Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Frustraties bij vakantie zoeken

<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 16:20

Bericht 23 Aug 2016 20:49

Frustraties bij vakantie zoeken

Nog meer mensen die last hebben van frustraties bij het vakantie zoeken?

Ik kan gewoon niets vinden wat binnen budget is en naar ons zin! Zo moeilijk moet het toch niet zijn om leuk op vakantie te willen in eigen land?
<<

Anoniem236

Bericht 23 Aug 2016 20:52

Re: Frustraties bij vakantie zoeken

Nou hier ook! We willen het liefst as maandag weg, maar we wachten het weer nog af. Wat we gezien hebben is niet meer beschikbaar, alleen een groter huisje tegen een duurdere prijs. Of we moeten op vrijdag gaan, maar dan komen we ook ol vrijdag terug en dat willen we liever niet.

En de aller aller grootste frustratie is, dat het nu zo 'n ontzettend perfecte week is qua weer, en wij volgende week pas vakantie hebben en alleen maar regendruppels staan afgebeeld bij de weersverwachting, :12:

Maar wat zoek je, ik wil wel even meezoeken?
<<

Anoniem238

Bericht 23 Aug 2016 20:56

Re: Frustraties bij vakantie zoeken

Heel herkenbaar! Ik vind het veel fijner om naar een reisbureau te gaan, daar mijn wensen door te geven en dan het aanbod te beoordelen.

Deze zomer hebben we er voor gekozen om 2 keer op vakantie te gaan. De eerste vakantie via het reisbureau geboekt, de 2e zelf via internet gezocht. De eerste kostte mij veel minder tijd en stress om een beslissing te nemen.

Wat zijn je wensen / eisen?
Laatst gewijzigd door Anoniem238 op 23 Aug 2016 21:12, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem238

Bericht 23 Aug 2016 21:03

Re: Frustraties bij vakantie zoeken

Lotus schreef:Nou hier ook! We willen het liefst as maandag weg, maar we wachten het weer nog af. Wat we gezien hebben is niet meer beschikbaar, alleen een groter huisje tegen een duurdere prijs. Of we moeten op vrijdag gaan, maar dan komen we ook ol vrijdag terug en dat willen we liever niet.

En de aller aller grootste frustratie is, dat het nu zo 'n ontzettend perfecte week is qua weer, en wij volgende week pas vakantie hebben en alleen maar regendruppels staan afgebeeld bij de weersverwachting, :12:

Maar wat zoek je, ik wil wel even meezoeken?


Wat een herkenning, 100 procent!!! Ook wij hebben volgende week vakantie, en hebben vorige maandag besloten wat we gaan doen, een midweek in een roompot park in Duitsland. En ja hoor..dan ga ik neurotisch de weersvoorspellingen in de gaten houden omdat we niet naar een zonbestemming gaan en ik echt een hekel heb aan regen op vakantie.

En tot vanochtend had ik ook enorm de balen van de weersvoorspelling volgende week, totdat wij besloten hebben om Roompot te benaderen of de midweek kan worden omgezet in een volledige week. Dan kunne we wel optimaal genieten van het zomerse weer dit weekend. In totaal betalen we 150 euro meer dan voor een midweek. Wij gaan dan wel van vrijdag tot vrijdag, misschien is het lastiger qua thuiskomen, maar je hebt dan in ieder geval 3 dagen zomers weer.

Als ik jou was zou ik het echt overwegen, wij betalen nu voor 7 dagen 450 euro.
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 16:20

Bericht 23 Aug 2016 21:31

Re: Frustraties bij vakantie zoeken

Toch "fijn" dat ik niet alleen ben!

Onze wensen:
In Nederland
Vakantiehuisje o.i.d. geen camping
Met het OV bereikbaar
Max. 300 euro

Midweek (begin sept.) 2 volwassenen, geen kinderen

Dat zijn de belangrijkste eisen :)
Laatst gewijzigd door Girli op 23 Aug 2016 22:36, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem238

Bericht 23 Aug 2016 21:40

Re: Frustraties bij vakantie zoeken

Wil je een weekend, midweek,of een week?
<<

Anoniem236

Bericht 23 Aug 2016 21:54

Re: Frustraties bij vakantie zoeken

Wat fijn boekenwurm dat dat kon. Maar als wij op vrijdag gaan is het vrijdag 2 september.
Donderdag nog werken en van het weekend nog plannen dus komende vrijdag gaan is geen optie.
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2526

Geregistreerd: 02 Jan 2016 16:21

Bericht 23 Aug 2016 21:55

Re: Frustraties bij vakantie zoeken

Met hoeveel personen en wanneer?

https://www.bungalowparkdelindenberg.nl
Zij halen je gratis van het treinstation op en brengen je ook weer weg. Is best leuk park en mooie omgeving!
<<

Anoniem238

Bericht 23 Aug 2016 22:16

Re: Frustraties bij vakantie zoeken

Lotus schreef:Wat fijn boekenwurm dat dat kon. Maar als wij op vrijdag gaan is het vrijdag 2 september.
Donderdag nog werken en van het weekend nog plannen dus komende vrijdag gaan is geen optie.


Wij waren er zeker blij mee.
Met de weersvoorspellingen voor aankomend weekend zou ik toch kijken of je de plannen die je hebt te verzetten zijn en toch lekker vanaf aankomende vrijdag op vakantie te gaan.
Wij moeten zelfs vrijdag nog werken, maar hebben er voor gekozen om aanstaande donderdagavond alle spullen bij elkaar te pakken en nadat we vrijdag terug zijn uit het werk direct naar het vakantiepark te vertrekken.
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 16:20

Bericht 23 Aug 2016 22:37

Re: Frustraties bij vakantie zoeken

Heb mijn reactie nog even aangepast!

Ik kijk morgen even naar de link, klinkt wel goed!
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2526

Geregistreerd: 02 Jan 2016 16:21

Bericht 23 Aug 2016 22:42

Re: Frustraties bij vakantie zoeken

Een midweek in de eerste week van september begint daar vanaf 182 euro, en het meest luxe huisje is 242 euro, dus sowieso binnen het budget! (Even kijken onder aanbiedingen/last minutes, of via deze link: https://www.bungalowparkdelindenberg.nl ... astminutes)
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4381

Geregistreerd: 22 Feb 2015 15:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 24 Aug 2016 07:14

Re: Frustraties bij vakantie zoeken

Is 5 september goed? Ik weet van twee huisjes dat ze nog vrij zijn die midweek, zijn erg leuke huisjes. Eentje kost €325 en de ander €475, dus wel iets boven budget maar is het zeker waard.
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 16:20

Bericht 24 Aug 2016 14:48

Re: Frustraties bij vakantie zoeken

Scandic schreef:Is 5 september goed? Ik weet van twee huisjes dat ze nog vrij zijn die midweek, zijn erg leuke huisjes. Eentje kost €325 en de ander €475, dus wel iets boven budget maar is het zeker waard.
Dit is say yes to the dress niet hoor :smile: Die laatste komt ruim boven de 500 euro uit, want je betaalt uiteraard ook reserveringskosten, gebruikskosten, toeristenbelasting etc. Bovendien heb je dan nog niets: geen eten, drinken, uitstapjes, reis heen en terug etc.
<<

Anoniem238

Bericht 26 Aug 2016 09:51

Re: Frustraties bij vakantie zoeken

@ Girli en Lotus, ik was benieuwd of jullie inmiddels een vakantie naar jullie zin hebben gevonden:).
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4381

Geregistreerd: 22 Feb 2015 15:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 26 Aug 2016 11:07

Re: Frustraties bij vakantie zoeken

girli schreef:
Scandic schreef:Is 5 september goed? Ik weet van twee huisjes dat ze nog vrij zijn die midweek, zijn erg leuke huisjes. Eentje kost €325 en de ander €475, dus wel iets boven budget maar is het zeker waard.
Dit is say yes to the dress niet hoor :smile: Die laatste komt ruim boven de 500 euro uit, want je betaalt uiteraard ook reserveringskosten, gebruikskosten, toeristenbelasting etc. Bovendien heb je dan nog niets: geen eten, drinken, uitstapjes, reis heen en terug etc.


Euhm nee dat betaal je allemaal niet, die prijs is echt wat het kost. Vind het een beetje een rare reactie eigenlijk want ik bedoel het goed en de eerste optie is maar 25 euro boven jullie budget.
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 26 Aug 2016 11:42

Re: Frustraties bij vakantie zoeken

Of niet op vakantie gaan dan heb je ook geen frustratie omtrent het zoeken.
<<

Anoniem236

Bericht 26 Aug 2016 14:50

Re: Frustraties bij vakantie zoeken

Frustratie is weg!

Mooi weer voorspeld inmiddels, huisjes weer beschikbaar op park naar keuze voor de prijs die we wilden!
Wij vertrekken maandag!
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:43

Bericht 26 Aug 2016 16:25

Re: Frustraties bij vakantie zoeken

Wat fijn Lotus! Alvast een hele fijne vakantie! Hebben jullie al iets gevonden, girli?
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 16:20

Bericht 27 Aug 2016 07:16

Re: Frustraties bij vakantie zoeken

@ Scandic dan heb ik niet goed gekeken en is het incl. alle kosten. Dan nog is het boven budget en het maakt nu ook niet meer uit, want de huisjes zijn weg.

@ Fred je hebt helemaal gelijk! Laat ik maar nooit meer op vakantie gaan! Ik blijf de rest van mijn leven thuis!

@ Lotus lekker! Veel plezier :D

@ Lauren wij hebben nog niets gevonden. Er zijn gisteren wat dingen bij gekomen die het even wat moeilijker maken en we moeten er nog over praten wat we willen doen.
<<

Anoniem184

Bericht 27 Aug 2016 08:41

Re: Frustraties bij vakantie zoeken

Nou,de frustratie druipt in elk geval wel van sommige reacties af Girli :wink: :wink: Hoewel ik de reactie van Fred ook wel een zinloze vind hoor.
Is een mystery arrangement van centerparcs niks? Dat hebben wij ook een keer gedaan toen we het niet meer wisten. Is ons supergoed bevallen, we kwamen in de Kempervennen terecht en dat ís opzicht goed bereikbaar met het OV, maar wel met flink wat overstappen met de trein, bus en buurtbus. De bus stopt wel voor de ingang, dat wel. Maargoed, we hebben geen rijbewijs en willen we ergens in een rustige/bosrijke omgeving terecht komen, dan zit je daar toch al gauw aan, dus dat hebben wij wel geaccepteerd. Weet niet of het voor jullie een probleem is natuurlijk.
Roompotparken schijnen ook vaak erg leuk te zijn, en bovendien goed betaalbaar.

Succes in elk geval! Hopelijk vallen de bijgekomen omstandigheden mee en kunnen jullie straks fijn op vakantie.
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4381

Geregistreerd: 22 Feb 2015 15:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 27 Aug 2016 09:23

Re: Frustraties bij vakantie zoeken

De huisjes zijn weg? Hoe weet je welke ik bedoel dan, ik heb niet eens gezegd welke het zijn :nerd:
<<

Anoniem245

Bericht 27 Aug 2016 09:35

Re: Frustraties bij vakantie zoeken

Richting het zuiden is volgende week nog volop zon hoor!
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2526

Geregistreerd: 02 Jan 2016 16:21

Bericht 27 Aug 2016 15:39

Re: Frustraties bij vakantie zoeken

Bedoel je niet het park waar ik naar linkte? Er komen idd kosten bij maar zelfs het duurste huisje bleef onder je budget met alles er bij.
<<

Anoniem222

Bericht 27 Aug 2016 18:14

Re: Frustraties bij vakantie zoeken

Haha Girli, volgens mij haal je reacties door elkaar. Scandic heeft nog niet gezegd welke huisjes ze bedoelt.
Ze probeert je alleen maar te helpen :).
<<

Anoniem221

Bericht 28 Aug 2016 01:37

Re: Frustraties bij vakantie zoeken

Wij besloten vrij last-minute op vakantie te gaan en alles wat ik zocht was of te duur of niet leuk of te duur en niet leuk. Op een gegeven moment heb ik dat geboekt wat mijn moeder mij als eerste aanraadde, gewoon om er vanaf te zijn. En dat schijnt te werken, want we hebben een top-vakantie gehad. :love:
Volgende

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers