Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


De scholen zijn weer begonnen!

<<

Knillis

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2237

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:50

Bericht 29 Aug 2016 08:43

De scholen zijn weer begonnen!

Wie geniet er mee van de rust? :smile:

Hier zijn vanochtend de scholen weer begonnen. De oudste zit nu in groep 3, de middelste in groep 2. Over 2 weken start de jongste met de peuterspeelzaal. Ondanks dat de vakantie voorbij is gevlogen en het eigenlijk heel goed is gegaan, is deze rust ook weer erg lekker. Helemaal omdat ik nog een weekje vrij heb :smile:

Wie geniet er mee??
2009 ~ 2011 ~ 2014

Morgen is vandaag...
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:55

Bericht 29 Aug 2016 08:56

Re: De scholen zijn weer begonnen!

Hier zitten wij alweer een week in het ritme. Vorige week is dochter gestart in groep 3.

Geniet van je rust!
<<

Mickey

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1533

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:20

Bericht 29 Aug 2016 09:11

Re: De scholen zijn weer begonnen!

Wij mogen elkaar nog 1 weekje klieren :angel:
07.12.2011
11.12.2014
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 11:19

Bericht 29 Aug 2016 09:13

Re: De scholen zijn weer begonnen!

Hier starten we donderdag weer met school. Ik vind het jammer dat de vakantie bijna voorbij is, genoot er wel van om mijn zoon ook thuis te hebben. Al zal ik vast ook wel snel weer gewend zijn aan het feit dat hij weer naar school gaat.
2012 & 2016
<<

Anoniem315

Bericht 29 Aug 2016 09:17

Re: De scholen zijn weer begonnen!

Vandaag is onze school (en kdv) ook weer gestart. Ik vind het shit, want ik hoopte N vandaag met leuk nieuws aan haar eerste dagje te kunnen laten beginnen. Helaas moest ik me een weg door nieuwsgierige (en meelijwekkende?) blikken wanen. En nu zit ik thuis mezelf een beetje te vervelen. Maar anderzijds kan ik wel lekker Netflixen en slechte dingen eten :)
<<

Anoniem211

Bericht 29 Aug 2016 09:21

Re: De scholen zijn weer begonnen!

Heerlijk, die rust! Die stuiterballen van mij zijn ook weer naar school en waren er ook echt wel weer aan toe. Vooral de oudste van 7. De laatste week constant te klieren.... Groep 1 en groep 4 hier en de jongste... Die doet nu lekker een tukkie. Die voelt ook veel beter aan wanneer hij moe is als de oudste 2 naar school zijn.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 29 Aug 2016 09:28

Re: De scholen zijn weer begonnen!

Hier heeft mijn stiefdochter nog een week vakantie, maar ze is echt weer toe aan ritme en regelmaat. Zelf haar oma en tante gaven gisteren aan dat we weer terug in het ritme van school moet komen.
Ik begin deze week al weer met lesgeven ( ben al een week bezig geweest met intro), maar ook daar merkte ik dat de leerlingen blij waren dat ze weer naar school mochten.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:32

Bericht 29 Aug 2016 09:29

Re: De scholen zijn weer begonnen!

Hier zijn we ook alweer een week bezig, maar vandaag is de eerste ochtend dat ik echt voor mezelf heb, omdat ik vorige week meteen allerlei afspraken had staan.

Nu kan ik natuurlijk het huishouden gaan doen, maar een ochtendje van de rust genieten vind ik net iets aantrekkelijker :angel:
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8837

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 29 Aug 2016 09:33

Re: De scholen zijn weer begonnen!

Hier vandaag de eerste schooldag.
Gek hoor zo stil in huis!
Ik heb het gevoel dat ik vanalles nu moet en wil doen in het huishouden, maar ik heb vanaf nu gewoon elke dag daar de tijd voor. I.p.v. twee ochtenden als ze naar de psz is.
2012
2016
2020

Instagram
<<

Lexi

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1688

Geregistreerd: 13 Jul 2015 08:12

Bericht 29 Aug 2016 09:38

Re: De scholen zijn weer begonnen!

Ik vind de rust wel fijn maar ik vind het ook wel jammer dat de vakantie voorbij is want het was echt gezellig met z'n allen even lekker relaxed die paar weken.

De oudste begint vandaag in groep 3, die was helemaal enthousiast. Kon niet wachten gisteren, was helemaal hyper en viel pas om 22.00 in slaap en was al voor half 7 wakker. De jongste zit in groep 1 (in maart begonnen) en die had helemaal geen zin, was helemaal van streek en die liet ik hard huilend achter in de klas.
2010 2012
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6359

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:24

Bericht 29 Aug 2016 09:48

Re: De scholen zijn weer begonnen!

Hier ook alweer een week erop zitten. Ze waren er echt weer aan toe. Vandaag hebben ze een studiedag ivm kermisweekend. Dat wordt traditioneel op maandag afgesloten. Alle scholen en winkels (behalve de supermarkt) zijn dan ook gesloten. Morgen weer aan de slag.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

anoniem203

Bericht 29 Aug 2016 10:00

Re: De scholen zijn weer begonnen!

Hier hebben we nog een weekje vakantie maar ik ben ook echt wel weer toe aan wat regelmaat. Als is het nu wel anders dan vorig schooljaar want ze krijgen nu een continuerooster. Maar man wat ben ik blij dat de oudste weer naar school mag! Hij is echt zo druk en ik ben echt blij als er overdag hier weer wat meer rust is. Maar de jongste daarintegen.. Die mag volgende week starten met 2 ochtenden psz en daar zie ik zo vreselijk tegenop :( Het is echt een mama's kindje en mijn hart doet echt pijn dat ik hem een paar uur moet missen in de week. We zijn altijd samen en ik ben eigenlijk nooit langer dan een uurtje helmaal alleen hier thuis geweest. Ik heb denk ik ook een beetje last van lege nest syndroom - lite :cry:
<<

Anoniem234

Bericht 29 Aug 2016 10:24

Re: De scholen zijn weer begonnen!

Hier is het nog een weekje. Mijn dochter begint dan in groep 1. Vind het erg spannend! Zelf heeft ze er veel zin in.
<<

Fiwen

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 24 Apr 2014 12:38

Bericht 29 Aug 2016 10:29

Re: De scholen zijn weer begonnen!

Hier nog een weekje vakantie en we genieten nog steeds volop. De eerste weken waren heel druk volgepland met allemaal uitjes en dagjes naar oma maar ik merkte na 2 weken dat ze daar helemaal geen behoefte aan had (en ik eigenlijk ook niet meer) dus daarna de rem erop en de agenda leeg gehouden en sindsdien is er zo'n heerlijke rust hier in huis gekomen. J is super lief, helpt me aan alle kanten en knuffelt het liefst de hele dag.
Ze speelt uren hele fantasieverhalen met de Playmobil of Lego, we kijken samen filmpjes in bed, wandelen een keer naar de vijver met eendjes hier in de wijk en verder doen we gewoon helemaal niks.
Zie er dus best wel een beetje tegenop om vanaf maandag weer 5 dagen per week in het schoolritme te moeten en ik ga haar echt enorm missen.
Grote meid: 25-08-2010
Kleine meid: 15-09-2016

http://www.juulsoof.nl
Instagram & Facebook: @juulensoof
<<

Happydobby

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:09

Bericht 29 Aug 2016 10:44

Re: De scholen zijn weer begonnen!

Wij ook, vanmorgen weer begonnen. Hij moest wel wakker gemaakt worden :smile:
M:21072011
J :08012014
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3278

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:10

Bericht 29 Aug 2016 11:13

Re: De scholen zijn weer begonnen!

Hier is het nog een week vakantie en dat vind ik echt fijn, van mij zou de vakantie nog wel een paar weken mogen duren. Ik geniet dus nog even van de laatste week. Volgende week beginnen ook alle clubjes weer dus dan zitten we er wel meteen weer helemaal in.
<<

Chaos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2213

Geregistreerd: 24 Dec 2013 22:54

Bericht 29 Aug 2016 11:32

Re: De scholen zijn weer begonnen!

Ik heb echt wel optimaal genoten van mijn koffie nadat ik de jongste in bed heb gelegd! Gewoon even geen geklets aan mijn hoofd. Maar verder hoefde het van mij echt nog niet per se, maar de rust aan mijn hoofd is wel even lekker. Toch start ik de dag liever rustig en daarna een wat drukkere dag waarop we kunnen gaan en staan waar en wanneer we willen dan het gehaast en gepush 's morgens.

Ik ben wel heel erg benieuwd hoe ze het hebben gehad. Ze zijn vandaag begonnen in groep 3 en voor het eerst allebei een eigen klas. Dat was wel even spannend voor ze. Maar ze wilden zelf wel heel graag weer naar school.
Afbeelding

I & N juni 2010
<<

Anoniem193

Bericht 29 Aug 2016 11:38

Re: De scholen zijn weer begonnen!

Allebei gingen huppelend naar school. Zonder gemopper etc. Ze hadden er echt zin in.
Met dochter moest ik wel even mee naar het plein, normaal loopt ze alleen vanaf huis. Ook wil ze dat ik haar weer ophaal vanmiddag. Geen probleem verder.
Wel heel verdrietig dat ze een andere juf krijgt dan verwacht. Ze zou de tofste juf krijgen van school, maar bij die juf is borstkanker geconstateerd in de vakantie. :( Wat dat betreft ben ik wel benieuwd wat school daar vandaag aan gedaan heeft en hoe het allemaal verder verloopt.

Zoon is in een hele andere vleugel terecht gekomen. Hij vond het vervelend dat het zo donker was in zijn gang, dat vond de juf ook, dus daar wil ze wat aan gaan doen. De stagiaire kreeg gelijk een knuffel, terwijl hij haar nooit gezien had en zijn juf (dezelfde als vorig jaar) liet hij niet meer los ;)

Vanaf morgen begint het echt weer allemaal, ook zwemles van de jongste, turnen van de oudste.
<<

Kwak

Yipyapper

Berichten: 2151

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:49

Bericht 29 Aug 2016 11:51

Re: De scholen zijn weer begonnen!

Ja, hier ook! De hele vakantie mijn best gedaan om de kids lekker lang te laten slapen, 3x raden wat ze dus vandaag deden... Slapen tot 8u en toen heb ik ze maar wakker gemaakt.

De oudste naar groep 3, ze had z'n zin! De middelste zou weer naar de psz gaan maar hij wou echt niet dus die bleef vandaag nog thuis. Ik had vandaag ook niet veel tijd om hem daar in aandacht te geven ivm de jaaropening op school en ik bij luizenmoeder.
november 2010-januari 2013-november 2014

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron