Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Toiletruimte

<<

Anoniem255

Bericht 09 Okt 2013 14:34

Toiletruimte

Ik ben op zoek naar inspiratie.
Wij zijn bezig met de toiletruimte maar ik ben zo'n enorme twijfelkont.
Eigenlijk vind ik gewoon te veel mooi en tegelijk ook heel erg veel ontzettend lelijk :nerd:

Het is maar vrij klein, we hebben niet eens plek voor een fonteintje.
Er moet een koof komen en die maken we van steigerhout.
Boven de toilet komt een plank van steigerhout.
Zo ver ben ik al... Maar dan de tegels. En tegelen we van boven tot onder of tot halverwege en laten we het dan tot aan het plafond stucen? (Evt in een kleur)
(Ons eerste idee was: licht grijze tegels op de vloer, oude witte witjes tot halverwege en dan tot aan het plafond strak laten stucen in het licht grijs (kleur van de vloertegels).

Onze stijl is landelijk en brocant, dus er komen geen hoogglans tegels.
Wit, grijs en steigerhout is de basis in ons huis.

Kom maar op met ideeën... Foto's zijn uiteraard welkom :D
<<

Anoniem33

Bericht 09 Okt 2013 15:05

Re: Toiletruimte

ALs ik zelf mijn toilet opnieuw zou mogen doen zou ik denk ik ook steigerhout gebruiken. De hele achterwand zou ik van steigerhout maken. De vloer mat grijze tegels (niet te licht, niet te donker). Op de muur zou ik tot halverwege licht grijze tegels doen en de rest zou ik wit witten nadat het strak gestuuct is.

Het steigerhout zou ik vergrijzen, op dezelfde manier als hoe we het op de babykamer gedaan hebben.
Op de witte muur waar je tegenaan kijkt zou ik een memobord van steigerhout hangen vol met foto's en leuke teksten.
<<

Anoniem255

Bericht 09 Okt 2013 15:13

Re: Toiletruimte

Als we de achterwand met steigerhout zouden doen, wat wel heel gaaf zou vinden, dan kan mijn man niet eens meer op de wc zitten. Hij zit nu al een beetje scheef op de pot...
Maar op zich om de vloer en wandtegels gelijk te houden is wel een optie en daarboven strak stucen.
<<

Anoniem255

Bericht 09 Okt 2013 15:14

Re: Toiletruimte

Oh en dan zitten we ook in de knoei met de aansluiting van de wc zelf.
<<

Anoniem75

Bericht 09 Okt 2013 15:16

Re: Toiletruimte

Mij lijkt steigerhout echt niks voor een toilet eigenlijk. Ik vind het bijv. wel leuk als je een klein wandje in een kamer zo maakt maar op een toilet nee.. Lijkt mij ook niet makkelijk met schoonmaken. Ik zou voor tegels gaan en dan als vloertje bijv. een zeil met houten planken print oid. Ik vind half betegeld het mooist op een toilet. En dan de rest stuken in een kleurtje.

Zoiets vind ik ook leuk :

Afbeelding
<<

Anoniem255

Bericht 09 Okt 2013 15:20

Re: Toiletruimte

Zoiets had ik inderdaad in gedachten.
Alleen vind ik de tegels iets te strak en modern voor het landelijke.
<<

Anoniem75

Bericht 09 Okt 2013 15:27

Re: Toiletruimte

Ja dan zou ik ook voor van kleinere matte tegels gaan. Maar de kleurencombinatie vind ik dan wel weer mooi. En dan de rest aankleden met wat landelijke assecoires zoals rieten mandjes en zo'n kapstokje.
<<

Anoniem 52

Bericht 09 Okt 2013 16:21

Re: Toiletruimte

Enige 'leuke' dat ik me kan bedenken voor in 't toilet, is een rondom-kalender. Dat betekent elke maand apart in een lijstje en die achter elkaar aan de muur hangen zodat je ermee omringt bent..

Ooit 's bij iemand gezien en ik vond 't leuk ;)
<<

Lune

Kwebbel

Berichten: 457

Geregistreerd: 10 Sep 2013 13:04

Bericht 09 Okt 2013 16:35

Re: Toiletruimte

Steigerhout op het toilet lijkt me niet zo hygiënisch. Een plank daarvan om iets op zetten is prima, maar een koof er van maken? Nee, lijkt me niet geschikt voor het toilet.

Castelo tegels op de vloer leggen voor een warme uitstraling, op de muren witte tegels tot halverwege en dan daarboven kalkverf in een mooie warme heel licht grijze kleur. Lijkt me mooi en ook wel bij jullie stijl passen.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 09 Okt 2013 16:52

Re: Toiletruimte

Ik vind steigerhout sowieso het grootste cliché in een huis. We hebben de trend gehad, de hype en nu heeft ondertussen elke Miep een meubelstuk van steigerhout.
#teammaple🍁
<<

Lune

Kwebbel

Berichten: 457

Geregistreerd: 10 Sep 2013 13:04

Bericht 09 Okt 2013 16:58

Re: Toiletruimte

True UN! Geldt eigenlijk ook wel voor de kleur grijs in een interieur natuurlijk
<<

Anoniem253

Bericht 09 Okt 2013 18:10

Re: Toiletruimte

Ik vind het toilet van het plaatje wel wat hebben. :)
<<

Anoniem255

Bericht 09 Okt 2013 20:17

Re: Toiletruimte

En deze Miep (Mien in dit geval) vind het nog steeds erg mooi en gelukkig is het ons toilet....
<<

Anoniem255

Bericht 09 Okt 2013 20:30

Re: Toiletruimte

Lune schreef:Steigerhout op het toilet lijkt me niet zo hygiënisch. Een plank daarvan om iets op zetten is prima, maar een koof er van maken? Nee, lijkt me niet geschikt voor het toilet.

Castelo tegels op de vloer leggen voor een warme uitstraling, op de muren witte tegels tot halverwege en dan daarboven kalkverf in een mooie warme heel licht grijze kleur. Lijkt me mooi en ook wel bij jullie stijl passen.


Het steigerhout behandelen we goed zodat het ook goed af te nemen is.
We zetten het er niet zo tegen aan.
Weet je wat je nu hebt aangericht met die Castelo tegels... :heart:
<<

Anoniem20

Bericht 09 Okt 2013 21:19

Re: Toiletruimte

ik heb de toilet ook opgeknapt! zal morgen foto's maken als ik eraan denk.
<<

Lady starstruck

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1725

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:18

Bericht 09 Okt 2013 21:36

Re: Toiletruimte

Ik heb van allerlei rocksterren in mijn toilet hangen. Maar daar moet je ook van houden. Je kan de rocksterren ook vervangen door foto's van iets anders natuurlijk.
L. 02-03-2016
A. 15-01-2018
♥️♥️
<<

Lune

Kwebbel

Berichten: 457

Geregistreerd: 10 Sep 2013 13:04

Bericht 09 Okt 2013 21:42

Re: Toiletruimte

Mien schreef:
Lune schreef:Steigerhout op het toilet lijkt me niet zo hygiënisch. Een plank daarvan om iets op zetten is prima, maar een koof er van maken? Nee, lijkt me niet geschikt voor het toilet.

Castelo tegels op de vloer leggen voor een warme uitstraling, op de muren witte tegels tot halverwege en dan daarboven kalkverf in een mooie warme heel licht grijze kleur. Lijkt me mooi en ook wel bij jullie stijl passen.


Het steigerhout behandelen we goed zodat het ook goed af te nemen is.
We zetten het er niet zo tegen aan.
Weet je wat je nu hebt aangericht met die Castelo tegels... :heart:


Dat begrijp ik maar echt goed afnemen kan je hout nooit. Maar het is jullie toilet dus uiteraard lekker doen als je er achter staat!
Ja mooi zijn die tegels hè. Gelukkig heb je een klein ruimte te betegelen dan is het nog te betalen :wink:

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers