Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Fitbit!

<<

Anoniem301

Bericht 07 Jun 2020 23:53

Re: Fitbit!

Hey ik heb het gevonden, tnx!
<<

Anoniem290

Bericht 24 Jun 2020 09:59

Re: Fitbit!

Jooooo, wat zijn jullie weer veel aan het lopen! En dat met 30 graden. Ik heb 2 dagen veel gelopen, maar loop alweer heel erg achter. Ben nu weer alleen this met dochter tot vannacht, dus de 10.000 wordt al lastig.

Hoe doen jullie dat met werk en kinderen? Om dan alsnog 15.000 tot 20.000 te halen? Ik ben daarvoor toch wel de hele dag aan het lopen (of ik moet kunnen hardlopen, maar dan moet mijn vriend thuis zijn).
<<

June

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2528

Geregistreerd: 04 Okt 2017 09:46

Bericht 24 Jun 2020 10:17

Re: Fitbit!

Ik heb vakantie en dan is Carrie nog amper bij te houden. Daarbuiten ben ik momenteel ook niet echt in staat om in de buurt van Carrie te komen.
Elliot schreef:Hulde June, ik kan me heel goed vinden in jouw reactie!
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 24 Jun 2020 12:34

Re: Fitbit!

Ik zit niet meer in de challenge zie ik, haha, maar ik kon jullie sowieso al niet bijhouden.
Met hele dagen achter de pc is 10.000 stappen al een uitdaging, maar staan 15.000/20.000!
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Anoniem304

Bericht 24 Jun 2020 12:42

Re: Fitbit!

Ik heb m'n Fitbit al een tijdje niet om. Werd echt obsessief van de hartslag aan het begin van m'n zwangerschap. Maar kan m'n natuurlijk wel in de broekzak doen voor de stappen. ?
<<

Anoniem290

Bericht 24 Jun 2020 12:51

Re: Fitbit!

Savi, kun je dat eigenlijk niet uitzetten?
Ik merk dat ik soms ook onrustig word, dat ik van mezelf vind dat ik zoveel stappen moet zetten. Of dat ik vind dat ik slecht bezig ben, als anderen veel meer kunnen lopen. zodra de nieuwe Apple Watch uit is ga ik die aanschaffen en kan ik dus niet meer meedoen. Overigens met deze hitte laat ik het wel om veel te lopen. Zielig voor mijn dochter ook.
<<

June

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2528

Geregistreerd: 04 Okt 2017 09:46

Bericht 24 Jun 2020 13:07

Re: Fitbit!

Oh dat laatste heb ik niet. Ik vind het wel heel leuk om me op te trekken aan anderen in een challenge, maar mijn doel is gewoon 12k per dag en als ik dus in een werkweek 60k haal, dan ben ik blij! Ik ben wel soms onder de indruk van anderen en ik vind het ook soms onbereikbaar voelen, maar gaat ook over keuzes natuurlijk.
Elliot schreef:Hulde June, ik kan me heel goed vinden in jouw reactie!
<<

Anoniem301

Bericht 24 Jun 2020 13:08

Re: Fitbit!

June schreef:Ik heb vakantie en dan is Carrie nog amper bij te houden. Daarbuiten ben ik momenteel ook niet echt in staat om in de buurt van Carrie te komen.

Is er iets aan de hand dat je niet in staat bent of vanwege het weer?

Ik merk juist dat zo’n groepje echt motiveert! Ik loop vaker waar ik vroeger de fiets pakte en dan gaat het lekker snel. Net ook Bo lopend van school gehaald ipv op de fiets. Is vlakbij hoor maar toch weer fijn voor de stappen. En zij was op haar eigen fiets.

Hebben jullie de asr-app? Dankzij Poppy heb ik die nu wel. Dan kun je voor looppunten o.a. sparen voor bol.com bonnen. De app kost 3,50 per maand.
<<

June

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2528

Geregistreerd: 04 Okt 2017 09:46

Bericht 24 Jun 2020 13:12

Re: Fitbit!

Ik zit tegenwoordig weer drie uur per dag in de trein + acht uur op kantoor. Ik red dan net m’n 12000 stappen met in de avond lopen, maar ik mis gewoon m’n rondje in de ochtend daarin. Ik probeer gesprekken op werk lopend te doen soms en dat helpt ook. Helaas kan ik met m’n knieën niet hardlopen, dus ik moet m’n stappen echt uit wandelen halen en dat duurt langer.
Elliot schreef:Hulde June, ik kan me heel goed vinden in jouw reactie!
<<

Anoniem301

Bericht 24 Jun 2020 13:14

Re: Fitbit!

Ah ja ik snap het! Ja precies met hardlopen gaat het sowieso heel snel.
<<

Anoniem290

Bericht 24 Jun 2020 13:16

Re: Fitbit!

Carrie die app motiveert ook hè! Alleen stelt hij je doel steeds bij en nu ik de afgelopen tijd heel veel kon lopen (geen werk), moet ik er steeds meer moeite voor doen. Ik moet nu 700 punten halen. Dat is dus 7 dagen 10.000 stappen, of bijvoorbeeld 3x 15.000 stappen (is 150 punten) en 2 dagen 10.000. Hopelijk zit er een maximum aan, anders moeten we over een tijdje 50.000 per dag lopen, haha.
<<

Anoniem290

Bericht 24 Jun 2020 13:22

Re: Fitbit!

Even gegoogeld, maximale weekdoel bij asr is 800. Dat is dus elke dag 10.000 en 2 dagen 15.000. Als ik werk haal ik dat denk ik niet altijd.
<<

MissBitchy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2198

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:49

Bericht 21 Sep 2020 23:40

Re: Fitbit!

Als ik fiets, gaat m’n stappenteller op de één of andere manier altijd door... Weet iemand hoe ik dat uit kan zetten?

Nu lijkt het alsof ik veel beweeg, maar dat komt dus doordat m’n fietsafstand eigenlijk dubbel geteld wordt. Zowel als fietsactiviteit als stappen...

Ik heb een Fitbit inspire HR overigens
<<

Flippin' Bitch

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 238

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:56

Bericht 24 Sep 2020 22:35

Re: Fitbit!

Ah leuk, ik loop er nu ook al 2 jaar mee. Eerst de Versa gehad en nu Versa 2. Vind het vooral fijn om aan Lifesum te koppelen, zodat ik een redelijk beeld heb wat ik heb verbrand. Met paardrijden lijkt het niet echt adequaat, hij lijkt de stappen van het paard te tellen. Lichtrijden ziet hij soms als traplopen (33 verdieping na een uurtje rijden ?).
Met spinning en crossfit (dan wel met een zweetbandje erom, zodat ik de fitbit niet beschadig met kettlebells e.d.) vind ik het wel heel leuk om terug te kijken wat mijn hartslag en zones waren. Helaas gaat een fitbit bij niet heel lang mee, versa 1 vaak rond de 6 maanden stuk en versa 2 vaak nog sneller. Gelukkig wel hele goede service!
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 29 Mrt 2021 11:30

Re: Fitbit!

Ik up deze even. Mijn fitbit is de laatste tijd echt overactief trappen aan het registreren, gemiddeld loop ik er volgens mijn fitbit zo'n 100 per dag. Sinds we verhuisd zijn heb ik een zolder en werk ik ook boven, maar dan nog geloof ik niet dat ik 100 keer de trap op en neer ga. Herkent iemand dit probleem en weet iemand of en hoe ik de gevoeligheid kan aanpassen?

♥♥
<<

Anoniem301

Bericht 29 Mrt 2021 11:33

Re: Fitbit!

Elliot schreef:Ik up deze even. Mijn fitbit is de laatste tijd echt overactief trappen aan het registreren, gemiddeld loop ik er volgens mijn fitbit zo'n 100 per dag. Sinds we verhuisd zijn heb ik een zolder en werk ik ook boven, maar dan nog geloof ik niet dat ik 100 keer de trap op en neer ga. Herkent iemand dit probleem en weet iemand of en hoe ik de gevoeligheid kan aanpassen?


Dit is voor mij niet herkenbaar. Wel weet ik dat ze een hele fijne klantenservice en service hebben, dus ik zou even contact met hen opnemen als ik jou was.
<<

June

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2528

Geregistreerd: 04 Okt 2017 09:46

Bericht 29 Mrt 2021 11:34

Re: Fitbit!

Elliot schreef:Ik up deze even. Mijn fitbit is de laatste tijd echt overactief trappen aan het registreren, gemiddeld loop ik er volgens mijn fitbit zo'n 100 per dag. Sinds we verhuisd zijn heb ik een zolder en werk ik ook boven, maar dan nog geloof ik niet dat ik 100 keer de trap op en neer ga. Herkent iemand dit probleem en weet iemand of en hoe ik de gevoeligheid kan aanpassen?

Herkenbaar!
Elliot schreef:Hulde June, ik kan me heel goed vinden in jouw reactie!
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 29 Mrt 2021 11:37

Re: Fitbit!

Carrie schreef:
Elliot schreef:Ik up deze even. Mijn fitbit is de laatste tijd echt overactief trappen aan het registreren, gemiddeld loop ik er volgens mijn fitbit zo'n 100 per dag. Sinds we verhuisd zijn heb ik een zolder en werk ik ook boven, maar dan nog geloof ik niet dat ik 100 keer de trap op en neer ga. Herkent iemand dit probleem en weet iemand of en hoe ik de gevoeligheid kan aanpassen?


Dit is voor mij niet herkenbaar. Wel weet ik dat ze een hele fijne klantenservice en service hebben, dus ik zou even contact met hen opnemen als ik jou was.

Oh goeie! Ik ga het even proberen, thanks :)

♥♥
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 29 Mrt 2021 11:51

Re: Fitbit!

Ik had dit laatst wel toen het zo stormde, toen had ik ook een paar keer flink gewandeld en gaf hij aan dat ik enorm veel verdiepingen had gelopen. Ik heb toen maar geconcludeerd dat het daaraan lag, misschien ging m'n hartslag meer omhoog doordat ik tegen de wind in liep of zoiets? Geen idee hoor, maar de laatste weken gaat het volgens mij weer goed.
❤ 7 juni 2018
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 29 Mrt 2021 11:55

Re: Fitbit!

Ik heb direct even gechat met een medewerker en dit is een bekend probleem. Ze zijn het aan het onderzoeken en er komt een update van de firmware waarbij dit hopelijk verholpen moet zijn.

In the meantime, June, de tip van Fitbit is om niet met je raampjes open auto te rijden als je je Fitbit om je linkerpols draagt. De luchtdruk kan dan voor extra trapregistraties zorgen :D

Bliss, dat kan dus inderdaad van de wind komen!

♥♥
<<

June

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2528

Geregistreerd: 04 Okt 2017 09:46

Bericht 29 Mrt 2021 22:01

Re: Fitbit!

Elliot schreef:Ik heb direct even gechat met een medewerker en dit is een bekend probleem. Ze zijn het aan het onderzoeken en er komt een update van de firmware waarbij dit hopelijk verholpen moet zijn.

In the meantime, June, de tip van Fitbit is om niet met je raampjes open auto te rijden als je je Fitbit om je linkerpols draagt. De luchtdruk kan dan voor extra trapregistraties zorgen :D

Bliss, dat kan dus inderdaad van de wind komen!

Mooi idee wel. Het idee dat ik een auto zou hebben.
Misschien wandel ik zo snel dat de wind te intens wordt.
Elliot schreef:Hulde June, ik kan me heel goed vinden in jouw reactie!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 30 Mrt 2021 20:46

Re: Fitbit!

Ik snap ook iets niet: ineens krijg ik geen meldingen van mail, WhatsApp en social media meer binnen op de Fitbit. Raar! Als ik gebeld word, zie ik dat wel op m'n horloge, dus hij is wel verbonden met m'n telefoon. Ik kom er maar niet achter waar dit aan ligt, iemand een idee?
❤ 7 juni 2018
<<

.namasté.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1898

Geregistreerd: 14 Apr 2014 12:58

Bericht 30 Mrt 2021 22:30

Re: Fitbit!

Ik heb daar ook eens mee zitten sukkelen, toen heb ik in de Fitbit app wat verandert in de instellingen. Opnieuw toestemming gegeven voor het delen van berichten, volgens mij.

Opnieuw opstarten van de Fitbit al eens geprobeerd? Dat wil bij mij ook wel eens werken, als hij niet meer goed synchroniseert.
"Life happens when you're busy making other plans"

♡ Boy january 2014
♡ Girl january 2016
♡ Girl march 2019
♡ Girl september 2020
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 30 Mrt 2021 22:36

Re: Fitbit!

Dat hielp niet, maar nadat ik m'n telefoon opnieuw heb opgestart deed hij het weer!
❤ 7 juni 2018
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 31 Mrt 2021 09:35

Re: Fitbit!

Bij mij pakt-ie trappen nu juist redelijk goed.
Ik werk op zolder en voor elke kop thee/wc bezoek/wat dan ook moet ik naar beneden. Loop dus iets van 20 trappen per dag, maar meestal pakt hij er maar 5. Nu zit ik iig op 10 ongeveer aan het einde van de dag.

Die van mij heeft de laatste tijd wel eens moeite met het synchroniseren van activiteiten. Had laatst voor ASR Vitality op hartslag gelopen, maar dat heeft m'n Fitbit dus niet opgeslagen. 30 min voor niks half gejogd door de wijk met m'n winterjas aan :eyes:
Ik heb daardoor ook meerdere weken waarin ik niet 5 activiteiten per week heb, terwijl ik die dus wel gedaan heb. Moet hem echt handmatig aan zetten voor ik ga wandelen.

Hebben jullie trouwens nog een pouletje? Of zullen we er weer 1 beginnen?
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers