Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Magi clip poppetjes

<<

Anoniem176

Bericht 31 Aug 2016 13:12

Magi clip poppetjes

Mijn dochter wil heel erg graag magi clip prinsessen poppetjes. Ik kan er maar weinig van vinden op Nederlandse sites of in Nederlandse speelgoedwinkels, behalve losse poppetjes. Zij wil graag de hele set voor haar verjaardag.

Ik heb geen creditcard, dus heel veel engelse/ Duitse sites vallen ook af.

Wie heeft er tips?
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5101

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 31 Aug 2016 13:49

Re: Magi clip poppetjes

Ik ken het niet. Maar als ik Google kom ik oa bij allieexpress iets tegen
https://m.nl.aliexpress.com/search.htm? ... =wholesale

Daar kan je met iDeal betalen maar ik weet niet of dit is wat je zoekt
:heart: :heart: 2011
<<

Hippie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1955

Geregistreerd: 19 Jan 2015 13:10

Bericht 31 Aug 2016 14:07

Re: Magi clip poppetjes

Mijn dochter heeft ze en het is echt een groot succes. Ze heeft een set van 7 prinsessen en nog twee verschillende setjes met Anna en Elsa. Een van die laatste twee setjes zijn gewoon bij intertoys gekocht ongeveer een jaar geleden, kreeg ze voor haar verjaardag van mijn jongste broer. Maar dat zijn er dan maar twee helaas.

Jammer dat je geen creditcard hebt. Ik inmiddels wel, puur voor dit soort dingen. Wel onhandig dat het soms zo moet, overal met iDEAL kunnen betalen zou bijvoorbeeld wel fijn zijn. Maar ik heb nu al een paar keer dingen gezocht die ik alleen ergens kon vinden waar je met creditcard kan betalen, dus maar overstag gegaan. En ken je niemand met een creditcard die je eventueel wil helpen? De eerste keer heb ik het via familie geregeld, uiteindelijk zelf ook eentje genomen omdat het me toch wel handig leek.

De grote set met 7 poppetjes heb ik namelijk bij amazon.com vandaan, en je raad het al, met creditcard moeten betalen.
<<

Hippie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1955

Geregistreerd: 19 Jan 2015 13:10

Bericht 31 Aug 2016 14:14

Re: Magi clip poppetjes

O, ik zie de link van studiebol, op aliexpress staat ook veel zo te zien. Sommigen zijn denk ik wel 'nep' , maar dat hoeft niets uit te maken denk ik. De meesten zien er heel leuk uit! Mijn dochter kreeg ze met haar vierde verjaardag en is nu bijna 6, en de poppetjes worden vanaf het begin af aan heel veel gebruikt in elk geval. En zijn allemaal nog heel.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 31 Aug 2016 14:15

Re: Magi clip poppetjes

Mijn dochter heeft twee setjes uit Disneyland. Volgens mij hebben ze het ook bij Ebay en bij Amazon, maar daar heb je wel weer een creditcard voor nodig. Je zou bij de Primera een prepaidcreditcard kunnen kopen voor de gelegenheid, dan heb je meteen wat meer mogelijkheden.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 31 Aug 2016 14:17

Re: Magi clip poppetjes

Je hebt nu trouwens ook Mini Prinsessen, dat lijkt er wel een beetje op en dat kun je gewoon bij Bart Smit kopen, mocht je niet slagen voor de Magiclip.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem176

Bericht 31 Aug 2016 16:44

Re: Magi clip poppetjes

Ik vind die van Ali express inderdaad wat nep..

Ik wist helemaal niet dat je een prepaid creditcard kan aanschaffen! Ik denk dat ik dat maar ga doen en dan via Amazon bestellen.
<<

miekie

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 151

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:38

Bericht 31 Aug 2016 16:58

Re: Magi clip poppetjes

Mijn dochter is er ook gek op. In mei heeft ze wat setjes gekocht in Disneyland. Nu zag ik laatst bij de ToysXL ook wat van die poppetjes te koop. Misschien dat je daar nog even kunt kijken. Weet niet of Disneyland ook een online shop heeft?
2009
2011
<<

Anoniem304

Bericht 31 Aug 2016 18:38

Re: Magi clip poppetjes

Je kan natuurlijk ook even iemand vragen die een creditcard heeft en dan direct naar hem of haar overmaken.

Zo doe ik het wel eens met een collega. Ik heb ook geen cc en hij wel.
<<

Hippie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1955

Geregistreerd: 19 Jan 2015 13:10

Bericht 31 Aug 2016 18:44

Re: Magi clip poppetjes

Dat heb ik met mijn broertje eens gedaan idd, hij had al wel een creditcard ivm aankopen uit buitenland en ik nog niet. Uiteindelijk toch zelf eentje genomen, ook omdat ik soms nog wel boeken uit Frankrijk bestel en dan inmiddels ook nog soms via sites als aliexpress of Amazon. Prepaidcreditcard kende ik nog niet, lijkt me wel handig! Ik heb nu eentje genomen met een lage limiet en aan het eind van elke maand worden eventuele gemaakte kosten direct van mijn gewone rekening afgeschreven. Dus behalve de jaarlijkse kosten voor de kaart zelf heb ik geen extra kosten.
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5101

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 31 Aug 2016 21:17

Re: Magi clip poppetjes

Kan iemand eens een linkje plaatsen met de juiste poppetjes? Ben nu wel nieuwsgierig geworden :-)
:heart: :heart: 2011
<<

Fiwen

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 24 Apr 2014 13:38

Bericht 31 Aug 2016 21:28

Re: Magi clip poppetjes

J heeft de Ali Express versie gekregen vorig jaar. Ze zijn inderdaad niet zo mooi als de originele (Anna en Elsa heeft ze origineel) maar heb niet het idee dat zij het doorheeft. Ze speelt er veel mee en ze zijn nog steeds allemaal heel.
Grote meid: 25-08-2010
Kleine meid: 15-09-2016

http://www.juulsoof.nl
Instagram & Facebook: @juulensoof
<<

Anoniem176

Bericht 31 Aug 2016 21:37

Re: Magi clip poppetjes

Studie: https://www.amazon.com/gp/aw/s/ref=is_s_ss_sc_1_6?k=magiclip&sprefix=magi+c

Deze zijn het.
D. kijkt vaak filmpjes op YouTube van Princess speelgoed. Ze kijkt dan vaak filmpjes waar ze ziet hoe er met die poppetjes gespeeld kan worden haha.
Daar heeft ze het dus van.
https://youtu.be/H806ni-eAg8
<<

Gatsby

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 203

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:26

Bericht 31 Aug 2016 21:49

Re: Magi clip poppetjes

Ik heb ze op Amazone gekocht in dec 2014 voor de feestdagen zo'n set met 7 Disney prinsessen en Elsa van Frozen. Wel heel duur was in totaal 66, 82 euro kwijt :palm: . Helemaal nu je Anna en Elsa voor 4 euro bij de Kruidvat kan open :eyes: . Maar mijn dochter was er heel blij mee! We hadden Anna van Frozen eerder gekocht tijdens onze vakantie in Amerika. .
2011 💕. 2020 💙✨. 2021 💖.
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5101

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 31 Aug 2016 22:14

Re: Magi clip poppetjes

Thanks! Nu weet ik het. Zie die van frozen wel eens bij de kruidvat liggen.

Hebben ze zoiets niet bij de Disney store online? Of is dat ook met creditcard?
:heart: :heart: 2011
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 31 Aug 2016 23:28

Re: Magi clip poppetjes

N. heeft Elsa en Anna, heb ze weleens bij de Kruidvat voor een paar euro gekocht. Heb ze laatst ook weer zien liggen.
<<

Anoniem176

Bericht 01 Sep 2016 08:07

Re: Magi clip poppetjes

Bij kruidvat hebben ze inderdaad Anna en Elsa. Die krijgt ze in ieder geval ook. Helaas hebben ze daar de andere prinsesjes niet. Maar komt goed, ik ga vandaag of morgen even voor een prepaid creditcard naar de P.rimera. Als ze dat niet hebben, dan schaffen wij er sowieso misschien wel 1 aan. Ook handig met vakanties enzo.
<<

Chaos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2213

Geregistreerd: 24 Dec 2013 23:54

Bericht 01 Sep 2016 10:36

Re: Magi clip poppetjes

Dochter heb ik er nog niet over gehoord maar zou dit wel heel leuk vinden denk ik. Denk dat ik dat maar ga kopen voor sinterklaas (als ik het zo lang in de kast kan laten staan :palm: )

Ik vind ze alleen best prijzig dus ik wil eigenlijk eerst die neppers bestellen. Als het dan echt een succes is kan jongste dochter met de neppers en oudste de echte krijgen voor op haar kamer. Levert dat alleen geen problemen op als je zoiets besteld wat dus namaak is?
Afbeelding

I & N juni 2010
<<

ekiaam87

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1500

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:38

Bericht 01 Sep 2016 20:09

Re: Magi clip poppetjes

Oo die Belle!!! Die wil ik :)
Je hebt ook prepaid creditcards hè dames! Die gebruik ik, erg ideaal!
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 01 Sep 2016 20:35

Re: Magi clip poppetjes

Hebben ze dat niet op Amazon? Sinds vandaag ook in Nederland toch?
R. 2013
D. 2016

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers