Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Zangles

<<

Moederkoekje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 647

Geregistreerd: 16 Jun 2015 14:05

Bericht 31 Aug 2016 10:51

Zangles

En meteen nog maar een topic. Want ik ben gisteren ook begonnen met zangles :smile:

Een beetje per ongeluk eigenlijk. Ik had me opgegeven voor een nieuw popkoor in onze woonplaats en gisteren was de eerste repetitie. Alleen...bleek ik de enige te zijn die op kwam dagen. Maar de zangdocente was er toch en dus kreeg ik zomaar een uur privé zangles. En ik vond het zo super leuk! Ik heb nooit in het openbaar gezongen dus ik moest wel even over een drempel heen om mijn mond open te trekken, maar met haar tips en geduld voelde ik me al snel op mijn gemak.

We hebben afgesproken dat ik eens in de twee weken een half uur zangles ga volgen en ik heb er helemaal zin in!

Nog meer mensen van het forum op zangles?
<<

Pineco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2382

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:09

Bericht 31 Aug 2016 10:54

Re: Zangles

Wat leuk! Hier geen zangles, maar ik zing wel al ruim 10 jaar bij een koor. Onze dirigente is ook docente, dus zij doet regelmatig stemoefeningen met ons en geeft hele goede tips, maar geen 1-op-1 les dus.
Drie meiden maken ons geluk compleet! 04-01-2009 / 16-05-2012 / 19-02-2014
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 04 Sep 2016 09:11

Re: Zangles

Wat leuk, ik ben via een popkoor ook bij zangles beland en dat was echt super leuk. In een koor zingen trouwens ook, dat heeft me een enorme boost zelfvertrouwen gegeven wat zingen betreft.
<<

Geel

Bericht 04 Sep 2016 18:31

Re: Zangles

Ik heb niet echt les gehad, maar tijdens het muziekproject waar ik drie jaar lang aan meedeed heb ik wel wat technieken geleerd van een zangcoach die er altijd bij was. Ik doe alleen nog steeds iets verkeerd, want ik ben vaak hees na het (lang) zingen. Dus zou heel graag les willen.

Leuk dat je zo een gratis les kreeg!

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers