Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Plannen voor de komende week

<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 22 Aug 2016 10:33

Re: Plannen voor de komende week

Vandaag is mijn vrije dag en het regent, beetje jammer dat het de rest van de week super mooi is :thumbdown: .
Dinsdag werken en onder zonnebank.
Woensdag werken en 's avonds naar een vriendin.
Donderdag werken en daarna niks.
Vrijdag halve dag werken en 's middags boodschappen doen en taart bakken voor 's avonds, want dan vier ik mn verjaardag voor familie.
Zaterdag ben ik jarig en vier ik het voor vrienden 's avonds. Overdag alles klaar zetten en maken.
Zondag de troep opruimen.
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Anoniem193

Bericht 22 Aug 2016 10:36

Re: Plannen voor de komende week

Maandag: Werken, taart maken, sporten
Dinsdag: Werken, verjaardag van zoon vieren met opa en oma, en mijn 3 broers.
Woensdag: Werken, sporten
Donderdag: Werken, niks bijzonders
Vrijdag: Werken, sporten
Zaterdag: 's morgens ruimte klaar maken voor ons verjaardagsfeest. 's avonds komt er een band optreden. zo vet.
's middags naar een speeltuin om de verjaardag van zoon een beetje te vieren. Met slechts 2 vriendjes van hem.
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 22 Aug 2016 11:05

Re: Plannen voor de komende week

Alibi schreef:Maandag: Werken, taart maken, sporten
Dinsdag: Werken, verjaardag van zoon vieren met opa en oma, en mijn 3 broers.
Woensdag: Werken, sporten
Donderdag: Werken, niks bijzonders
Vrijdag: Werken, sporten
Zaterdag: 's morgens ruimte klaar maken voor ons verjaardagsfeest. 's avonds komt er een band optreden. zo vet.
's middags naar een speeltuin om de verjaardag van zoon een beetje te vieren. Met slechts 2 vriendjes van hem.


Had hij er maar 2 uitgenodigd, of heeft de rest afgezegd?
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Anoniem193

Bericht 22 Aug 2016 11:10

Re: Plannen voor de komende week

Hij heeft er maar 2 uitgenodigd.

We zouden groot feest geven voor hem. Maar het wordt hem allemaal teveel. Gisteren heeft hij dat eindelijk vertelt. Hij wil alleen dat die 2 op zijn verjaardag komen en verder mag er niemand komen. Morgen komen wel mijn ouders en broers.
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 22 Aug 2016 11:36

Re: Plannen voor de komende week

Goed van hem dat hij het aangegeven heeft. Is zijn feestje en moet dus vooral leuk zijn voor hem. Hopelijk heeft hij zo een leuke middag!
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Chocolate Cookie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1219

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:12

Bericht 22 Aug 2016 13:23

Re: Plannen voor de komende week

Vandaag: Vanochtend wat voor de webshop gemaakt, foto's gemaakt etc. Even nieuwe serie gekeken, huishouden gedaan en verder doe ik het even rustig aan.
Dinsdag: Geen concrete plannen, als het goed is komt er weer een pakketje binnen van de groothandel. Dus hopelijk nog wat nieuwe ontwerpen maken en lekker van de zon genieten.
Woensdag: 's ochtends naar Jordana alvast voor haar verjaardag. 's Middags ga ik denk ik ongegeneerd genieten van de zon op mijn ligbed.
Donderdag: Zorgen dat er nieuwe artikelen in de shop staan en gezien de temperaturen lekker in de tuin vertoeven.
Vrijdag: Nog helemaal niets gepland.
Zaterdag: Ook nog geen plannen
Zondag: Verrassingsuitje voor mijn vriend (of ja ook voor mij, want we zijn de maandag 3 jaar samen). Dan zijn we waarschijnlijk de hele dag op pad.
<-- Met mijn avatar hoop ik stiekem dat iedereen trek krijgt :razz:

Blog.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 22 Aug 2016 13:48

Re: Plannen voor de komende week

De vakantie is voor mij weer afgelopen, weer aan het werk dus deze week! Maar ik heb een opstartweekje, dus nog redelijk rustig beginnen. De avonden liggen nog een beetje open, omdat mijn sport en cursus nog niet zijn begonnen.
Maandag - in de ochtend werken (nou ja, gezamenlijk ontbijt en rondleiding op de nieuwe locatie, nog niet echt hard werken dus), nu ben ik even lekker aan het relaxen, ga zo nog even knutselen of lezen of zo, vanavond niet echt plannen
Dinsdag - overdag werken, 's avonds nog geen plannen
Woensdag - ik moet werken, heb in de middag een training maar ik weet nog niet of ik in de ochtend ook wat moet doen, 's avonds nog geen plannen
Donderdag - de hele dag werken, 's avonds nog geen plannen
Vrijdag - bruiloft van vrienden
Zaterdag - overdag nog geen plannen, 's avonds naar de verjaardag van een vriendin
Zondag - nog geen plannen
Mijn week is nog lekker leeg dus (meestal wordt het al snel voller, dus er komt vast nog van alles bij...)! Wat ik in elk geval nog moet doen, maar waarvan ik nog niet weet wanneer:
- sporten
- weekboodschappen
- huishouden
- cadeautjes shoppen
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 11:19

Bericht 22 Aug 2016 14:35

Re: Plannen voor de komende week

Ik ben zoals gewoonlijk de hele week thuis met mijn kinderen en heb niet veel gepland.
Vandaag is mijn zoon met een vriendje van zijn klas gaan spelen, woensdag overdag gaan we naar een zwemvijver met mijn zus, woensdagavond gaan we met ons gezin en een bevriend koppel naar de kermis, vrijdag ga ik naar mijn ouders en blijft mijn zoon daar wellicht slapen. En ergens deze week komt er nog een vriendje van onze Ruben samen met zijn ouders op kraamvisite.

En verder zie ik wel wat de week brengt, ik vermoed heel veel genieten van het mooie weer en het zwembadje opzetten voor mijn zoon.
2012 & 2016
<<

Hope

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 28 Jun 2014 15:08

Bericht 22 Aug 2016 15:49

Re: Plannen voor de komende week

Vandaag ben ik een dagje bij mijn moeder geweest en had ik een bel afspraak met mijn jobcoach.
Morgen is mijn man een dagje vrij (schandalig eigenlijk, hij is vandaag aan z'n 1e werkdag begonnen na 6 weken vakantie en heeft morgen al vrij :laughcry: ), we gaan naar het strand en 's avonds ga ik langs een vriendin.
Woensdag ga ik met een vriendin naar het strand en 's avonds terrasje pakken met vriendinnen.
Donderdag heb ik een afspraak met m'n jobcoach.
Vrijdag heb ik nog geen plannen.
Zaterdagavond heb ik met vrienden afgesproken om te gaan eten met elkaar en daar de avond door te brengen.
Zondag brunchen met m'n schoonzusjes en aanhang.
<<

Briggy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1526

Geregistreerd: 19 Nov 2015 15:49

Bericht 22 Aug 2016 18:58

Re: Plannen voor de komende week

Vandaag teruggekomen van vakantie.
Morgen jarig, thuis bijkomen.
Zaterdag naar Comic con en zondag naar hardloopwedstrijd.
AfbeeldingAfbeelding
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5084

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:19

Bericht 22 Aug 2016 20:03

Re: Plannen voor de komende week

Meiden zijn weer naar school, ik was al gewoon weer aan het werk geweest. Deze week rustig aan zodat ze dames weer even in het schoolritme kunnen komen. Van het weekend nog een familie dag en verder zien we wel.
:heart: :heart: 2011
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2363

Geregistreerd: 04 Sep 2013 20:13

Bericht 22 Aug 2016 21:21

Re: Plannen voor de komende week

Vandaag: 11 uur psycholoog, spul voor hamster kopen, 15.00 huisarts en daarna naar m'n vriend geweest. Was rond 20 uur thuis. Nog eveb serie gekeken.

Morgen: ochtend rustig aan, middag revalidatie en de avond komt m'n vriend. Hij kookt voor me

Woensdag: ochtend wat dingen regelen, middag heb ik een verrassing voor m'n vriend. We zouden picknicken, maar ik heb momenteel een antibiotica kuur (tekenbeet) waardoor ik niet in de zon mag. Samen gaan we nog even (geen idee hoe) naar action.

Donderdag: 11-15 revalidatie, vriend komt weer en kookt weer.

Vrijdag rustig aan, iig naar vriend en fysio en weekend slaap ik bij vriend. Ondertussen veel ontspannende dingen doen :)
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11502

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 22 Aug 2016 21:27

Re: Plannen voor de komende week

Maandag: halve dag in het ziekenhuis gezeten omdat J afgelopen vrijdag opgenomen was met een longontsteking en vandaag naar huis mocht. Moest eigenlijk werken
Dinsdag: sollicitatiegesprek en verder nog rustig aan doen met J
Woensdag: Met J naar het ziekenhuis voor zn chronisch ontstoken oog.
Donderdag: 's avonds op kraambezoek
Vrijdag: werken geen idee tot hoe laat en waar.
Zaterdag/Zondag: geen idee ik denk dat mijn ex zaterdag komt al kan hij ook ineens bedacht hebben om het over te slaan omdat hij zaterdag in het ziekenhuis langs is geweest.
2015 💙
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers