Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


XL fietskussen met rugleuning mogelijk?

<<

SDL

Kletskop

Berichten: 906

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:27

Bericht 29 Aug 2016 08:28

XL fietskussen met rugleuning mogelijk?

Ik heb een Gazelle heavy Duty en een Yepp kinderzitje en 2 kids. Eén van de twee moet altijd fietsen, geen probleem natuurlijk maar soms is het makkelijk om ze gewoon alletwee even mee te nemen. Dus ik wil eigenlijk een XL fietkussen met zo'n standaard leuninkje en dan 4 van die dingen waar ze hun voeten op kunnen zetten (ik kom niet op het juiste woord, hallo maandagmorgen).

Heeft 1 van jullie hier ervaring mee?
<<

Anoniem193

Bericht 29 Aug 2016 09:13

Re: XL fietskussen met rugleuning mogelijk?

Je bedoelt stepjes?
<<

SDL

Kletskop

Berichten: 906

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:27

Bericht 29 Aug 2016 09:45

Re: XL fietskussen met rugleuning mogelijk?

Alibi, jij mag door voor de koelkast :smile: .
<<

Anoniem193

Bericht 29 Aug 2016 10:30

Re: XL fietskussen met rugleuning mogelijk?

Haha.
Maar ik heb dan weer geen idee wat je bedoelt met een XL fietskussen.
<<

Butsmuts

Noob

Berichten: 44

Geregistreerd: 27 Jul 2016 10:09

Bericht 29 Aug 2016 10:41

Re: XL fietskussen met rugleuning mogelijk?

Tweelingachterzitjes zijn er toch genoeg, of je wilt echt maar 1 leuning?
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 29 Aug 2016 17:44

Re: XL fietskussen met rugleuning mogelijk?

Dit?
Afbeelding
R. 2013
D. 2016
<<

Elska

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1489

Geregistreerd: 11 Okt 2015 19:55

Bericht 29 Aug 2016 18:03

Re: XL fietskussen met rugleuning mogelijk?

zoiets had mijn buurvrouw vroeger ook. werkt prima voor wat oudere kinderen maar het is wel noodzakelijk om de spaken extra te beschermen!

alternatief, een buiszadel?
Afbeelding
<<

Hippie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1953

Geregistreerd: 19 Jan 2015 12:10

Bericht 29 Aug 2016 20:19

Re: XL fietskussen met rugleuning mogelijk?

Wat spencer laat zien heb ik al bij meerdere moeders bij ons op school voorbij zien komen. Gaat volgens mij prima als ik dat zo zie. Zijn wel allemaal grotere kinderen, mijn zoon van 2.5 zou ik er nog niet op zetten maar dochter van bijna 6 bijvoorbeeld wel.
<<

SDL

Kletskop

Berichten: 906

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:27

Bericht 29 Aug 2016 21:33

Re: XL fietskussen met rugleuning mogelijk?

Hai, ik bedoel eigenlijk zo'n ding:
https://www.google.nl/search?q=fietskus ... C17SONM%3A

Vraag me af of ze daar met een leuninkje metveten tweeën op zouden kunnen zitten. Mijn oudste is 8, jongste 5,5. Gaat om kleine stukjes van 2,5 km.
<<

Elska

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1489

Geregistreerd: 11 Okt 2015 19:55

Bericht 29 Aug 2016 23:14

Re: XL fietskussen met rugleuning mogelijk?

zo'n ding met leuningen is dat wat Spencer laat zien. De ene rugleuning kan er vast wel vanaf mocht je echt maar 1 leuning willen.
Laatst gewijzigd door Elska op 30 Aug 2016 11:42, in totaal 1 keer gewijzigd.
Afbeelding
<<

Hippie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1953

Geregistreerd: 19 Jan 2015 12:10

Bericht 30 Aug 2016 07:11

Re: XL fietskussen met rugleuning mogelijk?

Dat heb ik ook al voorbij zien komen hier op school, zo'n groot kussen met leuning. Alleen is me niet opgevallen of er mensen zijn met twee paar voetensteuntjes daarbij. Maar dat lijkt me toch wel kunnen, aangezien dat bij zo'n ding met twee leuningen ook kan. Dat heb ik namelijk van de week nog gezien en daarvan weet ik zeker dat er twee paar voetensteuntjes waren.
<<

Anoniem193

Bericht 30 Aug 2016 08:36

Re: XL fietskussen met rugleuning mogelijk?

Ik denk dat het best wel kan. Alleen moet je wel even rekening houden met het gewicht.
Vriendin heeft een tweeling en kon ze tot ze 6 waren tegelijk achterop de fiets houden, daarna ging het niet meer, want dan ging de fiets steigeren. Mijn 2 van 8 en 6 zijn te zwaar om samen achterop te hebben.
Ik heb een fietsrek voorop, daar zit de jongste, en de oudste achterop. Dat gaat prima.
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5873

Geregistreerd: 02 Sep 2013 05:56

Bericht 30 Aug 2016 15:34

Re: XL fietskussen met rugleuning mogelijk?

Ik begreep van mijn buurvrouw die zo'n tweeling zitje heeft dat ze een verlengde bagagedrager op haar fiets heeft zitten, er is op het plaatje hier boven duidelijk rekening gehouden met twee paar voetensteuntjes, ik denk dat het lastiger is om die ergens aan te bevestigen als je een gewone bagagedrager hebt/ niet zo'n tweeling zitje.
25-11-2014 & 09-06-2017

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers