Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Fitbit!

<<

Anoniem301

Bericht 20 Apr 2020 21:32

Re: Fitbit!

Poppy schreef:Carrie vind je zoneminuten bij actieve minuten? Met dat bliksemschichtje? Ik heb er rond de 400 per week zie ik.

Hij staat bij mij op de eerste pagina op de app, 3 van die dakjes boven elkaar.

Edit: dit bedoel ik

Afbeelding
<<

Anoniem290

Bericht 20 Apr 2020 21:38

Re: Fitbit!

Oh die van mij ziet er anders uit (iPhone en fitbit charge 3). Ik vind via Google ook niet echt een duidelijk antwoord, maar denk dat het hetzelfde is (of dat charge 3 dit helemaal niet heeft).
Mijne heeft: stappen, verdiepingen, km, kcal en minuten.
<<

Anoniem301

Bericht 20 Apr 2020 22:04

Re: Fitbit!

Oh wat gek! Ik heb ook een iPhone. Ben benieuwd naar hoe veel zoneminuten per dag wordt aangeraden. Ga wel even verder zoeken op Google.
<<

June

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2525

Geregistreerd: 04 Okt 2017 09:46

Bericht 20 Apr 2020 23:21

Re: Fitbit!

Ik had hiervoor 2 en nu een 4. Die zoneminuten worden volgens mij anders gemeten dan de actieve minuten van voorheen.
Elliot schreef:Hulde June, ik kan me heel goed vinden in jouw reactie!
<<

Anoniem301

Bericht 20 Apr 2020 23:22

Re: Fitbit!

June schreef:Ik had hiervoor 2 en nu een 4. Die zoneminuten worden volgens mij anders gemeten dan de actieve minuten van voorheen.

Oh wat ingewikkeld allemaal dit.
<<

June

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2525

Geregistreerd: 04 Okt 2017 09:46

Bericht 20 Apr 2020 23:34

Re: Fitbit!

Hij synchroniseerde bij mij net allebei. Actieve minuten had ik 119 en zoneminuten 61. Actieve minuten werden pas gerekend na 10 minuten inspanning (ook gek), maar zoneminuten pas bij een hogere hartslag (en bij cardio/piek tellen ze dan wel dubbel). Mehhh internet legt dit denk ik beter uit.
Elliot schreef:Hulde June, ik kan me heel goed vinden in jouw reactie!
<<

Nan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2513

Geregistreerd: 26 Mei 2016 19:46

Bericht 25 Apr 2020 14:09

Re: Fitbit!

Hebben jullie ervaring met repareren? Mijn accu is kaduuk. Vond ik best snel, maar schijnbaar is de normale levensduur maar 1 tot 2 jaar. Dan vind ik hem ineens best duur worden. Een nieuwe accu kost rond een tientje, twijfel daar nu over, want als het niet lukt is het weggegooid geld.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 06 Mei 2020 16:05

Re: Fitbit!

@nan. Geen ervaring mee. Ik heb die van mij nu 2 jaar en nog nergens last van qua accu (charge2)

Net voor mijn verjaardag de charge 4 gehad. Naast alles wat de twee doet schijnt deze ‘S nachts niet op te loggen. Gps erin te hebben en ik kan er mee betalen. Straks even koppelen, eerst even opladen.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem301

Bericht 06 Mei 2020 16:06

Re: Fitbit!

Wat is oploggen?
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 06 Mei 2020 16:20

Re: Fitbit!

Bedoel oplichten. Stomme autocorrect
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem301

Bericht 07 Mei 2020 09:20

Re: Fitbit!

Oh ik dacht er zit een handige functie op die ik nog niet ken ?
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 07 Mei 2020 09:30

Re: Fitbit!

Voor mijn vriend blijkbaar wel, want hij wordt soms wakker van het oplichten van de fitbit. Maar ik kreeg het gisteren nog niet voor elkaar. Net een firmware update gedaan en gevonden waar ik het uit kan zetten. Dus ik denk dat ik nu wel ga gebruiken vooral voor hem.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 08 Mei 2020 17:12

Re: Fitbit!

Heeft iemand trouwens al betaald met de fitbit? Ik heb hem wel gekoppeld aan mijn bankpas, maar mijn telefoon daar betaal ik ook mee. Tot nu toe alleen boodschappen gedaan als ik ook mijn telefoon nodig had voor de klantenkaart, dus dan betaalde ik ook maar met mijn telefoon. Die had ik toch wel in de hand.

Maar moet je iedere keer de code invoeren als je wilt betalen? Of is de code 1x invoeren voldoende bij het omdoen ( ik weet namelijk dat bij de applewatch het invoeren van de code bij omdoen de beveiliging is).
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem301

Bericht 08 Mei 2020 18:23

Re: Fitbit!

Ik kreeg hem niet gekoppeld binnen 5 minuten en toen heb ik het opgegeven. Betaal altijd met m’n telefoon.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 20 Mei 2020 06:42

Re: Fitbit!

Argh mijn app blijft hangen en ik krijg het niet goed. Hij geeft geen tegels weer en het lijkt alsof hij niet synchroniseert, maar als ik handmatig via het tabblad “discover” naar de tegels ga staan daar wel alle gegevens. Het zit hem dus niet in het synchroniseren. Maar in m’n app zie ik alleen dit:
Afbeelding

Ik heb al m’n app afgesloten en opnieuw gestart, m’n telefoon uitgezet en opnieuw opgestart, m’n Fitbit uitgezet en weer aan, maar niks helpt. Boehoe! Wie kan mij helpen?

♥♥
<<

Romie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1128

Geregistreerd: 02 Sep 2013 13:38

Bericht 20 Mei 2020 08:07

Re: Fitbit!

Dat had ik vanochtend inderdaad ook even, maar nu doet hij het weer. Heb jij nog problemen?
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 20 Mei 2020 08:09

Re: Fitbit!

Romie schreef:Dat had ik vanochtend inderdaad ook even, maar nu doet hij het weer. Heb jij nog problemen?

Oh yes hier doet hij het ook weer! Gelukkig :) Thanks!

♥♥
<<

Anoniem290

Bericht 20 Mei 2020 12:27

Re: Fitbit!

Oh ja dat heb ik ook heel vaak! Soms gooi ik de app even helemaal van mijn telefoon en installeer hem opnieuw. Fitbit resetten kan ook wel eens helpen. Of Bluetooth even uit en aan.
<<

Anoniem295

Bericht 07 Jun 2020 21:41

Re: Fitbit!

Is het met de fitbits van tegenwoordig ook mogelijk om whatsappmeldingen en pushberichten van het nieuws bijvoorbeeld door te krijgen?
<<

Anoniem292

Bericht 07 Jun 2020 21:46

Re: Fitbit!

Whatsapp wel ja! Nieuws weet ik niet, daar heb ik me niet in verdiept.
<<

Anoniem295

Bericht 07 Jun 2020 21:50

Re: Fitbit!

Ah oké! Voorlopig doet m’n Apple Watch het nog prima, maar ik wil uiteindelijk toch iets anders, als deze afgedragen is. Maar ik vind de meldingen die ik nu op m’n Watch binnen kan krijgen (telefoontjes, whatsapp, nieuwsupdates, messenger) erg fijn. Met m’n oude fitbit kreeg ik alleen maar telefoontjes binnen.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 07 Jun 2020 22:29

Re: Fitbit!

Ik heb nu een charge 4 en kan daarop instellen dat ik van diverse apps meldingrn kan krijgen. Onder andere ook de nos.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem301

Bericht 07 Jun 2020 22:53

Re: Fitbit!

Hey, whatsapp en nos is me niet gelukt! alleen als ik gebeld word krijg ik daar een melding van. Ik heb de charge 4, zou het daar aan kunnen liggen?
<<

Anoniem292

Bericht 07 Jun 2020 23:09

Re: Fitbit!

Aah ja misschien wel. Ik heb de Versa 2. Ik vond van de Charge het scherm te klein.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 07 Jun 2020 23:17

Re: Fitbit!

Carrie schreef:Hey, whatsapp en nos is me niet gelukt! alleen als ik gebeld word krijg ik daar een melding van. Ik heb de charge 4, zou het daar aan kunnen liggen?

je kan het instellen onder je eigen account gegevens. Ben ik ook niet echter gekkmen. WA, untappd en Abn had ik ingesteld. NOS net gedaan
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers