Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kleine geluksmomentjes

<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2526

Geregistreerd: 02 Jan 2016 16:21

Bericht 22 Aug 2016 14:42

Kleine geluksmomentjes

Soms zijn het de kleine, soms meest stomme dingetjes die je een geluksmomentje geven. Jullie dat laatst nog gehad?

Ik heb een hele stomme, maar toen ik ruim een jaar geleden in mijn huis kwam wonen, bleek het kraantje in de toilet een heel miezerig maar ontzettend krachtig straaltje te geven. Alles zat altijd onder als je de kraan open draaide. Irriteerde me er dood aan maar dacht, het is niet anders.
Laatst las ik een tip om kranen te ontkalken door een zakje met azijn er aan te binden.
Toch eens geprobeerd en wat bleek, er zat inderdaad een hele klont kalk waardoor 99% van de kraan verstopt zat en al het water door 1 klein gaatje geduwt werd.
En nu is dat weg en werkt de kraan prima. Iedere keer ben ik weer even happy als ik de kraan open draai haha.
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5488

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 22 Aug 2016 14:54

Re: Kleine geluksmomentjes

Leuk zijn dat soort momentjes. Ik zal eens even denken... Ik had het gisteren toen de zon ineens doorkwam na heel veel regen. Ik heb het ook als ik een regenboog zie, als ik door mijn wijk fiets en bedenk wat woon ik toch mooi, als ik een opa/oma of ouder op straat zie die het heel fijn heeft met zijn/haar (klein)kind. Als mensen hard moeten lachen/plezier maken (niet altijd hoor maar bijv als ik ontspannen een wandeling maak in mijn eentje, dan kan ik echt gelukkig worden van andere mensen hun plezier of de natuur). Als ik een prachtige zwanenfamilie langs zie zwemmen.... Etc. Ik ben echt goed in kleine geluksmomenten haha.
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11403

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 22 Aug 2016 18:47

Re: Kleine geluksmomentjes

Vandaag had ik er eentje: ik zag een propje aan de buitenkant en mijn kat was een heerlijke knuffelkont vanmorgen.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Chocolate Cookie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1219

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:12

Bericht 22 Aug 2016 21:20

Re: Kleine geluksmomentjes

Vandaag: Het zonnetje wat weer doorbrak! Ik heb er gelijk dankbaar gebruik van gemaakt :D
<-- Met mijn avatar hoop ik stiekem dat iedereen trek krijgt :razz:

Blog.
<<

Anoniem281

Bericht 22 Aug 2016 21:25

Re: Kleine geluksmomentjes

Haha leuk momentje, Sawadee!

Sinds de geboorte van mijn zoon heb ik aan de lopende band geluksmomentjes; elk speciaal lachje is er één. Als-ie me ziet, krijgt-ie zo'n scheef lachje en als ik er alleen al aan denk, slaat m'n hart eventjes over :love:
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11575

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 22 Aug 2016 21:54

Re: Kleine geluksmomentjes

Bazinga schreef:Haha leuk momentje, Sawadee!

Sinds de geboorte van mijn zoon heb ik aan de lopende band geluksmomentjes; elk speciaal lachje is er één. Als-ie me ziet, krijgt-ie zo'n scheef lachje en als ik er alleen al aan denk, slaat m'n hart eventjes over :love:



Haha herkenbaar. Zo lief is dat. Of 's avonds als hij komt voor de laatste voeding, dat hij dan half slaperig zijn hoofd in mijn nek wegdrukt en helemaal in mij weg wil kruipen. Dat is zo onwijs lief.
2015 💙
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:32

Bericht 22 Aug 2016 21:54

Re: Kleine geluksmomentjes

Mijn zoon zei vandaag tijdens het naar bed brengen allemaal lieve dingen ("ik vind jou lief mama", "ik ben morgen weer terug") en kreeg allemaal knuffels van hem. Terwijl hij echt geen knuffeldier is. :love:
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

Pomsky

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 472

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:39

Bericht 22 Aug 2016 22:36

Re: Kleine geluksmomentjes

Ik kan elke avond zo gelukkig worden van in bed kruipen, in mijn slaapkamer die bijna helemaal af is na de verbouwing. En nu we na een paar weken vakantie weer terug zijn geniet ik er nog meer van.
<<

Anoniem221

Bericht 28 Aug 2016 02:24

Re: Kleine geluksmomentjes

Ik geloof dat mijn hormoonhuishouding weer in de war is, want mijn leven staat bijna al de hele week in het teken van geluksmomentjes.

Ik ben zo blij dat mijn vriend niet alleen mijn vriend is, maar ook mijn beste vriend/zielenmaatje. Op vakantie gingen we samen slapen, werden we samen wakker, samen ontbijten, samen uiteten, samen avonturen tegemoet. Als mij iets niet lukte, dan kuste hij mijn voorhoofd en beloofde me dat ik het de volgende keer wel zou lukken.

Elke ochtend stond ik tijdens onze vakantie op, ging douchen en begaf me naar het ontbijtbuffet. Zonder make-up, met nat haar en met honger als een paard (hoe snel je went aan een uitgebreid ontbijtbuffet). Elke ochtend aten we met dezelfde mensen en rookten we daarna een sigaret. Op een avond kwam ik beneden, na een lik 'verf', toen een van de vrouwen zei:"Fedora gebruikt maar heel erg weinig make-up". De rest beaamde het. En ik: Het is maar wat je weinig noemt? Foundation, concealer, beste laag poeder? Nou, dat viel niet op. En ik zei altijd al dat ik me natuurlijk opmaak. Of ik ben gewoon erg slecht in het opmaken in zijn algemeenheid. :P
<<

Anoniem245

Bericht 28 Aug 2016 09:10

Re: Kleine geluksmomentjes

Gisteren toen mijn zoon zijn angst overwon en samen met mijn vriend in de achtbaan ging. Ze weten het allebei niet maar ik heb een traantje gelaten toen ik ze samen zag zitten <3
<<

Anoniem316

Bericht 28 Aug 2016 14:55

Re: Kleine geluksmomentjes

Elke keer als ik ons meisje heel goed voel bewegen onder mijn handen. Blijf het zo gek vinden.

Verder gisteren in de supermarkt groette een vrouw mijn man en mij terwijl wij haar niet kende. Zegt ze: " Ja elke keer als ik jullie zie denk ik 'die ken ik'. Maar dat is helemaal niet zo maar ik herken jullie van jullie trouwerij vorig jaar. Jullie zagen er toen zo mooi uit, dat heb ik nog steeds onthouden".

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers