Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Welke TV/Internet provider?

<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2143

Geregistreerd: 07 Sep 2013 20:12

Bericht 25 Aug 2016 21:33

Welke TV/Internet provider?

Ik wil gaan overstappen naar een andere tv/internet provider, dus ben benieuwd welke provider jullie hebben, hoe deze bevalt en wat je betaalt per maand...?

Ik heb nu KPN digitenne, maar heb veel storingen, slecht beeld en weinig zenderkeuze.
Internet heb ik via Tele2 en is prima, maar ik denk dat het waarschijnlijk goedkoper is om tv en internet bij dezelfde provider onder te brengen.
<<

Anoniem221

Bericht 25 Aug 2016 22:05

Re: Welke TV/Internet provider?

Wij hebben alles van KPN. Interactieve televisie, internet, telefonie en twee mobiele abonnementen. Hierdoor hebben we veel 'compleet-voordeel'. Amper storingen en ik kreeg toen we op vakantie waren een mail dat ze in de nacht onderhoud zouden plegen aan onze lijnen, maar niets van gemerkt.

Even een moment van aanname: Jij hebt digitenne, omdat de lijnen er voor interactief nog niet liggen?
<<

Anoniem221

Bericht 25 Aug 2016 22:06

Re: Welke TV/Internet provider?

We waren dus op vakantie en mensen hadden alles van Vodafone en waren daarover ook zeer te spreken. Maar daar heb je niets aan als de juiste lijnen niet in de straat liggen.
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 25 Aug 2016 22:34

Re: Welke TV/Internet provider?

Ligt eraan of je kabel of glasvezel hebt. Hier ligt alleen glasvezel (want kabel in grond leggen is tegenwoordig duurder vanwege het koper dan glasvezel wat de toekomst heeft). Ik zit bij xs4all voor de Internet en tv. Bij contact verlening altijd proberen om geld van je huidige abonnement af te halen (bij welke aanbieder je ook zit). Immers vrijwel elke aanbieder hanteert het eerste half jaar een laag welkomtarief. Je zou dus in principe elk jaar kunnen hoppen naar een andere aanbieder en als je dat zegt geven ze wel wat korting voor het eerste half jaar in het tweede jaar.
<<

Anoniem304

Bericht 25 Aug 2016 22:39

Re: Welke TV/Internet provider?

Of geen kabel haha. Wij hebben dus schotel, wat er ligt geen TV kabel. Internet hebben we via de telefoonlijn bij Telfort.

We hebben in ieder geval nooit storing of haperingen ofzo. Van mij hoeft het nooit weer anders.
<<

Anoniem184

Bericht 25 Aug 2016 22:41

Re: Welke TV/Internet provider?

KPN glasvezel. Duur, maar fijn. Hiervoor niets dan vervelende ervaringen gehad met Ziggo. Zou niet snel overstappen omdat we blij zijn met de kwaliteit die we nu hebben. En m'n vriend heeft KPN mobiel dus heeft daardoor ook nig een verdubbelaar in data en belminuten (en €5 korting op N abonnementsprijs). Dus netto onder de streep vallen de kosten nog wel mee.
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2526

Geregistreerd: 02 Jan 2016 16:21

Bericht 25 Aug 2016 23:02

Re: Welke TV/Internet provider?

Maple schreef:KPN glasvezel. Duur, maar fijn. Hiervoor niets dan vervelende ervaringen gehad met Ziggo. Zou niet snel overstappen omdat we blij zijn met de kwaliteit die we nu hebben. En m'n vriend heeft KPN mobiel dus heeft daardoor ook nig een verdubbelaar in data en belminuten (en €5 korting op N abonnementsprijs). Dus netto onder de streep vallen de kosten nog wel mee.


Tipje, ze zijn bij KPN erg gevoelig er voor als je dreigt met opzeggen of daadwerkelijk opzegt. Dan krijg je ineens hele leuke kortingen voor een jaar (Je krijgt dus een nieuw jaar contract dat je pas na een jaar weer maandelijks op kan zeggen). Heb dat laatst ook gedaan, daadwerkelijk opgezegd (Omdat ze in eerste instantie geen goed aanbod deden en ik echt geld wilde besparen, dus toch maar overgestapt naar Vodafone), en toen werd ik gebeld en ineens konden ze me een korting geven zodat ik hetzelfde zou gaan betalen als bij de concurrent. Scheelt me ruim 200 euro in een jaar! Je hebt 14 dagen de tijd om je bestelling te annuleren, dus kon nog onder Vodafone uitkomen toen.
<<

Anoniem184

Bericht 25 Aug 2016 23:08

Re: Welke TV/Internet provider?

Vind ik niet nodig en ook niet helemaal fair al zou ik dat doen, want ik ben gewoon tevreden, heb sowieso niet de wens om over te stappen :)
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12154

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 25 Aug 2016 23:11

Re: Welke TV/Internet provider?

Wij zitten bij ziggo maar ben er klaar mee. Sinds UPC ziggo geworden is, is de service erg achteruit gegaan. En dan ook steeds de verhogingen.

Zat laatst te kijken bij Vodafone thuis . Iemand ervaringen mee?
Afbeelding
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2526

Geregistreerd: 02 Jan 2016 16:21

Bericht 25 Aug 2016 23:34

Re: Welke TV/Internet provider?

Maple schreef:Vind ik niet nodig en ook niet helemaal fair al zou ik dat doen, want ik ben gewoon tevreden, heb sowieso niet de wens om over te stappen :)


Ja ik ben ook al jaren tevreden over KPN. En tja niet fair, dat kan :).. Zij belden mij zelf met dit aanbod, ik ging 17.50 euro per maand minder betalen voor een vergelijkbaar pakket en vond dat de moeite waard om over te stappen. Had KPN mij niet gebeld, had ik nu ook gewoon bij Vodafone gezeten.
En het feit dat ze zo dat aanbod kunnen doen, zegt ook wel genoeg natuurlijk :)
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11416

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 26 Aug 2016 07:07

Re: Welke TV/Internet provider?

Wij gingen de helft minder betalen bij KPN voor een jaar. Als dit contract afgelopen is dan stappen we wel over. Via mijn vriend zijn werk krijgen we dan zo veel korting en extra's dat het loont om over te stappen.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Hippie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1955

Geregistreerd: 19 Jan 2015 13:10

Bericht 26 Aug 2016 07:50

Re: Welke TV/Internet provider?

Ik heb jarenlang alles van Telfort gehad en was daar heel tevreden over. Tot de modem en het tv kastje gingen falen en ik weken zonder diensten heb gezeten omdat Telfort niet echt voortvarend te werk ging. Toen was ik er gelijk klaar mee en ben overgestapt naar Vodafone. Dat heb ik sinds kort en tot nu toe ben ik daar heel tevreden over. En zij hadden ook nog eens een lekkere korting voor de eerste 6 maanden, scheelt me in vergelijking met Telfort 120 euro op jaarbasis. En heb een vergelijkbaar pakket genomen (zo wilde ik een kinderzenderpakket erbij).
<<

Anoniem184

Bericht 26 Aug 2016 08:17

Re: Welke TV/Internet provider?

Sawadee schreef:
Maple schreef:Vind ik niet nodig en ook niet helemaal fair al zou ik dat doen, want ik ben gewoon tevreden, heb sowieso niet de wens om over te stappen :)


Ja ik ben ook al jaren tevreden over KPN. En tja niet fair, dat kan :).. Zij belden mij zelf met dit aanbod, ik ging 17.50 euro per maand minder betalen voor een vergelijkbaar pakket en vond dat de moeite waard om over te stappen. Had KPN mij niet gebeld, had ik nu ook gewoon bij Vodafone gezeten.
En het feit dat ze zo dat aanbod kunnen doen, zegt ook wel genoeg natuurlijk :)

Haha ja, maar jij wilde dus al overstappen, dan vind ik het wat anders. Als ik prima op m'n plek zit en tevreden ben dan ga ik niet bellen dat ik op wil zeggen alleen om maar minder te hoeven betalen. Dat vind ik raar. Sowieso betaal ik al niet de hoofdprijs, ik heb dit glasvezelabonnement destijds af kunnen sluiten voor de prijs van een gewoon interactief abonnement. Die prijs blijft de gehele looptijd vast. En daarnaast zijn we deze maand nog in prijs gezakt omdat Fox Eredivisie ineens als gratis extra pakket wordt aangeboden (omdat we ook een mobiel abonnement hebben lopen), is ook alweer 17,50 minder in de maand. Dus ik vind het prima zo :)
<<

Anoniem316

Bericht 26 Aug 2016 08:40

Re: Welke TV/Internet provider?

Oh dat doen wij wel Maple. Alle nieuwe klanten krijgen korting, waarom de vaste dan niet? En je bent dief van je eigen portemonnee. We betalen normaliter 65 euro per maand maar hebben het nu weer een half jaar voor 35 euro. Scheelt me net wat te veel om te laten liggen ;)
<<

Hippie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1955

Geregistreerd: 19 Jan 2015 13:10

Bericht 26 Aug 2016 14:51

Re: Welke TV/Internet provider?

Volgens mij gaat dat inderdaad vaak genoeg zo bij providers, met overstappen en dergelijke. Ik had jaren terug een mobiel abonnement bij KPN dat afliep. Wilde dat toen verlengen en een bepaald toestel erbij. Op dat moment was de aanbieding voor nieuwe klanten beter dan voor bestaande klanten. Toen wilde ik opzeggen en vroegen ze naar de reden, en uiteindelijk kreeg ik toen dezelfde aanbieding. Anders had ik een andere provider gekozen.
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2526

Geregistreerd: 02 Jan 2016 16:21

Bericht 26 Aug 2016 15:05

Re: Welke TV/Internet provider?

Dee schreef:Oh dat doen wij wel Maple. Alle nieuwe klanten krijgen korting, waarom de vaste dan niet? En je bent dief van je eigen portemonnee. We betalen normaliter 65 euro per maand maar hebben het nu weer een half jaar voor 35 euro. Scheelt me net wat te veel om te laten liggen ;)


Ja dat vind ik ook, als je al jaren klant bent mag je ook wel eens een leuke aanbieding krijgen.
En ergens denk ik ook, als ze het zo makkelijk aanbieden dan zit er dus een gigantische marge op. Ze vroegen aan mij wat ik ging betalen en konden dat bedrag gelijk matchen, wel in andere vorm, 9 maanden korting en dan 1 dingtje het hele jaar gratis, maar na een jaar kom ik op hetzelfde totaal bedrag uit.
<<

Anoniem255

Bericht 28 Aug 2016 08:39

Re: Welke TV/Internet provider?

Wij zitten al jaren bij Telfort. Elk probleem wordt opgelost (al hebben we die amper) en als het niet snel lukt komen ze ons wel op een andere manier tegemoet. Elk jaar bellen we als er verlenging aan zit te komen en krijgen we een goede aanbieding.

Ik ben er echt heel erg over te spreken. Mijn ouders, schoonouders en zwager zijn ook al overgestapt naar telfort.
<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2143

Geregistreerd: 07 Sep 2013 20:12

Bericht 29 Aug 2016 12:44

Re: Welke TV/Internet provider?

Bedankt voor de reacties!

Ik zag nu ook een reclame voorbij komen van Knippr ofzo (als ik de naam goed heb onthouden), heeft iemand daar ervaring mee?
Ik ga vandaag maar eens op onderzoek uit en wat telefoontjes plegen om over te stappen.
<<

Anoniem304

Bericht 29 Aug 2016 14:19

Re: Welke TV/Internet provider?

Vandaag is onze contractdatum bij Telfort voor internet. Ben benieuwd of ze ons ook iets kunnen aanbieden.

Enig probleem is dat we geen andere keus hebben dan Telfort haha :P
<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2143

Geregistreerd: 07 Sep 2013 20:12

Bericht 29 Aug 2016 22:58

Re: Welke TV/Internet provider?

Ik ben overgestapt naar Telfort :cheering:

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers