Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Zou jij draagmoeder willen/kunnen zijn?

<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 30 Aug 2016 14:12

Re: Zou jij draagmoeder willen/kunnen zijn?

Bazinga schreef:
Aanverwante vraag; hoe zouden jullie er tegenover staan wanneer je partner zijn zaad zou doneren (aan bekenden)?

Ik zou dit niet zo'n probleem vinden, mits wij zelf geen kinderen meer willen. Ook zou ik prima een eitje willen doneren aan iemand die dit nodig heeft. Het maakt mij niet veel uit of het dan naar bekenden of onbekenden gaat.

♥♥
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 16:20

Bericht 30 Aug 2016 14:14

Re: Zou jij draagmoeder willen/kunnen zijn?

Bazinga schreef:Aanverwante vraag; hoe zouden jullie er tegenover staan wanneer je partner zijn zaad zou doneren (aan bekenden)?
Ik zou hem vooral zelf de keus laten maken. Het zou voor mij wel uitmaken aan wie hij zijn zaad wil doneren en wat de situatie is.
<<

Anoniem250

Bericht 30 Aug 2016 14:15

Re: Zou jij draagmoeder willen/kunnen zijn?

Voor mijn zusjes zou ik dit doen na heel veel praten en goede begeleiding.
<<

Anoniem251

Bericht 30 Aug 2016 15:13

Re: Zou jij draagmoeder willen/kunnen zijn?

Nee ik denk het niet. Ik vind zwanger zijn wel bijzonder, maar ook best zwaar. Ik weet niet of ik dit zou kunnen zonder er een kindje aan over te houden. Het lijkt me sowieso raar en complex om een kindje dat je 9 maanden bij je hebt gedragen af te moeten staan maar mogelijk wel in je omgeving te houden (ervan uitgaande dat je het voor een naaste doet). Misschien komt het ook omdat ik geen zus heb, maar ik kan me er weinig bij voorstellen.
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 30 Aug 2016 15:30

Re: Zou jij draagmoeder willen/kunnen zijn?

Voor mijn zus zou ik dit overwegen. Nu is haar gezin compleet en is het niet meer aan de orde.
Andersom hebben we er over gesproken en heeft mijn zus dit nooit uitgesloten. Ik heb het heel fijn gevonden dat ze hier zo open in stond. Natuurlijk ben ik intens gelukkig dat het niet nodig is.
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Anoniem315

Bericht 30 Aug 2016 16:15

Re: Zou jij draagmoeder willen/kunnen zijn?

Ik zou wel eitjes willen doneren en mijn man z'n zaad vind ik ook prima, maar niet aan onbekenden.
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 30 Aug 2016 16:32

Re: Zou jij draagmoeder willen/kunnen zijn?

Voor iemand die heel dicht bij mij staat, zoals een goede vriendin of mijn broertje, zou ik dat wel in overweging nemen.

Ook als mijn man zaad wil doneren aan een bekende, dan is dat geen probleem. Als we daarmee iemand kunnen helpen.
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5466

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 30 Aug 2016 19:53

Re: Zou jij draagmoeder willen/kunnen zijn?

Voor iemand die dichtbij staat zou ik dit wel overwegen. Maar pas over een tijdje. Wat Exo zegt, het is een aansla op je lichaam. Dus dat doe ik niet voor zomaar iemand.
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Happydobby

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:09

Bericht 30 Aug 2016 22:47

Re: Zou jij draagmoeder willen/kunnen zijn?

Nee, na twee keizersnedes ben ik er klaar mee. Het zwanger zijn zou nog wel lukken maar de bevalling en de tijd erna zou ik niet willen.
M:21072011
J :08012014
<<

Anoniem234

Bericht 30 Aug 2016 22:55

Re: Zou jij draagmoeder willen/kunnen zijn?

Nee ik zou dat niet willen.
<<

Anoniem286

Bericht 30 Aug 2016 23:09

Re: Zou jij draagmoeder willen/kunnen zijn?

Ik zou het denk ik wel doen voor mijn zus, schoonzusje (niet dan de schoonzus die met mijn broer is, dat lijkt me een beetje raar). Ik denk dat ik het lastig zou vinden maar emotioneel wel aan zou kunnen. Ik zou ook, als ik evt 'klaar' ben met kinderen krijgen, wel willen overwegen om eicellen te doneren als iemand mij daarom vraagt.
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6123

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 31 Aug 2016 07:54

Re: Zou jij draagmoeder willen/kunnen zijn?

Nee. Ik ben daar wel min of meer voor gevraagd maar ik wil en kan dat gewoon niet. Hoe graag ik die persoon had geholpen. De enige voor wie ik er voor open zou staan is mijn zus.
<<

Huismus

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 612

Geregistreerd: 11 Jan 2016 16:06

Bericht 31 Aug 2016 09:05

Re: Zou jij draagmoeder willen/kunnen zijn?

Mmmm ik zou het echt niet weten, misschien wel maar ik heb ook echt veel klachten in mijn vorige zwangerschappen gehad dus zou er echt heel goed over na moeten denken en met mijn man erover hebben.
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8476

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 31 Aug 2016 09:05

Re: Zou jij draagmoeder willen/kunnen zijn?

Ik zou het wel overwegen als ik zelf geen kinderen meer zou willen. Ik vond zwanger zijn zo mooi en bijzonder, en als je vanaf het begin weet dat het niet je eigen kindje is maar dat je hem/haar met liefde draagt voor mensen die heel dichtbij me staan, dan zou ik het denk ik heel mooi vinden.

Mijn zwangerschap verliep relatief goed, dus dat zal ook wel meespelen in dat ik er voor open zou staan.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Hippie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1955

Geregistreerd: 19 Jan 2015 13:10

Bericht 31 Aug 2016 09:34

Re: Zou jij draagmoeder willen/kunnen zijn?

Willen zou ik het misschien wel, maar alleen voor iemand die heel dichtbij me staat. Kunnen is een ander verhaal, mijn zwangerschappen verlopen problematisch, dus ik zou dat daarom denk ik niet kunnen. Ook zou ik bang zijn me teveel te gaan hechten aan het kindje.

Eiceldonatie zou ik zeker over hebben voor een naaste.
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers