Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


lunchen onderweg

<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 16 Aug 2016 19:20

lunchen onderweg

Ik heb al een tijd een probleem. Op 1 dag in de week moet ik in de auto lunchen. Ik moet dan van werkplek A naar werkplek B heb daar kort de tijd voor dus moet onderweg eten.

Op werkplek A of B kan ik niet ervoor of erna eten. Moet dus echt onderweg. Nu hou ik totaal niet van brood in een bakje of iets. Ik heb dat wel gedaan maar wil ook wel eens wat anders maar wat?

Tips voor mijn lunch onderweg
Afbeelding
<<

Anoniem184

Bericht 16 Aug 2016 19:37

Re: lunchen onderweg

kun je niet wat later bij het andere adres beginnen? Kun je dat niet met hen zelf bespreken of anders met je werkgever? Het is toch eigenlijk een beetje raar dat je niet normaal de tijd krijgt om te lunchen (en daarnaast ook ergens een beetje gevaarlijk ook, zo in het verkeer)?
Ontopic kom ik eigenlijk niet verder dan brood, bolletjes of een (afbak)pistoletje met lekker beleg. Of een krentenbol oid. Of overnight oats? Dat kun je drinken en is wellicht wat makkelijker? Of misschien koude wraps.
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 09:40

Bericht 17 Aug 2016 20:52

Re: lunchen onderweg

Kan je niet voordat je naar werkplek A gaat lunchen of nadat je bij werkplek B bent geweest? Ik weet niet op welke tijden je op die werkplekken moet zijn maar ik lunch vaak ergens tussen 11.30 en 13.30 uur afhankelijk van hoe mijn werkdag eruit ziet.

Lunchtips heb ik verder niet. Ik lunch nooit onderweg dus ik heb niet echt zicht op wat, op brood na, heel handig is om als volwaardige lunch achter het stuur te eten. Havermoutmuffins misschien?
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 17 Aug 2016 21:59

Re: lunchen onderweg

Ik begin bij werkplek A om 8.30 daarvoor ontbijt ik en werk er tot 12.45 en om 13.00 op locatie B tot 17.00

Kom zelf ook niet verder dan brood. Lastig
Later beginnen kan niet .
Afbeelding
<<

Anoniem184

Bericht 17 Aug 2016 22:03

Re: lunchen onderweg

Werk je voor één en hetzelfde bedrijf en hoe staan je pauzes opgenomen on je cao?
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2524

Geregistreerd: 02 Jan 2016 15:21

Bericht 17 Aug 2016 22:45

Re: lunchen onderweg

Wat slecht van je werkgever dat je geen normale pauze hebt! Misschien zit hier iets tussen?
Maaltijdvervangende proteine shake?
Koude wrap?
Hartige pannenkoek?
Goed gevulde omelet wat je als wrap kan eten?
Soep in thermosfles en daar uit drinken ipv met lepel?
Quiche?
Bladerdeeg met iets gevuld?
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 18 Aug 2016 08:06

Re: lunchen onderweg

Volgens mij werkt Sarah in de huishouding en niet via een reguliere werkgever, toch? Dus dan heb je het zelf zo ingedeeld lijkt mij?

Anyway, ik vind de opties van Sawadee wel hele goeie opties, vooral de soep in een thermosfles en de quiche. Je zou ook nog ei-muffins kunnen bakken. Hoe lang is je reistijd van A naar B? Als je nog even 5 minuten kunt stilstaan ergens zou je ook een maaltijdsalade ofzo kunnen maken, maar dat kun je niet makkelijk tijdens het rijden eten.

♥♥
<<

Anoniem236

Bericht 20 Aug 2016 09:22

Re: lunchen onderweg

Gewoon brood, bolletjes of krentenbol. Het is maar een dag in de week
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 20 Aug 2016 10:46

Re: lunchen onderweg

Lotus schreef:Gewoon brood, bolletjes of krentenbol. Het is maar een dag in de week


Al waren het alle dagen van de week, als je er niet van houdt ga je het toch niet eten?

Is een wrap misschien een idee? Onderkant dichtgevouwen, desnoods dingetje aluminiumfolie er omheen dat je het zo af kunt happen.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 20 Aug 2016 11:42

Re: lunchen onderweg

Ik zou gewoon iets halen. Bij een tankstation of fast-food restaurant ofzo.
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem249

Bericht 20 Aug 2016 13:49

Re: lunchen onderweg

Ik zou rond 12:00 uur gewoon even 10 minuutjes gaan zitten om te eten. Lijkt me toch geen probleem?
<<

Anoniem249

Bericht 20 Aug 2016 13:50

Re: lunchen onderweg

En kun je anders niet 10 min later beginnen bij de middag shift en dan ook 10 min later weggaan?
<<

Anoniem193

Bericht 20 Aug 2016 15:31

Re: lunchen onderweg

Ik zou gewoon meenemen wat je wel lekker vind en dan onderweg even 5-10 minuten stoppen om het op te eten als dat iets is wat je niet rijdend kan eten.
<<

Anoniem236

Bericht 20 Aug 2016 21:15

Re: lunchen onderweg

Lejow schreef:
Lotus schreef:Gewoon brood, bolletjes of krentenbol. Het is maar een dag in de week


Al waren het alle dagen van de week, als je er niet van houdt ga je het toch niet eten?

Is een wrap misschien een idee? Onderkant dichtgevouwen, desnoods dingetje aluminiumfolie er omheen dat je het zo af kunt happen.



Ze zegt; ik heb dat wel gedaan maar wil ook eens iets anders. Dan denk ik; als je eens iets anders wilt, waarom dan net op die ene dag van de week.

Maar ik ben ook niet zo thuis in lunchen. Ben meer van doe zo simpel mogelijk, vooral bij weinig tijd.
<<

Anoniem193

Bericht 21 Aug 2016 01:51

Re: lunchen onderweg

Je kunt ook een goed gevulde smoothie maken, dat onderweg opdrinken.
Dan met yoghurt/kwark, spinazie, banaan, havermout en ijsblokjes. Dat vult als een malle.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 21 Aug 2016 08:46

Re: lunchen onderweg

Dat ik tussen de middag niet echt pauze hebt is meer omdat het 2 verschillende cliënten zijn en je moet dus van de werkgever de tussentijd en reistijd gebruiken voor lunchen. Werk wel via een werkgever overigens .

Ik heb vrijdag op de markt sesam bolletjes gekocht die vind ik wel te eten. Jammer genoeg zijn de zachte bolletjes nergens te koop. En heb een broodbak gekocht met een koelelement misschien word het dan niet zo vies

Spencer iets ophalen had gekund maar op deze route zit geen tankstation of Mac

Een smoothie is ook wel een optie ga ik ook eens proberen

Lotus ik snap dat het stom klinkt om 1 dag in de week wat anders te willen. De andere dagen eet ik trouwens ook geen brood.
Afbeelding
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2524

Geregistreerd: 02 Jan 2016 15:21

Bericht 21 Aug 2016 08:51

Re: lunchen onderweg

Zachte bolletjes met sesam nergens te koop? Die vind je bij iedere supermarkt toch?
En wat ik altijd doe, is mijn beleg apart mee nemen en op mijn werk pas beleggen.

Zat er nog iets tussen de ideeën die ik opperde trouwens? :)
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 21 Aug 2016 10:45

Re: lunchen onderweg

Nee nergens heb bij de jumbo gevraagd of ze konden bestellen kon ook niet. Zelfs de bakkers hier niet.
En had zeker wat aan jouw tips doe soep ga ik eens proberen en de bladerdeeg en wrap ook
Afbeelding
<<

Anoniem184

Bericht 21 Aug 2016 10:49

Re: lunchen onderweg

En die sesambolletjes van de markt invriezen?
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2524

Geregistreerd: 02 Jan 2016 15:21

Bericht 21 Aug 2016 11:07

Re: lunchen onderweg

sarah1985 schreef:Nee nergens heb bij de jumbo gevraagd of ze konden bestellen kon ook niet. Zelfs de bakkers hier niet.
En had zeker wat aan jouw tips doe soep ga ik eens proberen en de bladerdeeg en wrap ook


Heb je geen AH in de buurt?

http://www.ah.nl/producten/product/wi19 ... -met-sesam
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 21 Aug 2016 11:54

Re: lunchen onderweg

Maple ja ik heb die van de markt ingevroren nu heb volgens mij 20 bolletjes kan ik voorlopig vooruit

Bedankt ah zit hier niet in het dorp maar kom er wel eens in de buurt bij hun had ik juist niet gekeken goed om te weten dat die ze wel hebben
Afbeelding
<<

Geel

Bericht 21 Aug 2016 13:39

Re: lunchen onderweg

Je hebt ook van die salades in een pot. Die kun je in een bakje kant-en-klaar kopen bij de Albert Heijn, maar je kunt het ook zelf maken. Zoiets:
Afbeelding
<<

Anoniem184

Bericht 21 Aug 2016 13:50

Re: lunchen onderweg

Ik vraag ne altijd af hoe je dat in godesnaam moet mengen, zonder dat alles op je schoot/op je aanrecht/door je auto/in je toetsenbord/decolleté/noem maar op belandt?
<<

Geel

Bericht 21 Aug 2016 14:34

Re: lunchen onderweg

Niet. Diep prikken denk ik, zodat je van alles wat meepakt en het zo vanzelf mengt.
<<

MrsMath

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2655

Geregistreerd: 02 Sep 2013 13:28

Bericht 21 Aug 2016 15:39

Re: lunchen onderweg

Dat moet je toch omkiepen op je bord?
L 7-10-2011
N 23-5-2013
Volgende

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers