Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Zwarte bonen saus

<<

Smurfin

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 114

Geregistreerd: 19 Jul 2016 15:04

Bericht 01 Sep 2016 17:25

Zwarte bonen saus

Als wij soms Chinees halen. Neem ik altijd de kip in zwarte bonen saus.. Nu wil ik dit zelf ook eens maken. Heb het al geprobeert met zakjes uit de supermarkt maar lijkt er niet op.. Heeft iemamd een idee?
Liefde is een gevoel dat je voelt als je een gevoel voelt dat je nog nooit gevoeld hebt!


Afbeelding
<<

Wasmand

Kletskop

Berichten: 528

Geregistreerd: 09 Okt 2013 21:19

Bericht 04 Sep 2016 10:04

Re: Zwarte bonen saus

Aan mij heb je niks, ik lees even mee. Ben er ook naar opzoek.
<<

Anoniem244

Bericht 04 Sep 2016 12:09

Re: Zwarte bonen saus

http://www.ah.nl/kookschrift/verzameld- ... rid=167600

Deze heb ik een keer gemaakt en vond ik erg lekker.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 09 Sep 2016 17:18

Re: Zwarte bonen saus

Oh m'n lievelings!! Ik bestel ook ALTIJD tau zie kai. Ik ga het niet zelf maken, kan alleen maar tegenvallen :) Laat je het weten als je iets gevonden hebt dat echt lekker is?
#teammaple🍁
<<

Smurfin

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 114

Geregistreerd: 19 Jul 2016 15:04

Bericht 09 Sep 2016 17:23

Re: Zwarte bonen saus

Ik ga nu het recept uit proberen van radler.. Je hoort het straks..
Liefde is een gevoel dat je voelt als je een gevoel voelt dat je nog nooit gevoeld hebt!


Afbeelding
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 09 Sep 2016 17:50

Re: Zwarte bonen saus

OK je doet dan dus bief ipv kip? Ben benieuwd!
#teammaple🍁
<<

Smurfin

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 114

Geregistreerd: 19 Jul 2016 15:04

Bericht 09 Sep 2016 18:21

Re: Zwarte bonen saus

Nee ik heb het wel gewoon met kip gemaakt.
Liefde is een gevoel dat je voelt als je een gevoel voelt dat je nog nooit gevoeld hebt!


Afbeelding
<<

Smurfin

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 114

Geregistreerd: 19 Jul 2016 15:04

Bericht 09 Sep 2016 18:22

Re: Zwarte bonen saus

Maar het was totaal niet lekker.. :-(
Het was heel melig van smaak en smaakte totaal niet naar zwarte bonen saus.. Het zag er juist wel weer goed uit.. Kan zo geen foto plaatsen via me telefoon
Liefde is een gevoel dat je voelt als je een gevoel voelt dat je nog nooit gevoeld hebt!


Afbeelding
<<

Anoniem313

Bericht 09 Sep 2016 19:05

Re: Zwarte bonen saus

Volgens mij zitten er heel veel stappen tussen zwarte bonen en zwartebonensaus. Ik zou dit niet from scratch maken, maar gewoon wat verschillende black bean sausjes van de toko uitproberen.

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron