Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Schoenen horeca

<<

Siem

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2321

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:25

Bericht 19 Aug 2016 09:25

Schoenen horeca

Ik heb sinds deze week een nieuwe baan in de bediening in de horeca. Maar ik heb duidelijk andere schoenen nodig dan mijn All stars. Dus mijn vraag welke schoenen dragen jullie in de horeca of in een andere baan waarbij je veel moet lopen. De enige eis van mijn werkgever is dat het zwarte schoenen zijn.
<<

anoniem213

Bericht 19 Aug 2016 09:34

Re: Schoenen horeca

Ik draag sneakers, maar wel met goed voetbed (dus geen Vans of All Stars). Ik vind Nikes en Gourmet fijne schoenen om op te werken.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 19 Aug 2016 09:36

Re: Schoenen horeca

Ik heb 'shoes for crews'. Niet de meest mooie schoenen die ze verkopen maar ze zitten heelijk en je glijdt niet uit.

http://www.sfceurope.com/Catalogue/Shoe ... er-II-4054
Deze heb ik regelmatig, de minst lelijke vind ik zelf.
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem315

Bericht 19 Aug 2016 09:36

Re: Schoenen horeca

New Balance zijn ook goede stevige schoenen.
<<

anoniem213

Bericht 19 Aug 2016 10:18

Re: Schoenen horeca

Exogenesis schreef:New Balance zijn ook goede stevige schoenen.

Klopt, maar die waren bij mij twee keer heel snel versleten door werk. Ik denk doordat ze zo vaak nat worden of zo.
<<

Siem

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2321

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:25

Bericht 19 Aug 2016 10:20

Re: Schoenen horeca

Bedankt! Ga van de week even kijken wat ik kan vinden in de winkel. Schoenen koop ik liever niet online als ik de maat niet zeker weet.
<<

anoniem224

Bericht 19 Aug 2016 10:22

Re: Schoenen horeca

Spencer schreef:Ik heb 'shoes for crews'. Niet de meest mooie schoenen die ze verkopen maar ze zitten heelijk en je glijdt niet uit.

http://www.sfceurope.com/Catalogue/Shoe ... er-II-4054
Deze heb ik regelmatig, de minst lelijke vind ik zelf.



Ik heb deze ook, wat toevallig :wink: Lopen ook heerlijk!

Voor mijn andere baantje (ook horeca) heb ik nu een aantal keer gewerkt op m'n Adidas superstars, gaat tot nu toe prima.
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3185

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:39

Bericht 19 Aug 2016 17:47

Re: Schoenen horeca

Ik werk in de zorg en ik heb nu skechers. Maar ook vaak Nikes of wolky's.
Vond op de genoemde site deze ook wel leuk:
http://www.sfceurope.com/Catalogue/Shoe ... tic/Cabbie
D. 💙14-01-2019💙
<<

Anoniem281

Bericht 19 Aug 2016 18:42

Re: Schoenen horeca

Ik heb Ecco's. Voorheen liep ik op Nikes maar kreeg last van hielspoor - oké mijn postuur helpt daar ook niet bij - maar sinds m'n Ecco's nergens last van!
<<

Siem

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2321

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:25

Bericht 19 Aug 2016 19:22

Re: Schoenen horeca

Goed om te weten had gister namelijk een paar ecco's in de uitverkoop gezien en was al aan het twijfelen of die niet geschikt zouden zijn.

Al moet ik zeggen dat ik nike internationalist ook leuk vind. Morgen maar eens op zoek. Bedankt voor de tips.
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3185

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:39

Bericht 19 Aug 2016 21:14

Re: Schoenen horeca

Hier ook hielspoor. Beide hielen maar niks helpt. Loop er ondertussen al een jaar of 2 mee.
D. 💙14-01-2019💙

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers