Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Zonbestemming oktober?

<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17375

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 01 Sep 2016 11:47

Zonbestemming oktober?

Hoi!

Ik heb een nieuwe baan! Daar start ik per 1 nov mee en ik ga proberen zoveel mogelijk vrije dagen nog op te nemen bij mijn huidige baan. Dat houdt in dat ik een groot deel van oktober opeens vrij ben en dat we misschien nog wel met z'n drietjes even naar de zon kunnen!

Ik ben op zoek naar een bestemming waar je gewoon lekker relax kunt rondtouren om plaatsjes te bezoeken, ijsjes te eten, kerkjes te bezichtigen, waar strand is (en waar het dus nog warm genoeg is om te zwemmen), en dat op liever niet langer dan 4u (ofzo? 5?) vliegen. Turkije wil ik niet heen.

Is Fuerteventura of Lanzarote iets? Haha voor mijn gevoel komen alleen Bassie en Adriaan, en senioren daar, maar dat valt misschien best mee?
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 01 Sep 2016 12:06

Re: Zonbestemming oktober?

Wat dacht je van ergens in Zuid Spanje? Rondom Sevilla of Granada, allebei supertoffe steden (alleen geen strand). Ook rondom Valencia zal het nog wel lekker zijn, wij wilden naar die buurt in oktober (maar gaat helaas niet door vanwege tijdgebrek). Vlakbij Valencia heb je ook nog strand (richting Denia/Javéa/Alicante) dus dan heb je een super toffe stad (Valencia schijnt echt leuk te zijn) en strand, en nog wel warm.

Oh enne natuurlijk gefeliciteerd met je nieuwe baan, wat tof!
Let's discover the world together.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17375

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 01 Sep 2016 12:12

Re: Zonbestemming oktober?

Ja mijn eerste ingeving was ook lekker een mooie stad met strand in de buurt, maar met monster T erbij en insteek bijkomen en opladen en uitrusten enzo dacht ik meh misschien toch relaxter een echte strandvakantie. Maar je tip gaat toch op het lijstje. Een vriendin van mij woont daar, misschien moeten we daar gewoon maar eens heen!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 01 Sep 2016 12:18

Re: Zonbestemming oktober?

Die andere plaatsjes die ik noemde zijn niet bijster groot, dus daar zou je vast wel een hotelletje of appartementje kunnen huren en gewoon lekker beetje op de boulevard slenteren. Evt idd een dagje naar een wat grotere stad als je zou willen, maar anders houd je 't lekker klein :)

Lanzarote en zo ken ik niet, ik heb altijd het gevoel dat dat alleen maar strand is en natuur, zonder echte dorpjes maar dat heb ik vast mis.

En zoiets als Corsica of Sardinie? Of zelfs Sicilie, nog zuidelijker. Taormina is zo'n heerlijk slenterstadje voor Italiaanse gelato!
Let's discover the world together.
<<

Bloom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3187

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:00

Bericht 01 Sep 2016 13:07

Re: Zonbestemming oktober?

Wij gaan in oktober naar Cyprus! Dan is het daar nog rond een graad of 28, en niet zo heel ver vliegen (4,5 uur).
https://www.vinted.nl/member/51937209-nmeeuw

26-05-2021 💙 | 26-04-2023 💙
<<

Anoniem281

Bericht 01 Sep 2016 13:52

Re: Zonbestemming oktober?

Wij gaan volgend jaar naar Nerja, Malaga in Spanje! Nerja is heel mooi, in oktober nog een aangename 24 graden, maar 't is een stuk rustiger dan andere Spaanse stranden. Klein uurtje van Malaga airport, maar goed te doen met taxi. Ryanair vliegt van Eindhoven naar Malaga voor spotprijzen en via Airbnb zijn er leuke appartementen op minder dan 500 meter afstand van 't strand te huur, voor weinig geld.
<<

Laced

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 956

Geregistreerd: 27 Mei 2014 12:18

Bericht 01 Sep 2016 14:29

Re: Zonbestemming oktober?

Ik ben in juli met mijn man en kindjes naar Lanzarote geweest en het is er zó mooi! :love: We hebben een auto gehuurd en er is zoveel moois te zien. Ontzettend véél leuke schattige dorpjes, veel te zien en te doen. Onze oudste is voornamelijk bezig geweest met zoeken van het huisje van Bassie en Adriaan :smile: In ieder geval, ik vind Lanzarote echt een aanrader.
Liefde voor het leven; 27-08-2011 & 22-10-2015
<<

Boerenkool

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1306

Geregistreerd: 17 Dec 2014 21:51

Bericht 01 Sep 2016 16:02

Re: Zonbestemming oktober?

Wij zijn 2 jaar geleden op Lanzarote geweest met dochter. Zij was toen 16 maanden. We hebben een auto gehuurd en zijn wezen rondrijden. Wij waren in december, vlak voor kerst en het was er altijd 20 tot 23 graden. Ik vond het te koud om te zwemmen icm de wind, maar mijn man ging wel regelmatig zwemmen met dochter.
Leuk land met een aangename temperatuur.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17375

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 01 Sep 2016 16:37

Re: Zonbestemming oktober?

Ah Laced en Boerenkool, leuk om te horen! Op de een of andere manier trekt Lanzarote me wel. Wat voor accomodatie hadden jullie?

Corsica, Sicilie en Sardinie zou ik bijna vergeten Marin! Met name Sicilie zou ik nog wel een keer heen willen. Die neem ik ook mee.

Cyprus klinkt qua temperatuur ook lekker trouwens zeg! Waarom hebben jullie voor Cyprus gekozen Bloom?
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17375

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 01 Sep 2016 17:01

Re: Zonbestemming oktober?

Oeh Nerja ziet er ook mooi uit zeg Baz
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 01 Sep 2016 17:02

Re: Zonbestemming oktober?

Zora schreef:
Corsica, Sicilie en Sardinie zou ik bijna vergeten Marin! Met name Sicilie zou ik nog wel een keer heen willen. Die neem ik ook mee.


Ja zeker overwegen! Ik ben er twee keer geweest, een keertje aan de kant van Palermo en Cefalu, en een keertje in Taormina. Vooral dat laatste dorpje is echt zo'n heerlijk vakantiedorpje, met kerkjes, nauwe steegjes met restaurantjes en een Romeins amfitheater (= waarschijnlijk niet heel erg boeiend voor T, maar voor een wandelingetje met hem in de draagzak bijv).

Afbeelding

Afbeelding


Het ligt wel een beetje bergachtig, maar je kunt wel met een auto, busje of (ik meen zelfs) kabelbaan naar het strand, dat hebben wij (ik was achttien ofzo) toen ook gedaan

Afbeelding



Oh ja over Nerja gesproken, daar zijn mijn vader en stiefmoeder ook altijd lyrics over. En Ronda ook!
Let's discover the world together.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 01 Sep 2016 17:02

Re: Zonbestemming oktober?

*dubbel*
Let's discover the world together.
<<

Anoniem281

Bericht 01 Sep 2016 17:04

Re: Zonbestemming oktober?

Ja, zijn ze er lyrics over? :smile:

Wij willen hier naar toe; https://www.airbnb.nl/rooms/115124?chec ... QQ3&sug=51
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 01 Sep 2016 17:05

Re: Zonbestemming oktober?

Hahaha en het was niet eens een autocorrect!
oh wat een heerlijke plek Bazinga!
Let's discover the world together.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17375

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 01 Sep 2016 17:09

Re: Zonbestemming oktober?

Ziet er superchill uit Baz!

Marin, ooohh kwijl ik had echt met V meer van dat soort tripjes moeten doen voordat Het Monster erbij kwam :angel: Ik denk dat dit echt te onhandig is, gezien onze afgelopen vakantie. Hij zou in zo'n stad echt veel in de drager moeten, of in een buggy, en weinig kunnen kneuteren. Ik had meer een beetje dat beeld voor me van een huisje/app/hotel aan het strand... T is z'n blote kont lekker kneuteren de hele dag op het strand, en wij liggend in de zon. Haha! En dan af en toe met de auto een tripje naar een stadje voor een ijsje. Of een wandelingetje ergens heen (voor een ijsje ;)) Misschien moet ik naar Curacao ofzo :12:
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 01 Sep 2016 17:19

Re: Zonbestemming oktober?

Ja snap ik!

Ik weet ook nog een vet leuk kneuterig hotel echt aan zee, met van die huisjes aan zee met eigen tuintje, super schattig en nét beetje te oubollig... op Elba. Maar Elba kan je weer niet op vliegen, dus dan moet je op Florence vliegen en met de auto en boot. Ook weer niet zo handig! Maar ik snap wel beetje wat je zoekt!

Kan je niet eens op Elizawashere kijken? Gewoon je 'eisen' invullen en kijken welke leuke bestemmingen er uit komen?
Let's discover the world together.
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 01 Sep 2016 17:21

Re: Zonbestemming oktober?

Ik pleit echt voor Sicilie. Zo mooi!!
Wij zaten oa in Casa di Melo. Zo tof. Heb je een hele mooie baai met wit zand en super heldere zee.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17375

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 01 Sep 2016 20:19

Re: Zonbestemming oktober?

Elizawashere is idd echt de beste he! Al hebben zij lijkt wel wat minder hotels, meer appartementjes. Elba is ook een gave bestemming zeg, poeh

Sam, dank! Ik ga googlen!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11406

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 01 Sep 2016 21:14

Re: Zonbestemming oktober?

Op Lanzarote is Costa Teguise erg leuk. Vanuit daar is het makkelijk met een auto alles te bezichtigen (wij hebben alles per fiets gedaan) van groene stukken naar lavalandschap, boven de wolke kijken bij en Mirador, toeristen- (in Teguise) en niet toeristen marktjes, oude dorpjes, lekkere taartjes....

Costa Teguise heeft strand, geen brede zandstranden, maar kleine inhammetjes, leuke boulevard en leuke restaurantjes. Wij zaten in divers hotel, maar dat is even lopen naar de boulevard en strand. Ik zit te denken hoe een hotel/appartementen heet met wel strand voor de deur...Sands beach hotel!

Griekse eilanden zijn ook nog goed te doen in oktober!
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6123

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 01 Sep 2016 21:22

Re: Zonbestemming oktober?

Leuk Zora! Gefeliciteerd met je nieuwe baan! :cheering:
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17375

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 01 Sep 2016 21:31

Re: Zonbestemming oktober?

Heeyyyy SoGoodje dank dank! :heart:

Jip, oeh, ik ga ook jouw tip meteen bekijken. Dank. Er is zoveel!! Maar dit klinkt ook weer goed zeg.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17375

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 01 Sep 2016 21:39

Re: Zonbestemming oktober?

Oeh Jip dat hotel is idd heerlijk!! Ik dacht meteen maar even kijken, maar helaas niet meer beschikbaar in oktober. Haha dit weekend definitely iéts gaan boeken dus, het gaat vast hard.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 01 Sep 2016 21:41

Re: Zonbestemming oktober?

Griekenland? Wij gaan in oktober naar Rhodos. Ben eerder ook weleens op Kos geweest, ook goed te doen, en een leuk eiland!
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8476

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 01 Sep 2016 21:56

Re: Zonbestemming oktober?

Hee wat leuk, gefeliciteerd Zoor!

Ik ben een paar jaar geleden begin oktober naar Zakynthos geweest met Eliza was Here:

http://www.elizawashere.nl/griekenland/zakynthos/vassilikos/sea_view_castle.htm

Er waren toen ook stellen met kleine kinderen. Echt een top-locatie, dat uitzicht :heart:
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17375

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 01 Sep 2016 22:03

Re: Zonbestemming oktober?

Okeeeeee sluit dit topic maar want er komt veel te veel tofs langs haha!! Dank Teun! Die ziet er ook al geniaal uit!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
Volgende

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers