Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Koken / bakken met kinderen

<<

Anoniem 42

Bericht 09 Okt 2013 14:23

Koken / bakken met kinderen

Mijn oudste dochter vindt dat erg leuk. Afgelopen weken hebben we een paar keer zoete en hartige koekjes gebakken. Deze week wil ik nog een keer flapjes maken gevuld met gepureerde kikkererwten en perzik. En dan is de inspiratie eigenlijk op :).

Bakken jullie ook wel een wat met de kinderen? Iemand nog een leuke en eenvoudige recepten om met een kleuter te maken?
<<

Anoniem44

Bericht 09 Okt 2013 14:27

Re: Koken / bakken met kinderen

<<

Anoniem33

Bericht 09 Okt 2013 14:28

Re: Koken / bakken met kinderen

Pepernoten!!
<<

Anoniem186

Bericht 09 Okt 2013 14:35

Re: Koken / bakken met kinderen

Ken je deze site?
http://kiind.nl/Archive/Genre/9/Recept.html

Staan erg leuke dingen op!
<<

Anoniem8

Bericht 09 Okt 2013 14:44

Re: Koken / bakken met kinderen

Knakworstjes inpakken in bladerdeeg doet het hier erg goed omdat ze dat echt zonder hulp kunnen. Verder bakken we vaak koekjes en cakejes of een kwarktaart met vers fruit.
<<

Anoniem12

Bericht 09 Okt 2013 14:46

Re: Koken / bakken met kinderen

Cakejes en dan zelf versieren
En straks met kerst zo`n gingerbread huisje maken
Of taai taai mannetjes zelf maken (geen idee of dat lekker is, nooit gedaan)
<<

Anoniem16

Bericht 09 Okt 2013 15:14

Re: Koken / bakken met kinderen

Ik maak van alles met R; taartjes, cake, koekjes maar hij helpt ook met groente en aardappels snijden.
<<

snoezel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1129

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:18

Bericht 09 Okt 2013 15:48

Re: Koken / bakken met kinderen

Ik kook/bak ook vrij veel. Alle "standaard" dingen die hier al genoemd zijn zijn hier ook succes...
Euhm, verder... Appeltaart was hier laatst ook een succes: appeltjes snijden, de rozijntjes een voor een erin doen :thumbup:
Verder gewoon betrekken bij het avondeten vindt L ook vaak heel leuk.
Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem97

Bericht 09 Okt 2013 16:10

Re: Koken / bakken met kinderen

In de herfst/winter maanden bakken wij ook veel, koekjes, cakejes, taarten enzv.
Ook vindt hij het erg leuk om met het gewone avond eten te helpen.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers