen zij met het deeg pastaatjes knutselen terwijl de volwassenen de saus maken), schilderworkshop, wij hebben wel eens met een partijtje kaarsen van bijenwas gemaakt. Daar is degene van 5 misschien nog wat jong voor, hoewel mijn zusje volgens mij toen ook niet heel veel ouder was toen ze dat deed onder begeleiding natuurlijk.

Gezien je redelijk dicht bij de kust woont kun je ook kijken of er nog leuke niet al te spannende sporten zijn op het strand. Kitesurfen is wat heftig voor jong en oud, maar misschien een ander toernooitje ofzo.

Enfin, zover rijkt mijn creativiteit.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem272

Bericht 07 Sep 2016 12:36

Re: Een leuk dagje uit met dames/meisjes. Tips?

Met mooi weer: naar het hof van Twello, daar heb je een vrij lang blotevoetenpad, tof om te doen voor alle leeftijden. Sowieso is iets in de natuur altijd leuk met alle leeftijden, vind ik :)

Bij slecht weer: een workshop klimmen in een klimhal (is alleen voor de jongste niet leuk). Of misschien iets zoals Beeld & Geluid?
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10389

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 07 Sep 2016 12:52

Re: Een leuk dagje uit met dames/meisjes. Tips?

Musical beauty and the beast? Alleen dan zonder de kleinste?
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Anoniem193

Bericht 07 Sep 2016 13:26

Re: Een leuk dagje uit met dames/meisjes. Tips?

Cupcakes versieren? Dat is ook voor een kleintje van 2 leuk.
<<

Anoniem243

Bericht 07 Sep 2016 13:31

Re: Een leuk dagje uit met dames/meisjes. Tips?

Ik dacht ook aan iets in de richting van cupcakes versieren / taartjes versieren / bonbons maken / andere chocoladeworkshop. Of anders inderdaad een dagje dierentuin of ander dierenpark.
<<

Anoniem192

Bericht 07 Sep 2016 13:38

Re: Een leuk dagje uit met dames/meisjes. Tips?

Sam schreef:Musical beauty and the beast? Alleen dan zonder de kleinste?


Die draait niet meer toch?
<<

Anoniem185

Bericht 07 Sep 2016 15:28

Re: Een leuk dagje uit met dames/meisjes. Tips?

Ik zou naar een dierentuin gaan. Is altijd leuk, ongeacht je leeftijd.
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10389

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 07 Sep 2016 18:10

Re: Een leuk dagje uit met dames/meisjes. Tips?

Katie schreef:
Sam schreef:Musical beauty and the beast? Alleen dan zonder de kleinste?


Die draait niet meer toch?


Niet? Geen idee :)
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Chaos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2213

Geregistreerd: 24 Dec 2013 23:54

Bericht 08 Sep 2016 11:45

Re: Een leuk dagje uit met dames/meisjes. Tips?

Bedankt! Zitten leuke ideeën tussen die ik in de groep ga gooien.
Afbeelding

I & N juni 2010

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers