Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wreck this journal

<<

Anoniem184

Bericht 16 Aug 2016 09:45

Wreck this journal

Afbeelding

Wie heeft 'm nog/doet dit nog?

Volgens mij was dit jaren terug een korte tijd hot item hier op het forum. Ik heb 'm nog in de kast liggen, onaangeraakt. Ik vind het eigenlijk zonde er niks mee te doen, maar tegelijkertijd vind ik het ook weer zonde er wél wat mee te doen :)
Door het Bullet Journal topic moest ik er ineens weer aan denken. Als er nog meiden zijn die hem bijhouden/bijgehouden hebben, misschien leuk om foto's en ideeën uit te wisselen?

(Geen idee of er hier uberhaupt wel iemand zit die hem nog bijhoudt, hoor)
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4024

Geregistreerd: 26 Okt 2013 19:21

Bericht 16 Aug 2016 09:46

Re: Wreck this journal

Wat is het?
<<

Anoniem184

Bericht 16 Aug 2016 09:54

Re: Wreck this journal

Een boek met allemaal kleine opdrachten erin met als doel het boek zo uitgeleefd mogelijk te maken. Alle opdrachten kun je naar eigen invulling uitvoeren. Er staan opdrachten in als 'mors koffie over deze pagina', 'rij over deze pagina heen', 'neem het boek mee onder de douche' etc etc. Dat kun je allemaal letterlijk doen, maar ik had op instagram/Pinterest destijds ook ideetjes gevonden dat mensen er met doodles/tekeningen er een leuke draai aan gaven. Maar er staan ook onschuldigere opdrachten in (bedek deze bladzijde met witte dingen, krabbel deze pagina vol, vul deze bladzijde op een moment dat je echt boos bent). Mijn broertje en ik hebben hem ooit eens voor Kerst gevraagd. Geen idee hoe ver mijn broertje ermee is eigenlijk, maar ik heb er nooit meer wat mee gedaan.
<<

Anoniem219

Bericht 16 Aug 2016 11:44

Re: Wreck this journal

echt nog nooit van gehoord haha, maar ook leuk dit zeg!!

misschien dat ik er een ga bestellen, samen met een vriendin, en dat samen sommige opdrachten uit gaan voeren... maken we tegelijk ook nog een hoop leuke herinneringen denk :)
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11578

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 16 Aug 2016 12:05

Re: Wreck this journal

Ja hier op het forum is er toen 1 rond gegaan. Was echt supertof om te zien/doen
2015 💙
<<

Anoniem280

Bericht 16 Aug 2016 12:11

Re: Wreck this journal

Ik heb hem sinds kort.
Heb er nog niet zoveel mee gedaan.
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 16:20

Bericht 16 Aug 2016 12:28

Re: Wreck this journal

Het lijkt me zo zonde om te doen!
<<

Anoniem304

Bericht 16 Aug 2016 12:32

Re: Wreck this journal

Ik vind het ook doodzonde.
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3611

Geregistreerd: 23 Jun 2016 21:23

Bericht 17 Aug 2016 16:59

Re: Wreck this journal

Ik heb hem nog in de kast staan, maar al tijden geen opdracht meer uitgevoerd.
Misschien dat ik er weer eens verder mee ga.
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Leipe Loetje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1278

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:18

Bericht 18 Aug 2016 18:29

Re: Wreck this journal

Hmmm.... Rare vraag misschien, maar in mijn beleving had dat boek de grootte als een A4-tje. Ik ben vanmiddag eens gaan kijken in de Bruna en heb het gevonden. Het is alleen een stuk kleiner? A5 formaat. Is mijn verbeelding met me aan de haal gegaan?
2010 & 2012

Afbeelding
<<

Anoniem168

Bericht 18 Aug 2016 19:44

Re: Wreck this journal

Ik heb m nog. Denk dat ik hem voor de helft heb gedaan maar inmiddels ligt hij al een eeuwigheid in de kast.

Het is een A5 formaat inderdaad
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3087

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:50

Bericht 18 Aug 2016 22:10

Re: Wreck this journal

Waar zal de forumversie van het boek gebleven zijn?
<<

anoniem224

Bericht 18 Aug 2016 22:24

Re: Wreck this journal

Ik ken het helemaal niet, maar wat is dat leuk zeg!
<<

Leipe Loetje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1278

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:18

Bericht 18 Aug 2016 23:10

Re: Wreck this journal

Ok Kiatu, thanks voor je antwoord! Vraag me niet waarom, maar ik dacht altijd dat je een groter oppervlak te vullen had ;)
Ik vind bepaalde dingen ook wel erg zonde, maar ik ga daar (hopelijk) een creatieve oplossing voor bedenken. Hetleek me toen al leuk om zo'n boek te halen, maar ik ga het nu echt eens proberen.
2010 & 2012

Afbeelding
<<

Anoniem280

Bericht 19 Aug 2016 08:49

Re: Wreck this journal

In mijn hoofd heb ik opzich wel leuke dingen voor opdrachten, maar het uitvoeren ervan is soms toch nog wel lastig.

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers