Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waar haal jij barbecuevlees?

<<

Anoniem281

Bericht 18 Aug 2016 10:43

Waar haal jij barbecuevlees?

Bij de slager, gewoon de supermarkt, de Turk?
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5362

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:12

Bericht 18 Aug 2016 10:54

Re: Waar haal jij barbecuevlees?

Meestal bij de slager. Soms besluiten we last minute dat we de bbq aansteken en haal ik het bij de supermarkt, aangezien dat de enige winkel hier in het dorp is ;)
10.04.17
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43732

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 18 Aug 2016 10:58

Re: Waar haal jij barbecuevlees?

Slager, supermarkt of enkele keer Sligro.
Let's discover the world together.
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5001

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:30

Bericht 18 Aug 2016 11:11

Re: Waar haal jij barbecuevlees?

Bij de Turkse slager. Heel soms supermarkt.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 18 Aug 2016 11:15

Re: Waar haal jij barbecuevlees?

Ligt eraan. Als ik een feestje geef en er veel mensen komen bbq-en haal ik meestal bij de slager in Alphen een groot bbq pakket. Tenminste, mijn schoonmoeder haalt dat dan voor mij, zij komt regelmatig bij die slager. Schijnt een slager te zijn die ook aan Van der Valk levert ofzo? Ik ben er zelf nog nooit geweest.
Als ik plots besluit samen met mijn man te bbq-en halen we meestal wat vlees bij de supermarkt. Soms ook bij de slager als we wat luxer willen doen :)

♥♥
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 18 Aug 2016 11:19

Re: Waar haal jij barbecuevlees?

Meestal bij de supermarkt.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Anoniem313

Bericht 18 Aug 2016 11:30

Re: Waar haal jij barbecuevlees?

Mijn vriend haalt eens in de zoveel tijd gehakt en merguez bij de Marokkaanse slager, een paar kilo tegelijk. In zakjes verdeeld ligt dat dan in de vriezer. Ander vlees gebruiken we eigenlijk niet; we doen wel vaak iets van garnalen en verschillende groenten. Oh ja, heel soms saté, dat maken we gewoon van kip uit de supermarkt.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43732

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 18 Aug 2016 11:35

Re: Waar haal jij barbecuevlees?

Hmm Merguez worstjes zijn zo lekker!

Wat wij ook wel eens doen is een groot stuk cote de veau of cote de boeuf halen en dat in z'n geheel op de barbecue grillen. Dat wordt ook echt heel erg lekker. Met salsa verde er bij bijvoorbeeld.

En kippendijen of sate van kippendijen met Aziatische marinade. Heerlijk!
Let's discover the world together.
<<

Huismus

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 612

Geregistreerd: 11 Jan 2016 16:06

Bericht 18 Aug 2016 13:16

Re: Waar haal jij barbecuevlees?

Slager en als we last minute besluiten om te bbquen en de slager is dicht dan van de supermarkt ( plus)
<<

Anoniem177

Bericht 18 Aug 2016 14:47

Re: Waar haal jij barbecuevlees?

Vaak gewoon bij de supermarkt
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 10:40

Bericht 18 Aug 2016 14:52

Re: Waar haal jij barbecuevlees?

Slager of Jumbo of Emté. Het vlees van andere supermarkten hier in het dorp is niet lekker.
<<

anoniem203

Bericht 18 Aug 2016 14:53

Re: Waar haal jij barbecuevlees?

Meestal bij de slager. Soms ook van de supermarkt.
<<

Anoniem168

Bericht 18 Aug 2016 14:59

Re: Waar haal jij barbecuevlees?

Meestal gewoon bij de supermarkt.
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 18 Aug 2016 15:16

Re: Waar haal jij barbecuevlees?

Wij meestal van de supermarkt.
2012 & 2016
<<

Geel

Bericht 18 Aug 2016 16:24

Re: Waar haal jij barbecuevlees?

Marin schreef:Wat wij ook wel eens doen is een groot stuk cote de veau of cote de boeuf halen en dat in z'n geheel op de barbecue grillen. Dat wordt ook echt heel erg lekker. Met salsa verde er bij bijvoorbeeld.
Ik wil hier zo erg het geld voor hebben.
<<

Boerenkool

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1307

Geregistreerd: 17 Dec 2014 21:51

Bericht 18 Aug 2016 16:31

Re: Waar haal jij barbecuevlees?

Bij een slachterij (is dat dan ook een slager?) als we het heel uitgebreid doen. Is het een last minute besluit dan bij de supermarkt.
<<

Anoniem184

Bericht 18 Aug 2016 17:50

Re: Waar haal jij barbecuevlees?

Elliot schreef:Ligt eraan. Als ik een feestje geef en er veel mensen komen bbq-en haal ik meestal bij de slager in Alphen een groot bbq pakket. Tenminste, mijn schoonmoeder haalt dat dan voor mij, zij komt regelmatig bij die slager. Schijnt een slager te zijn die ook aan Van der Valk levert ofzo? Ik ben er zelf nog nooit geweest.
Als ik plots besluit samen met mijn man te bbq-en halen we meestal wat vlees bij de supermarkt. Soms ook bij de slager als we wat luxer willen doen :)

Ik weet welke slager je bedoelt, of hij aan van der Valk levert weet ik niet, maar het is wel een supergoede slager. Mijn ouders halen daar ook altijd hun barbecuevlees en het gourmetvlees (normale schotel en een wildschotel) met de kerst.
Wij barbecuen eigenlijk nooit zelf, we hebben geen barbecue.
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 13:09

Bericht 18 Aug 2016 17:53

Re: Waar haal jij barbecuevlees?

Geel schreef:
Marin schreef:Wat wij ook wel eens doen is een groot stuk cote de veau of cote de boeuf halen en dat in z'n geheel op de barbecue grillen. Dat wordt ook echt heel erg lekker. Met salsa verde er bij bijvoorbeeld.
Ik wil hier zo erg het geld voor hebben.


Haha ik ook!! Dat denk ik wel vaker bij Marins eetposts. Maar vriend is net zo'n lekkerbek als ik en dan zou ik echt helemaal vierkant worden denk ik. :smile:

Dus is maar goed dat luxe en bijzonder koken vooral wegens financien voor af en toe is hier! :smile: :smile:
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43732

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 18 Aug 2016 17:54

Re: Waar haal jij barbecuevlees?

Geel schreef:
Marin schreef:Wat wij ook wel eens doen is een groot stuk cote de veau of cote de boeuf halen en dat in z'n geheel op de barbecue grillen. Dat wordt ook echt heel erg lekker. Met salsa verde er bij bijvoorbeeld.
Ik wil hier zo erg het geld voor hebben.


Ja zo'n mooi groot stuk vlees is wel erg prijzig. Doen we ook niet elke keer hoor.
Anderzijds, als je zoiets koopt voor met z'n vieren en je maakt er een salade bij, maar je slaat geen zestien sausjes in, geen stokbrood, geen zes andere soorten vlees, helpt dat misschien een beetje. Gewoon niet zo'n standaard Hollandse barbecue (wat op z'n tijd ook best lekker is, hmm satésaus) maar gewoon een goed stuk vlees grillen vind ik ook erg leuk! Wel een vleesthermometer gebruiken dan!
Let's discover the world together.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43732

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 18 Aug 2016 17:54

Re: Waar haal jij barbecuevlees?

Hahaha er is een reden dat wij vierkant zijn, Whatever.
Let's discover the world together.
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 13:09

Bericht 18 Aug 2016 17:56

Re: Waar haal jij barbecuevlees?

Marin schreef:Hahaha er is een reden dat wij vierkant zijn, Whatever.


Liefde gaat door de maag toch? :smile: :smile: Ik snap het helemaal hoor haha, ik ben ook al vijf kilo aangekomen afgelopen half jaar sinds ik samen ben met mijn vriend dus de rem gaat er echt echt op hier. Maar als je allebei alles eet en dan vooral lekkere bijzondere culinaire dingen en daarvan geniet.... dan is dat wel echt een mega valkuil haha!
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 18 Aug 2016 22:02

Re: Waar haal jij barbecuevlees?

De Lidl!
4 week geleden hadden wij de verjaardag van man en dochter. Toen hebben wij vlees bij de slager gehaald en ook de bbq.
2014 2016
<<

Femm

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1554

Geregistreerd: 17 Jan 2016 11:10

Bericht 18 Aug 2016 22:50

Re: Waar haal jij barbecuevlees?

Bij een slachterij hier in de buurt... Echt heel lekker vlees.
Januari 2012
Augustus 2014
Juli 2016
<<

Fender

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 747

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:01

Bericht 18 Aug 2016 23:49

Re: Waar haal jij barbecuevlees?

Wij halen vlees bij de slager of Sligro.
The day my heart grew a little more...17-09-2014
<<

Anoniem174

Bericht 19 Aug 2016 10:48

Re: Waar haal jij barbecuevlees?

Meestal in de supermarkt, soms bij de slager.
Volgende

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers