Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Spontane miskraam

<<

Wish

Noob

Berichten: 181

Geregistreerd: 15 Mei 2016 09:36

Bericht 21 Aug 2016 11:01

Spontane miskraam

Hoe verliep die bij jou?
Ik ben nu 6 weken zwanger en sinds vrijdag helderrood bloedverlies. Sinds gisteren ook buikkramp/menstruatiepijn. Verloskundige is bang voor een beginnende miskraam, en ik ook. De enige verschijnsel van t zwanger zijn die ik had (gevoelige tepels) zijn weg.
Vanacht 12 uur geslapen! Nog steeds wel moe/loom, maar t valt me op dat de buikkramp zo goed als weg is. Ik had verwacht deze te houden, en dat dat toe zou nemen, totdat t vruchtje er uit is
Babietje komt rond 24-6-17!!
<<

Anoniem177

Bericht 21 Aug 2016 11:07

Re: Spontane miskraam

Het voelde voor mij als een menstrustie maar dan net iets erger. Duurde ook maar 4 dagen. Heb het "vruchtje" ook nog gezien. Buikpijn stopte na dag 3. Toen verloor ik ook het vruchtje. Dag later nog wat bloedverlies en daarna was alles over. Bij mij namen de klachten ook af en test werd lichter.
Ik was toen 7 weken zwanger.

Heel veel sterkte!!
<<

Pinkel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1555

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:25

Bericht 21 Aug 2016 11:10

Re: Spontane miskraam

Oh nee Wish!!

Wat ontzettend heftig zeg! Heb je nog steeds bloedverlies en is het veel? In een vroeg stadium kan het natuurlijk nog alle kanten opgaan! Ik snap dan ook niet waarom de VK je niet even langs laat komen en een echo bij je maakt!
Een hartje hoeft niet altijd al te kloppen met deze termijn, maar je kan echt wel het verschil zien tussen een zwangerschap en een leeg vruchtzakje!

Sterkte meis!
Afbeelding

Afbeelding
<<

Isolt

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2386

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:46

Bericht 21 Aug 2016 11:13

Re: Spontane miskraam

Ik heb hier geen ervaring mee maar wil je wel even heel veel sterkte wensen. :hug:
10-08-2017 ♥
<<

Plien

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2410

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:03

Bericht 21 Aug 2016 11:29

Re: Spontane miskraam

Ik had een miskraam bij 5 weken. Het voelde eigenlijk als een normale menstruatie. Als ik geen test gedaan had ik niet eens geweten dat ik zwanger was. Ik heb geen vruchtje gezien maar ik wist voor mijn gevoel wel dat het een miskraam was. Ik ben ook niet bij de verloskundige geweest. Sterkte, ook al is het nog vroeg en weer je dat het regelmatig bij vrouwen gebeurt, vond ik het toch een teleurstelling.
J: 7-16💙 & C: 6-19💟
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9419

Geregistreerd: 25 Nov 2015 16:30

Bericht 21 Aug 2016 11:31

Re: Spontane miskraam

Ik heb een miskraam bij 6 en bij 7 weken gehad. Vooral de eerste keer heb ik wel een week echt buikkrampen gehad en veel bloedverlies. De tweede keer was het na 3 dagen over met de buikkrampen en werd het bloeden ook minder. Beide keren ben ik wel voor een echo geweest.

Sterkte!
⁠♡♡♡
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2364

Geregistreerd: 04 Sep 2013 21:13

Bericht 21 Aug 2016 11:39

Re: Spontane miskraam

Geen ervaring, maar wil je even heel veel sterkte wensen :hug:
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

Wish

Noob

Berichten: 181

Geregistreerd: 15 Mei 2016 09:36

Bericht 21 Aug 2016 11:54

Re: Spontane miskraam

Vriend zegt ook, je moet gewoon afwachten, en zeker nergens op hopen. Ergens doe ik dat ook niet, maar vind t zo raar dat ik maar ruim 1 dag buikjrampen heb gehad. En juist had gedacht dat het erger zou worden. En ik kan totaal niet tegen afwachten en niet weten hoe of wat. Dus net toch maar vk gebeld :palm: maar die kan nu inderdaad ook niet veel. Nu een echo zou niks helpen, omdat het hartje sowieso nog niet hoorbaar/zichtbaar hoeft te zijn op dit termijn. En aan de vruchtzak zou ze ook niks kunnen zien nu. Volgende week maandag stond er al een echo gepland, mogelijk kan deze naar eind van deze week geschoven worden, maar daar ben ik nu niet meegeholpen dus dat zie ik morgen of overmorgen wel.
Voor nu dus maar afwachten. En ik ga zeker nog van het ergste uit
Babietje komt rond 24-6-17!!
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 21 Aug 2016 12:07

Re: Spontane miskraam

Oh bah Wish, wat naar voor je. Sterkte!
#teammaple🍁
<<

Anoniem181

Bericht 21 Aug 2016 12:13

Re: Spontane miskraam

Wat ontzettend naar voor je, Wish.

Mijn eerste miskraam begon net zoals bij jou nu. Wat bloed bij afvegen, het was alleen de ene keer wel en de andere keer weer niet, voor ik ging slapen leek er niks aan de hand. De volgende ochtend wist ik direct dat het mis was, buikkrampen en veel en rood bloedverlies. De hele dag die kramp gehad en ik ben 's avonds het vruchtje al verloren.

Ik vond het heel heftig, hoop voor jou nog op een goede afloop maar ik vrees het ergste. Sterkte met deze onzekerheid!
<<

Anoniem168

Bericht 21 Aug 2016 12:15

Re: Spontane miskraam

Oh Wish, ik dacht dat je morgen al een echo had maar je moet dus nog langer afwachten. Sterkte!
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9419

Geregistreerd: 25 Nov 2015 16:30

Bericht 21 Aug 2016 12:19

Re: Spontane miskraam

Ik vind ook wel dat ze je lang laten wachten. Met 6 weken was bij mij tijdens de echo echt wel duidelijk een leeg vruchtzakje.

Nu blijf je toch in onzekerheid zitten!
⁠♡♡♡
<<

Anoniem177

Bericht 21 Aug 2016 12:37

Re: Spontane miskraam

Ik kreeg destijds ook geen echo. Omdst ze niet veel kunnen zien. Puur afwachten, ook omdat de klachten afnamen.
<<

Boerenkool

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1305

Geregistreerd: 17 Dec 2014 21:51

Bericht 21 Aug 2016 13:02

Re: Spontane miskraam

Bij mij begon de miskraam hetzelfde als bij jou. Beetje bloed bij het afvegen. Heb er verder ook niet noemenswaardig last van gehad. Was gewoon een "normale" menstruatie.
Ik was 7 weken zwanger toen.
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:44

Bericht 21 Aug 2016 13:05

Re: Spontane miskraam

Ik heb 2x en miskraam gehad, vond het ook erg heftig, de laatste keer begon het ook met eerst bloed bij het afvegen, daarna zette het helaas door, buikpijn en veel bloedverlies. Ik hoop dat het bij jouw niet doorzet, veel sterkte!
<<

Noor

Major Yipyapper

Berichten: 2834

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:24

Bericht 21 Aug 2016 13:37

Re: Spontane miskraam

Ten eerste een knuffel voor jou. Heftig die onzekerheid.

Ik heb twee keer een spontane miskraam gehad. De eerste met ruim 7 weken. Begon met bruinverlies, dag twee werd het meer en had buikkrampen. Hoeveelheid bloedverlies viel mee. Ik heb toen een soort zakje verloren, geen vruchtje gezien. Heb die dag daarna een echo gehad.
De tweede keer was met 6 weken. Toen had ik veel meer bloedverlies en meer buikkrampen. Heb toen niets gezien van een vruchtzakje/vruchtje of iets dergelijks. Heb toen ook de dag erna een echo gehad.
Luuk: 07-09-2012
Nora: 15-07-2014
<<

Geel

Bericht 21 Aug 2016 14:29

Re: Spontane miskraam

O nee, wat pijnlijk joh, bah.

Ik had een miskraam met 8,5 weken, maar het kindje is waarschijnlijk niet ouder dan zes weken geworden. Het duurde bij mij best lang voordat ik het kwijt was: 's avonds om 22 uur wat menstruatiepijn, om 7 uur 's ochtends flinke buikkrampen die uiteindelijk de pijn van voorweeën kregen. Ik ben het uiteindelijk rond 12 uur 's middags kwijtgeraakt, met vruchtzak en placenta en al. Veel bloedverlies ook.
<<

Wish

Noob

Berichten: 181

Geregistreerd: 15 Mei 2016 09:36

Bericht 21 Aug 2016 16:20

Re: Spontane miskraam

zo raar, bloedverlies is nu echt minimaal. alleen bij het afvegen, en is alweer wat bruinig ipv rood. ben sowieso nooit flink ongesteld, maar 1,5 dag voor een miskraam.. Kan echt niet zeggen dat ik het vruchtje al verloren ben ook, terwijl ik wel goed heb gekeken.
Ga morgen wel weer terugbellen... en dan toch echt vragen voor een echo. kunnen jullie me wat moed inspreken om dit ook echt te 'eisen'? ik laat me redelijk snel tegenspreken, en als hun zeggen dat het eerder niet kan. (ik ben wel echt te spreken over de verloskundigen hoor!)
Babietje komt rond 24-6-17!!
<<

YEX

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 963

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:54

Bericht 21 Aug 2016 16:54

Re: Spontane miskraam

Wish, wat vreselijk nieuws lees ik nu toch! Heel veel sterkte meid. Ik heb bij de 1e precies hetzelfde gehad als wat jij nu doormaakt. Ik kwam uit eindelijk bij de HAP. Die gingen met een eendenbek kijken. Echo's konden ze idd niet maken omdat ze toch niets zouden zien. DMV de eendenbek zagen ze zoveel bloed dat ze zeiden dit is een miskraam, houd rekening met het ergste...dus zo gezegd zo gedaan. Maar het gekke komt nu, een dag of zelfs 2 was alles gestopt. Omdat ik dus twijfelde de VK gebeld, afspraak gemaakt, kon niet meteen, maar moesten een aantal dagen wachten omdat er destijds niet iedereen een echo kon maken, en wat bleek, ik heb idd een miskraam gehad, maar nr 2 (onze oudste inmiddels) zat er nog. En ze zagen een cyste dat later nog eens geknapt was en dus weer extreem veel bloed verloor. Ik denk aan je! Liefs XX :hug: :hug: :hug:

Gewoon vragen of ze toch eens kunnen kijken. Ze kunnen ook zien/voelen of je baarmoedermond open staat, zoja, houd dan rekening met een miskraam...heb een miskraam met 5weken ongeveer gehad, nu zo'n 3jaar geleden. En toen konden ze met een echo weinig tot niets zien, ook inwendig niet, maar ze voelden wel dat alles "open" stond.
Y. #23112010 ♥
E. #16102012 ♥
X. #24022017 ♥
<<

Jennings

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 198

Geregistreerd: 09 Sep 2014 19:54

Bericht 21 Aug 2016 22:43

Re: Spontane miskraam

Heftig hoor wish.. ik kreeg bij vijf weken een miskraam en heb helemaal geen kramp gehad. Wel veel bloedverlies, maar dat was vooral wanneer ik naar de wc ging. Het kan zo verschillend zijn, bij mij was het fysiek dus helemaal niet heftig. Heel veel sterkte! :hug:
<<

Anoniem234

Bericht 21 Aug 2016 23:45

Re: Spontane miskraam

Wat heftig voor jullie! Wil je veel sterkte wensen.
<<

Anoniem177

Bericht 22 Aug 2016 01:29

Re: Spontane miskraam

Soms kun je ook een betaalde echo laten maken. Als je niet kan wachten kun je altijd dat nog doen. Vervelend dit zeg. Hopelijk is het vals alarm!!!
<<

Wish

Noob

Berichten: 181

Geregistreerd: 15 Mei 2016 09:36

Bericht 22 Aug 2016 07:34

Re: Spontane miskraam

Net maar een test gedaan, deze was spierwit... Erg snel toch
Babietje komt rond 24-6-17!!
<<

Olíve

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3297

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:20

Bericht 22 Aug 2016 07:38

Re: Spontane miskraam

Oh wat verdrietig Wish :( Heel erg veel sterkte.
<<

Appel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1210

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:42

Bericht 22 Aug 2016 07:38

Re: Spontane miskraam

Wat verdrietig Wish, heel veel sterkte!
1 april 2014
31 juli 2017
Volgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers