Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Competitie maatschappij

<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5488

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 17 Aug 2016 14:33

Re: Competitie maatschappij

Klopt, goede tips Guattari. Deze mensen zijn er denk ik ook niet op uit om mij af te troeven of om gemeen te doen, maar ze voelen inderdaad de ruimte voor hun eigen ding, en nemen die dan ook.
<<

Anoniem168

Bericht 17 Aug 2016 14:50

Re: Competitie maatschappij

Jip schreef:
(...)

Soms betrap ik mezelf er op, omdat je mee wil praten en ook een voor eeld wil geven. Nu denk ik dan, niet doen! En zeg dan, ik begrijp wat je voelt. Of zoiets.


Ik vrees dat ik het ook wel eens doe. Inderdaad niet zozeer uit het willen overtreffen van de ander, maar uit willen meepraten en herkenning vinden/bieden. Ik probeer er op te letten, zeker nu ik een kind heb aangezien het in die hoek nogal snel gebeurt ("ja dat heb ik ook gehad met mijn zoon en toen deed ik dit en dat" of juist "echt joh? dat heb ik is nou nooit gebeurd bij ons" en blablabla).

Ik denk dat het dus inderdaad handig is om, op een vriendelijke manier, aan te geven dat je niets hebt aan de reactie van die mensen.
<<

Anoniem304

Bericht 17 Aug 2016 14:52

Re: Competitie maatschappij

Maar een gelijk voorbeeld om mee te praten is toch iets anders dan altijd een erger/beter voorbeeld noemen?
<<

Anoniem168

Bericht 17 Aug 2016 15:07

Re: Competitie maatschappij

Ja, dat is waar. Maar misschien doe ik dat ook wel eens. Ik weet het niet eigenlijk, haha.
Vorige

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Tom