Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


logeren vriendjes

<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 20 Aug 2016 22:13

logeren vriendjes

Hoe doen jullie het als er vriendjes komen logeren? Hoelang mogen ze opblijven? Mogen ze extra veel snoepen? Ga je iets leuks doen? enz.

Bij mijn dochter is het vandaag de derde keer dat er een vriendin komt logeren.
Ik heb ze net (22 uur) naar bed gestuurd en daar maakt het me niet zoveel uit hoelang ze nog kletsen als ze het maar zachtjes doen zodat niemand anders er last van heeft. We zijn om 20.30 uur nog even naar een speeltuin geweest en daarna hebben ze met snoepjes en chips film gekeken. Normaal krijgen de kinderen thuis eigenlijk nooit chips dus dat is al een feestje. Ik ben benieuwd hoe vroeg ze morgenochtend wakker zijn, nu is het in ieder geval nog dolle pret boven :) .
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 20 Aug 2016 22:28

Re: logeren vriendjes

Wij moesten altijd op de gewone tijd naar bed en vervolgens kwam mijn moeder tig keer waarschuwen dat we echt stil moesten zijn. Ik vraag me nu af of ze echt kwaad was of deed alsof, ik mocht wel elke week iemand laten logeren..
R. 2013
D. 2016
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 13:09

Bericht 20 Aug 2016 22:38

Re: logeren vriendjes

Hier was het vroeger wel echt feest. Inderdaad snoep/chips dat normaal echt niet vanzelfsprekend was, wij hadden een grote studeerkamer met tv en speelgoed dus logeerpartijtjes gingen vaak met luchtbedden daar op de grond. En dan was het wel redelijk (iets later) op tijd naar bed, maar dan bleven we nog wel spoken natuurlijk. De waarschuwingen dat we nu echt moesten slapen kwamen niet vaak en dan hooguit als we mijn ouders zelf wakker hielden.

Maar hier waren logeerpartijtjes geen wekelijkse activiteiten.
Laatst gewijzigd door Whatever op 20 Aug 2016 23:43, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Huismus

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 612

Geregistreerd: 11 Jan 2016 16:06

Bericht 20 Aug 2016 23:35

Re: logeren vriendjes

Als er hier een kindje komt logeren is het ook allemaal net wat makkelijker met snoep, koekje of chips. Ook later naar boven en ga ik toch een keer waarschuwen als het net wat te druk is maar ik laat ze voor de rest maar gewoon hun gang gaan.
<<

September

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:28

Bericht 21 Aug 2016 09:29

Re: logeren vriendjes

Ik kan me eigenlijk helemaal niet herinneren dat ik vroeger ging logeren of dat er iemand kwam logeren.
Of ja, een keer kwam er een vriendinnetje slapen maar hoe dat was weet ik niet meer. Wel kwam mijn zusje ieder jaar een weekje op mijn kamer want dan bleef de oppas slapen omdat mijn moeder dan een volle week moest werken. Dan waren we altijd wel lang wakker en veel kletsen.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 21 Aug 2016 09:32

Re: logeren vriendjes

Ik weet zelf ook niet meer zo goed hoe het logeren vroeger ging, volgens mij was ik een stuk ouder toen ik bij vriendinnen ging logeren of ze bij mij kwamen.

Ze sliepen hier gisteren om 23 uur (ik heb wel een paar keer gezegd dat ze wat stiller moesten doen). En waren vanmorgen om 7.30 uur wakker. Dat wordt vanavond dus op tijd naar bed.
<<

Anoniem176

Bericht 22 Aug 2016 09:08

Re: logeren vriendjes

Als nu bijvoorbeeld ons neefje of nichtje komt logeren, dan mogen ze s'avonds samen een film uitkiezen met chipjes erbij. Ze mogen dan ook best wat later naar bed.

Onze kinderen mogen sowieso wekelijks op vrijdag of zaterdag iets langer opblijven met een filmpje en chips/popcorn.
<<

Femm

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1554

Geregistreerd: 17 Jan 2016 11:10

Bericht 22 Aug 2016 14:31

Re: logeren vriendjes

Als hier een kindje blijft logeren mogen ze iets later dan normaal maar bed en krijgen wel wat meer lekkers maar niet overdreven veel.

Blijven slapen mag wel alleen vrijdag op zaterdag. Zo houden we ook nog 1 weekend dag voor ons gezin.
Januari 2012
Augustus 2014
Juli 2016

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers