Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Baan onder schooltijd. --> ik heb werk gevonden.

<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 28 Aug 2016 11:54

Re: Baan onder schooltijd.

Kinderopvangtoeslag willen krijgen maar zelf geen belasting af willen dragen, dat vind ik wel een bijzondere gedachte. (Niet dat de TO hier over nadenkt)
#teammaple🍁
<<

Anoniem184

Bericht 28 Aug 2016 11:56

Re: Baan onder schooltijd.

Dat zeg ik toch ook niet?
<<

Anoniem236

Bericht 28 Aug 2016 13:57

Re: Baan onder schooltijd.

Maple schreef:Het hele idee van zwart werken is dta je geen belasting betaalt, Lotus :)
Maar het is inderdaad niet te combineren met de opvang van de jongste. Kinderopvangtoeslag zul je dan niet krijgen.


Joh, echt? ;)

Nee ik bedoel te zeggen, met jouw idee; schoonmaak werk bij mensen thuis.
Het loon ligt dermate hoog dat er ook na belasting aftrek nog een leuk bedrag over blijft wat de moeite loont en er is gewoon recht op opvangtoeslag.
<<

Anoniem197

Bericht 29 Aug 2016 14:50

Re: Baan onder schooltijd.

Ik weet niet waar je woont maar hier was laatst een vacature ideaal voor jou. Misschien is dat bij jou in de buurt ook.
Werken op een pluimveebedrijf. 5 uur per dag en je bent dan bezig met eieren rapen, controleren en zo'n werkzaamheden. Tijd kon je zelf indelen. Dus mocht ook 3 uur in de ochtend en 2 uur in de middag onder schooltijd.
Ik wil dit gaan doen als mijn kinderen op school zitten ;)
<<

Wasmand

Kletskop

Berichten: 528

Geregistreerd: 09 Okt 2013 21:19

Bericht 29 Aug 2016 19:13

Re: Baan onder schooltijd.

Hier zijn ook veel grote fabrieken waar moeders onder schooltijd werken vaak van 9-15.
Misschien kan je ook eens bij een fabriek in de buurt informeren.
<<

Anoniem222

Bericht 29 Aug 2016 23:24

Re: Baan onder schooltijd.

Ik zag laatst twee verschillende vacatures langskomen waar ze letterlijk om werkende moeders vroegen. Een was voor een functie als office manager en de ander in de horeca. Ze zijn er dus wel! Misschien een leuke luchroom oid?
<<

Luisa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2828

Geregistreerd: 19 Okt 2013 11:39

Bericht 30 Aug 2016 09:44

Re: Baan onder schooltijd.

Urban Naked schreef:Kinderopvangtoeslag willen krijgen maar zelf geen belasting af willen dragen, dat vind ik wel een bijzondere gedachte. (Niet dat de TO hier over nadenkt)


Ik vind het überhaupt idioot om iemand te adviseren de maatschappij op te lichten. Maar goed.

Het idee van den krantenwijk zag ik voorbij komen. Is dat niet wat? Of bijvoorbeeld bij media-express de bladen bezorgen. Kan je zelf bepalen wanneer je gaat bezorgen.
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5683

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 30 Aug 2016 12:29

Re: Baan onder schooltijd.

Luisa schreef:
Urban Naked schreef:Kinderopvangtoeslag willen krijgen maar zelf geen belasting af willen dragen, dat vind ik wel een bijzondere gedachte. (Niet dat de TO hier over nadenkt)


Ik vind het überhaupt idioot om iemand te adviseren de maatschappij op te lichten. Maar goed.

Het idee van den krantenwijk zag ik voorbij komen. Is dat niet wat? Of bijvoorbeeld bij media-express de bladen bezorgen. Kan je zelf bepalen wanneer je gaat bezorgen.



De media-express bladen komen tegenwoordig via de post
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

anoniem196

Bericht 30 Nov 2016 19:33

Re: Baan onder schooltijd. --> ik heb werk gevonden.

Volgende week start ik bij mijn nieuwe werkgever.
2 x in de week van 9-14:30 :banaan:
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 30 Nov 2016 19:38

Re: Baan onder schooltijd. --> ik heb werk gevonden.

Wat leuk, wat ga je doen?
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

anoniem196

Bericht 30 Nov 2016 20:41

Re: Baan onder schooltijd. --> ik heb werk gevonden.

Ik ga weer werken als o.ffice manager.
<<

Anoniem336

Bericht 30 Nov 2016 20:42

Re: Baan onder schooltijd. --> ik heb werk gevonden.

Succes!
<<

Wolfinschaapskleren

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2141

Geregistreerd: 22 Apr 2014 10:27

Bericht 01 Dec 2016 10:29

Re: Baan onder schooltijd. --> ik heb werk gevonden.

Leuk, gefeliciteerd!
Vorige

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers