Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Marc Darcy SPOILER!

<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:20

Bericht 09 Okt 2013 20:25

Marc Darcy SPOILER!

Nu op Ned 3 (wereld draait door): er is bekend gemaakt dat Marc Darcy in het nieuwste boek van Bridget Jones dood is. En Bridget is inmiddels 51 met 2 kinderen! Zo jammer, ik had me echt verheugd op een deel waarin ze trouwt en kindjes krijgt. Wat vinden jullie hiervan?

Edit: heb de topictitel even aangepast, voor alle duidelijkheid
Laatst gewijzigd door Lookie op 09 Okt 2013 20:38, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Lady starstruck

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1725

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:18

Bericht 09 Okt 2013 20:26

Re: Marc Darcy dood

Ik dacht dat de acteur dood was. Maar het personage bedoel je. Ik wist helemaal niet dat er een nieuw boek uit is van Bridget Jones.
L. 02-03-2016
A. 15-01-2018
♥️♥️
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:20

Bericht 09 Okt 2013 20:27

Re: Marc Darcy dood

Lady starstruck schreef:Ik dacht dat de acteur dood was. Maar het personage bedoel je. Ik wist helemaal niet dat er een nieuw boek uit is van Bridget Jones.

Het personage inderdaad (ik dacht zelf eerst ook de acteur, maar dat gelukkig niet). Morgen komt het nieuwste boek uit, hoorde ik net op tv.
<<

Rouxxxe

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 649

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:06

Bericht 09 Okt 2013 20:28

Re: Marc Darcy dood

Haha ik dacht ook de acteur! Schrok al.
<<

Anoniem331

Bericht 09 Okt 2013 20:29

Re: Marc Darcy dood

Ik las dat vorige week al ergens. Dat er ook veel boze fans zijn.
Maar ja, als je een boek moet schrijven zoals de fan het wil, dan is er niks leuks aan een boek.
Ze gaat in dat boek verder met een toyboy geloof ik! Levert vast leukere verhalen op dan het huisje-boompje-beestje verhaal.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 09 Okt 2013 20:34

Re: Marc Darcy dood

Ik heb het ook gelezen. Wel jammer dat ze dat van tevoren al bekendmaken, maar voor mij geen reden om het boek niet te gaan lezen. Als ze een romantisch derde deel had geschreven over huisje, boompje, beestje met Mark Darcy dan was het waarschijnlijk bij veel mensen ook weer niet goed geweest. Ik vind het wel leuk dat ze een andere weg in is geslagen.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Henque

Kletskop

Berichten: 607

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:20

Bericht 09 Okt 2013 20:36

Re: Marc Darcy dood

Ik schrok ook van de titel!
Ben wel heel benieuwd naar het nieuwe boek, bridget jones's diary is echt mijn lieverlingsfilm! Maar idd wel jammer dat ze het van te voren bekend maken..
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:20

Bericht 09 Okt 2013 20:36

Re: Marc Darcy dood

Susan schreef:Ik heb het ook gelezen. Wel jammer dat ze dat van tevoren al bekendmaken, maar voor mij geen reden om het boek niet te gaan lezen. Als ze een romantisch derde deel had geschreven over huisje, boompje, beestje met Mark Darcy dan was het waarschijnlijk bij veel mensen ook weer niet goed geweest. Ik vind het wel leuk dat ze een andere weg in is geslagen.


Dat is ook weer zo. Dit is wel verrassender (al had ik persoonlijk toch liever een verhaal mét Marc). Maar inderdaad jammer dat het al bekend is. Ik ben alsnog wel benieuwd naar het verhaal.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 12 Okt 2013 20:28

Re: Marc Darcy (het personage) dood

Heb het boek net uit. Ik vond het, op een paar heel grappig geschreven stukken na, niet geweldig, het zat vrij rommelig in elkaar en ik had af en toe echt moeite om mijn aandacht erbij te houden.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Burgemeester Irene

Bericht 12 Okt 2013 20:32

Re: Marc Darcy SPOILER!

Ik heb de titel aangepast.

Persoonlijk had ik dit ook niet willen lezen eigenlijk.
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 16:20

Bericht 12 Okt 2013 20:38

Re: Marc Darcy SPOILER!

Ik vind het inderdaad jammer dat de Telegraaf ook kopte met dit nieuws (en nu blijkbaar ook andere bronnen) en toen baalde ik er wel van, maar nu is het dan maar zo.
<<

ThinkPink

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 494

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:22

Bericht 12 Okt 2013 21:02

Re: Marc Darcy SPOILER!

Ik heb het van de week ook gehoord op DWDD. Erg jammer maar dan nog moet ik het boek gewoon lezen!
Afbeelding
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 12 Okt 2013 21:03

Re: Marc Darcy SPOILER!

Het is wel al vanaf het begin van het boek bekend, dus het is niet dat het hele boek nu is verpest of zo en dat je hierdoor de afloop al kent.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:20

Bericht 13 Okt 2013 12:31

Re: Marc Darcy SPOILER!

Susan schreef:Het is wel al vanaf het begin van het boek bekend, dus het is niet dat het hele boek nu is verpest of zo en dat je hierdoor de afloop al kent.


Inderdaad. Hierdoor verbaasd het mij dat de topictitel nu is aangepast.

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers