Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Nagels bruiloft

<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11346

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 19 Aug 2016 19:16

Nagels bruiloft

Nog zes weken en dan ben ik getrouwd! Ik ben wat aan het kijken voor mooie nagels. Ik laat ze vanaf twee weken van te voren groeien (eerder kan niet ivm werk) en dan hoop ik dat ze lang genoeg zijn. Meestal wel ma twee weken.

Maar goed: de nagellak hoeft maar anderhalf a twee weken te blijven zitten: als ik weer ga werken moet het er weer af.

Ik lees gel nagels, acryl nagels, en ander soort nagels. Ik wil eigenlijk gewoon een mooie french manicure. Of moet dat ook met gel of acryl? Die zijn toch bedoelt om steeds bij te vullen en die kun je ook zelf niet verwijderen, toch?

Help!
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

ThinkPink

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 494

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:22

Bericht 19 Aug 2016 19:38

Re: Nagels bruiloft

Ik heb gewoon voor gel nagellak gekozen. De nagellak had bijna geen kleur, zodat je eigen nagels er net wat mooier en glanzender uitzien. Ik hou zelf helemaal niet van lange nagels en ook niet van een overduidelijke (neppe) witte rand. Heb ze ook iets laten groeien zodat ik er zelf witte randjes aan had en dan alleen de gellak gedaan. En je kunt het er zelf makkelijk weer afhalen, dat vond ik heel fijn omdat ik mijn nagels al gauw te lang vind.
Ik heb van te voren wel nog een proef gedaan om te kijken of ik de kleur wel mooi vond.
Afbeelding
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11502

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 19 Aug 2016 19:44

Re: Nagels bruiloft

Gellak zou ik doen denk ik. Worden ze net iets steviger van en ziet er ook netjes uit. Gel of acryl nagels zou ik noet doen. Moet er weer af enzo totaal miet handig met werken.
2015 💙
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11346

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 19 Aug 2016 19:49

Re: Nagels bruiloft

Bedankt voor de tips. Mijn nagels zijn erg sterk. Maar een gellak is dan de beste optie. Ik denk een wit randje met een soort huidskleurige lak er over dat dat wel mooi is. Dat zag ik laatst ergens. Maar misschien ook niet nodig een wit randje. Proef laten doen vind ik eerlijk gezegd zo de van mijn geld.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Anoniem304

Bericht 19 Aug 2016 19:58

Re: Nagels bruiloft

Gellak is doorgaans niet duur om te laten zetten. Dus dat zou je eventueel kunnen overwegen.
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11346

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 19 Aug 2016 20:03

Re: Nagels bruiloft

Kun je gellak zelf verwijderen?
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 19 Aug 2016 20:05

Re: Nagels bruiloft

Ik zou ze gewoon netjes lakken. Waarom gellak?
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11346

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 19 Aug 2016 20:11

Re: Nagels bruiloft

Ik zie nergens bij manicure praktijken de optie 'gewoon lakken' staan. En ik zou het wel leuk vinden als het tijdens onze honeymoon nog blijft zitten.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 19 Aug 2016 20:12

Re: Nagels bruiloft

Daarvoor hoef je niet perse naar een manicure hoor. :D
<<

Anoniem304

Bericht 19 Aug 2016 20:14

Re: Nagels bruiloft

Jip schreef:Kun je gellak zelf verwijderen?

Ja toplaag eraf vijlen en dan weken in watjes met nagellakremover. Met aceton. Anders werkt t niet.
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11346

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 19 Aug 2016 20:15

Re: Nagels bruiloft

Nou ja of zo'n bedrijfje die nagels lakken en van alles hebben. Geen idee hoe dat heet. Beautysalon denk ik dan.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Anoniem237

Bericht 19 Aug 2016 20:40

Re: Nagels bruiloft

Als ik een bruidje als klant krijg met jouw wensen, raad ik meestal gellak of normale nagellak aan. Normale lak blijft goed zitten als het professioneel wordt aangebracht maar gellak geeft een wat stijlvollere look.
<<

Anoniem234

Bericht 19 Aug 2016 21:56

Re: Nagels bruiloft

Ik zou dan Gellak doen. Ik heb dit een tijdje laten doen bij een nagelsalon. Daar betaalde ik 20,- ben er mee gestopt want ik doe het nu zelf thuis.
<<

Anoniem316

Bericht 19 Aug 2016 21:57

Re: Nagels bruiloft

Ik had gellac in een natuurlijke kleur. Blijft het net wat beter zitten dan gewone nagellak en vond het inderdaad wat sjieker staan. Er af gehaald zoals Cotton aangeeft. Lukte prima.

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron