Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoe was je weekend?

<<

Anoniem185

Bericht 29 Aug 2016 22:14

Re: Hoe was je weekend?

Mijn weekend was zwaar. Heb moeten opruimen en afbouwen van de speelweek die we afgelopen week hebben gedraaid. Ondertussen ben ik terug aan de antibiotica ivm een keelontsteking die terug op is gekomen sinds donderdag en heb ik toch miraculeus een ontsteking in mijn enkel (deze keer de andere dan vorige periode) van een beet/steek van iets. Morgen weer naar de dokter om dat te laten nakijken, want aangezien ik al aan de AB zit is dat niet heel normaal.
Zaterdagavond hebben we een afsluitende BBQ gehad en zondagmiddag had ik een brunch met de schoonfamilie voor het 50 jarig huwelijk van opa en oma.
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 14:45

Bericht 30 Aug 2016 11:22

Re: Hoe was je weekend?

Ik ben naar een fesitval op het strand van Lemmer geweest, Glemmer Beach. Het was echt een hele leuke avond/nacht. Miss Montreal en Direct speelden en verder nog een DJ en een feestband. Het weer was prachtig en het voelde net alsof we in het buitenland op het strand liepen, 's nachts twee onweersbuien gehad maar daar eigenlijk vrij weinig van gemerkt.
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

anoniem203

Bericht 30 Aug 2016 11:45

Re: Hoe was je weekend?

Ik heb een gezellig weekend achter de rug! Zaterdag ben ik samen met mijn man, kinderen en ouders wezen lunchen. En zondag ben ik met 2 vriendinnen, 2 kinderen daarvan en mijn oudste zoon naar een braderie geweest hier in het dorp. Om 11.15 zijn we de deur uit gegaan en om 17.30 waren we weer thuis. Tussendoor zijn we ook nog ergens wezen lunchen en de kinderen hebben hetbtoen ook leuk gehad.
<<

Anoniem313

Bericht 30 Aug 2016 11:50

Re: Hoe was je weekend?

Geel schreef:
Caulfield schreef:en zondagavond naar Amy Schumer in de HMH, man, wat was zij goed. Ik heb zo verschrikkelijk hard gelachen dat ik er weer dagen tegenaan kan.
Ik ken haar niet, maar dit klinkt verrukkelijk.


Kijk Inside Amy Schumer op Comedy Central (of via YT) en je leven zal nooit meer hetzelfde zijn.
<<

Geel

Bericht 30 Aug 2016 12:09

Re: Hoe was je weekend?

I sure will!
<<

Anousch

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2283

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:04

Woonplaats: Vuren

Bericht 30 Aug 2016 12:22

Re: Hoe was je weekend?

Mijn weekend was leuk :-) zaterdagavond is een vriendin geweest, en zondag een verjaardag van kind van mijn vriendin.

Gaat toch altijd snel voorbij zo'n weekend.
Daan 27-06-2018
Yinthe 20-05-2022

Zo dol gelukkig en compleet ♡
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers