Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Slippers (zeg maar voor douchen, in en om het huis :) )

<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17368

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 21 Aug 2016 11:28

Slippers (zeg maar voor douchen, in en om het huis :) )

Hoi!

Mijn oh zo geliefde havaianas met subtiel maar pretty steentje op het bandje hebben het begeven dus ik moet nieuwe slippers. Voor op de camping, voor even in chill-outfit een boodschap doen, voor even naar de schuur etc. Welke slippers hebben jullie? Ik wilde eigenlijk gewoon weer gaan voor Havaianas maar zag dat Amazonas ook wel fijne leek te hebben.

En van Havaianas, zijn die wat apartere dan ook relax of moet je gewoon de normale hebben?
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem184

Bericht 21 Aug 2016 11:43

Re: Slippers (zeg maar voor douchen, in en om het huis :) )

Ik heb twee paar iPanema's, vijf jaar terug op Malta gekocht. En ik heb Teva's, model Olowahu, die lopen echt als pantoffeltjes.
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9419

Geregistreerd: 25 Nov 2015 16:30

Bericht 21 Aug 2016 12:26

Re: Slippers (zeg maar voor douchen, in en om het huis :) )

Ik heb ook havaianas en dan met een slim bandje, ik zweer erbij. Had een paar goedkope in te douchen op de camping maar die heb ik daar gelaten! Mijn man heeft leren van quicksilver en die lopen ook heerlijk. Misschien dat ik daar volgend jaar de dames versie wel van wil!
⁠♡♡♡
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17368

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 21 Aug 2016 12:34

Re: Slippers (zeg maar voor douchen, in en om het huis :) )

Ja van Havaianas moet je de slimversie hebben sowieso he!

Ipanema ga ik even naar kijken! Teva's heb ik nog nooit leuke van gezien eigenlijk, zijn die er? :D
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

ChiQ

Bericht 21 Aug 2016 12:39

Re: Slippers (zeg maar voor douchen, in en om het huis :) )

Ontelbaar veel Havaianas heb ik. Maar het meest lekker zitten de 'originele' dikke band, zonder opsmuk. Het kutst zitten mijn nieuwste paar, donkerblauw met bloemen op de zool.

Ipanema's zitten nóg fijner maar die vind ik vaak degelijk. Al heb ik wel een met glitterbandje met lief strikje.
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9419

Geregistreerd: 25 Nov 2015 16:30

Bericht 21 Aug 2016 14:44

Re: Slippers (zeg maar voor douchen, in en om het huis :) )

Mijn zusje heeft inderdaad ook altijd de originele versie van Havaianas,die vindt ze lekkerder zitten.

Ipanema's zag ik laatst met een subtiel steentje in het bandje, die zijn er dus ook wel minder degelijk maar heb ikg een ervaring mee!
⁠♡♡♡
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15963

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 21 Aug 2016 15:17

Re: Slippers (zeg maar voor douchen, in en om het huis :) )

Ik ben blij met mijn Havaianas en ze hebben dit seizoen erg leuke modellen vind ik. Ugg slippers blijven favoriet maar helaas dit jaar geen leuke collectie en ze zijn natuurlijk behoorlijk aan de prijs.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17368

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 21 Aug 2016 20:36

Re: Slippers (zeg maar voor douchen, in en om het huis :) )

Ok dames, dan dus toch maar weer voor de Havaianas!

Die Ipanema vind ik veelal niet zo mooi, al waren deze nog wel leuk :)

Afbeelding
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Patsy

Bericht 23 Aug 2016 21:24

Re: Slippers (zeg maar voor douchen, in en om het huis :) )

Ik zweer ook bij Havaianas, wel te slim. De mijne zijn ook bijna af, na 9 jaar...

Ipanema's vind ik toch een stuk lomper.
<<

Anoniem280

Bericht 24 Aug 2016 07:32

Re: Slippers (zeg maar voor douchen, in en om het huis :) )

Ik heb normaal altijd slippers met een leren bandje, ook tussen de tenen.
Die kon ik begin zomer niet vinden en heb ipanema's gekocht.
Zwart met glitterbandje.
Van mij hoeven ze niet zo uitbundig met strikjes etc.
Voor douchen op de camping, en soms voor hier om huis, heb ik slippers die uit Bulgarije komen. Inmiddels zijn ze 7 jaar.

Ik zie trouwens verschil niet tussen havaiana slipper slim en ipanama slippers. Hoe kunnen die ipanama dan lomp zijn als verschil bijna niet aanwezig is?
<<

ChiQ

Bericht 24 Aug 2016 07:51

Re: Slippers (zeg maar voor douchen, in en om het huis :) )

Nee lomp zijn Ipanema's niet, ik vind ze degelijk. Dat komt omdat het hele fijne slippers zijn, het rubber is zachter dan Havaianas maar er is nooit eens een leuk printje. Ze zitten wel echt beter, dat wel. Ik heb denk ik zonder te overdrijven zeker 15 paar havaianas (ik koop élke vakantie één..) en heb 2 paar Ipanema's die al oud zijn, zegt denk ik wel wat haha.

Edit: ik neem alles terug! Kijk hoe léuke ipanema's
https://www.slippery.nl/merken/ipanema-slippers.html

*probeert niets te bestellen...*

Edit 2: *3 paar besteld..*
<<

Anoniem280

Bericht 24 Aug 2016 08:16

Re: Slippers (zeg maar voor douchen, in en om het huis :) )

Ik dacht eerst altijd dat ik die ronding tussen de tenen niet lekker zou vinden zitten. Komt omdat ik platte smalle dingen lekkerder vond zitten. Maar nu dus de ipanema's, en zitten heerlijk!
De slippers met dat bandje over de tenen vond ik niet fijn met passen, maar zien er wel leuk uit.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17368

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 24 Aug 2016 12:48

Re: Slippers (zeg maar voor douchen, in en om het huis :) )

Hahaha Chiq :D
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem193

Bericht 24 Aug 2016 12:51

Re: Slippers (zeg maar voor douchen, in en om het huis :) )

Ik heb alleen slippers voor onder de douche in de sportschool en op de camping.
Loop de hele zomer op sneakers :P
<<

Hippie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1955

Geregistreerd: 19 Jan 2015 13:10

Bericht 25 Aug 2016 07:50

Re: Slippers (zeg maar voor douchen, in en om het huis :) )

Hier ook havaianas met een slim bandje! Vind ze echt heel fijn. Ipanema's zijn ook fijn, daar heb ik ook een paar van. Maar omdat ik ook niet alle modellen leuk vond heb ik wel net de pech dat ik een leuk model gevonden heb waarvan de zool toch minder fijn is dan van de havaianas. Meeste ipanema's zijn heerlijk zacht, ik heb een soort doorzichtig rubberachtig plastic en dat is toch wel stugger. Maar dan nog lopen ze prima. Teva's zijn ook heerlijk, die vind ik het allerfijnst lopen. Alleen ik heb er sandaaltjes van (model Kayenta) , dus in en om het huis pak ik toch eerder m'n havaianas.

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers