Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Cadeau voor zwangere vriendin

<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 16:20

Bericht 30 Aug 2016 10:00

Cadeau voor zwangere vriendin

Een vriendin van mij is zwanger en eind november uitgerekend. Ik zie haar in oktober en ik wil graag een cadeau(tje) voor haar meenemen. Wat is leuk om te geven?

Ik wil het liever niet aan haar vragen, omdat ik wil dat het een verrassing is.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 30 Aug 2016 10:10

Re: Cadeau voor zwangere vriendin

Een lekker verwenpakket? Tijdschrift, theetje, koekje, mooi glas/beker/mok, douchegel van rituals, voetenbadje oid..
Of een wat stoerder verwenpakket, chips, popcorn, leuke film, tijdschrift
Waardebon voor een fotoshoot als de kleine er is (of misschien nog net van haar buik).
Waardebon voor een gips casting van haar buik, of straks van een handje en/of voetje als de kleine er is.
Een leuk kledingsetje voor de kleine.
Een waardebon voor een mama sieraad, met foto, geboortedatum en naam van de kleine (natuurlijk ook voor als het straks geboren is)..
uhmmmmmmmmmm
<<

Anoniem313

Bericht 30 Aug 2016 12:45

Re: Cadeau voor zwangere vriendin

Het ligt voor de hand, maar ik zou iets doen wat zij leuk vindt, en jij kent haar.

Wat de meeste van mijn vriendinnen wel zouden kunnen waarderen:

1) een 'als je straks niet meer zwanger bent' pakketje met een fles wijn en een dikke biefstuk van de slager (OK die is niet meer goed als ze bevallen is , dan een bon voor sushi ofzo, of wat lekkere recepten met rauw spul en de belofte dat jij die voor haar gaat maken.
2) een goed boek om de laatste weken te gaan lezen.
3) een (bon voor) een zwamgerschapsmassage.
4) een bioscoopbon voor tijdens haar verlof.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers