Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat gaat september jou (hopelijk) brengen?

<<

Geel

Bericht 30 Aug 2016 09:02

Re: Wat gaat september jou (hopelijk) brengen?

De bruiloft van mijn broer. En ik ben ceremoniemeester, samen met mijn zus, dus het wordt een drukke maand. Wel zin in!
<<

Anoniem222

Bericht 30 Aug 2016 09:12

Re: Wat gaat september jou (hopelijk) brengen?

Ik lever in september de definitieve versie van mijn scriptie in, finally! :cheers:

Spannend Bisq! Ik hoop dat ook voor jullie.
Zo verdrietig Lady :( denk veel aan je.
Leuk Geel, veel plezier en succes!
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8165

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 30 Aug 2016 09:24

Re: Wat gaat september jou (hopelijk) brengen?

Bliss schreef:
Kees schreef:September brengt mij de eerste echo (eindelijk!) en ik ga alweer mijn 34e levensjaar in :shock:
Verder gaan we voor het eerst én voor het laatst met z'n tweeën écht op vakantie.
September wordt dus een goede maand voor mij/ons.


Ik wil je niet teleurstellen, maar je gaat al je 35e levensjaar in! :smile:

Ik heb ook een enerverende maand voor de boeg. Over drie weken begin ik met m'n nieuwe baan, paar dagen later ben ik jarig (en ik ga dan wel m'n 34e levensjaar in, ik word namelijk 33!) en kort daarna trek ik bij m'n vriend in.


Ow ja kak, ik wist dat er iets niet klopte.

Sterkte Lady, ik hoop dat het je ondanks het verdriet en verlies veel rust geeft.
30-04-2017
<<

anoniem224

Bericht 31 Aug 2016 17:08

Re: Wat gaat september jou (hopelijk) brengen?

Beginnen bij mijn nieuwe baan, hopelijk voor de tweede keer de kennedymars van 80km uitlopen.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 31 Aug 2016 20:43

Re: Wat gaat september jou (hopelijk) brengen?

Exogenesis schreef:Ik denk een bevalling en een baby. Heb er een hard hoofd in dat het in augustus nog gaat gebeuren.

Toch nog wel! Jeej! :cheering:
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem315

Bericht 31 Aug 2016 21:04

Re: Wat gaat september jou (hopelijk) brengen?

Jaaa! :)

En nu is het ineens een heel gek idee dat ik gisteravond bevallen ben. Het voelt al langer geleden. Misschien ook door de sneltreinvaart die het ineens kreeg.
<<

Anoniem245

Bericht 01 Sep 2016 09:28

Re: Wat gaat september jou (hopelijk) brengen?

September gaat mij een nieuw ritme geven, ik ga 5 dagen werken, daarnaast nog een orkestje en een jeugdopleiding die ik ga mee coördineren, en hopelijk hoor ik iets over mijn baan bij Defensie. Dus denk dat September wennen wordt aan een nieuw ritme.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 02 Okt 2016 11:56

Re: Wat gaat september jou (hopelijk) brengen?

En? Is alles uitgekomen?
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43721

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 02 Okt 2016 13:32

Re: Wat gaat september jou (hopelijk) brengen?

Marin schreef:
In september krijgen wij te horen of we een gezond kindje krijgen en of het een jongen of meisje is. Ben zo benieuwd!

Ook mag ik een maand een leuk project doen op m'n werk waarbij ik ook regelmatige diensten draai. Heerlijk.

Verder hopelijk nog een paar mooie nazomerdagen en veel rust!


Het eerste: Ja, een gezonde zoon!
Het tweede: Ja, dat was heerlijk qua werk en het goede nieuws is dat het nog verlengd is ook.
Het derde: Heerlijke nazomer (hoewel ik het weer nu stiekem lekkerder vind) en best rust gehad.

Ja dus.
Let's discover the world together.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 02 Okt 2016 14:39

Re: Wat gaat september jou brengen?

Burn schreef:September brengt mij allereerst VAKANTIE! Ik krijg 2 september vakantie!

9 september brengt mij een man, een nieuwe achternaam en hopelijk een prachtige bruiloft. :love: :bounce:
30 september brengt mij een nieuw huis! Dan krijgen we de sleutel! :king:


Alles check hier! Heerlijke maand achter de rug!
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3611

Geregistreerd: 23 Jun 2016 21:23

Bericht 02 Okt 2016 16:14

Re: Wat gaat september jou (hopelijk) brengen?

Chava schreef:Afstuderen!

Jep! :)
To travel is to live
Mijn instagram
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Verde