Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Zonbestemming oktober?

<<

SophieZMY

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2368

Geregistreerd: 23 Mrt 2014 09:52

Bericht 02 Sep 2016 07:52

Re: Zonbestemming oktober?

Nog 1 reactie dan :p keuzestress straks!
Wilde ook zuid Spanje zeggen. Wij zijn naar Periana (binnenland) en Nerja geweest. Allebei vlakbij Malaga (wij hadden beide bestemmingen toen gecombineerd, allebei paar dagen). En dat is qua temperatuur volgens mij echt nog lekker in oktober.

En zelf gaan we nu midden/eind september naar zuid Portugal (Atlantische kust) en ook daar zijn de temperaturen nog heerlijk als t goed is haha.
<<

SophieZMY

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2368

Geregistreerd: 23 Mrt 2014 09:52

Bericht 02 Sep 2016 07:53

Re: Zonbestemming oktober?

Oh en gefeliciteerd met je nieuwe baan!!!
Leuk! Wat ga je doen?
<<

SophieZMY

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2368

Geregistreerd: 23 Mrt 2014 09:52

Bericht 02 Sep 2016 07:55

Re: Zonbestemming oktober?

Oh offff san Sebastián! Kun je vliegen op Bilbao, als t in de mood is even t guggenheim in en met huurautootje ben je zo in san Sebastián. Ook erg leuk. Heerlijk plaatsje, lekkere tapas overal en een mooi strand :)
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43733

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 02 Sep 2016 09:18

Re: Zonbestemming oktober?

San Sebastian is echt foodie heaven! Wil ik ook graag naar toe. Maar misschien met een kleintje niet zo handig voor Zora. (Guggenheim in Bilbao ook niet) maar het klinkt wel heerlijk! Staat zeker ook nog op mijn lijstje.
Let's discover the world together.
<<

SophieZMY

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2368

Geregistreerd: 23 Mrt 2014 09:52

Bericht 02 Sep 2016 09:41

Re: Zonbestemming oktober?

Oh ik vond t juist wel babyproof hoor! Tis maar net hoe je er zelf mee omgaat.
Voordeel van die tapastentjes is dat je er niet uuuuren hoeft te zitten, wij hebben gewoon steeds wat kortere momentjes gedaan. En er is een strand waar we veel geweest zijn.

En guggenheim hebben we onze dochter gewoon meegenomen (we zaten wel paar dagen in Bilbao, niet in 1x door naar san Sebastián na t museumbezoek). Tuurlijk interesseert de kunst haar niet, maar vanuit wagentje lekker rondkijken en af en toe stukje kruipen (tis een heel groots/wijd opgezet museum, vooral t gebouw zelf is al erg cool!) en ook zij had een prima dagje. :)
<<

Anoniem173

Bericht 02 Sep 2016 11:30

Re: Zonbestemming oktober?

Lanzarote en fuertaventura zijn allebei heel mooi vind ik. Groen zijn ze niet maar het vulkanische vind ik wel heel bijzonder. Op Lanzarote heb je bijvoorbeeld de papagayo stranden, hele mooie baaien met zandstrand. En op fuertaventura heb je een groot nationaal park met ontzettend mooie stranden (bij corralejo).
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17385

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 02 Sep 2016 18:34

Re: Zonbestemming oktober?

Stop stop dames te veel!!! Haha!

San Sebastián ben ik al eens geweest. Geweldig!!

We kijken nu stiekem naar Curaçao whaha :angel:
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem177

Bericht 02 Sep 2016 22:37

Re: Zonbestemming oktober?

Zakynthos vind ik ook een aanrader!!
Vorige

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers