Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hollands next top model

<<

Anoniem272

Bericht 23 Sep 2019 23:02

Re: Hollands next top model

Ik denk dat Marcus en Silke de finale wel gaan halen.

Benjamin met die geweren... arme jongen. Wist zich echt geen houding te geven. Hij was toch degene die vorig jaar het programma net niet gehaald had?

En ze gingen deze aflevering hun lengte opnoemen (ik loop trouwens een week voor met NL Ziet, bedenk ik me nu), maar wat zijn er veel klein! Rond de 1m70, dat is geen modellenlengte toch?
<<

Anoniem304

Bericht 24 Sep 2019 06:05

Re: Hollands next top model

Het is ook geen modellen programma meer dus dat komt goed uit.
<<

Raven

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2503

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:39

Bericht 24 Sep 2019 07:17

Re: Hollands next top model

Spencer schreef:Ja raar he Bliss. Ik heb die maandag gezien, vond het wel leuk. Dat donkere meisje dacht ik eerst van dat ze zich aanstelde met haar haar maar nu snap ik het wel met haar hoofddoek. Maar alsnog wel een dramaqueen haha.

Maar dat zijn toch twee verschillende meisjes. Die met de hoofddoek en die met het "dode" haar.
Ons engeltje *26-11-2012 - 04-12-2012*

Onze grote vent 22-08-2016

Onze kleine meid 27-02-2018
<<

June

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2509

Geregistreerd: 04 Okt 2017 08:46

Bericht 24 Sep 2019 07:31

Re: Hollands next top model

Ja, maar zij vertelde dat ze pas relatief kort geen hoofddoek meer draagt en dus haar haren laat zien. Daarom is het zo belangrijk voor haar.
Elliot schreef:Hulde June, ik kan me heel goed vinden in jouw reactie!
Vorige

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers