Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat te doen bij pensioen van mijn vader?

<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3086

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:50

Bericht 17 Feb 2017 17:33

Re: Wat te doen bij pensioen van mijn vader?

Superleuk! Veel plezier vanavond.
<<

Anoniem280

Bericht 18 Feb 2017 00:24

Re: Wat te doen bij pensioen van mijn vader?

Hier verslag.

Vanmorgen samen met de buurvrouw van mijn vader, zijn huis versierd.
Vanmiddag rond 16.00 uur stuurde ik naar mijn vader, het zit er nu definitief op.
Als antwoord kreeg ik, wat een verrassing dat je het huis zo versierd hebt. Ik ga nu met collega's borrelen in Leeuwarden, bel je wanneer ik thuis ben.
Ik stuurde terug. Veel plezier!
17.00 uur: Wij zijn naar mijn pa zijn huis gereden om de vlag binnen te halen en om een poster op te hangen. Op die poster staat: Pensioen, het zit d'r op!
Daarna door naar Leeuwarden gereden.
Ondertussen contact met mijn zus gehad. Zij zouden ongeveer 18.15 uur in Leeuwarden zijn.
18.00 uur: Wij hadden met een collega van mijn vader, op een locatie afgesproken die niet ver van de locatie was, waar mijn vader was.
Mijn zus was er nog niet. Nogmaals met zus gebeld, verdwaald in Leeuwarden, ze was al geruime tijd, ongeveer 15 jaar, niet meer in Leeuwarden geweest.
Ok, plan ging anders lopen.
Collega ging naar binnen, mijn pa moest tekenen voor een zogenaamd pakketje, daarna zei collega, ik ga het halen, dus blijf wachten.
Ze kwam naar buiten om ons op te halen.
Wij kwamen binnen en mijn pa kon zijn ogen niet geloven. Hij zei, ik heb je toch gestuurd dat ik jou zou bellen? Maar nu ben je hier?! Collega kreeg toen de vraag, is dit de verrassing? Ja!
Mijn vader vond het super!
Daarna zei ik tegen mijn vader dat hij niet naar huis hoefde voor eten, want wij gaan hier op deze locatie eten.
Weer het antwoord, wat geweldig!
Ik moest nog naar buiten om de kinderwagen op te halen en op dat moment belde mijn zus.
Mooi! Dan kon ik hun mee naar binnen nemen.
Toen ik met mijn zus, kinderen en haar vriend binnen stond, sprak mijn vader net over mijn zus. Mijn zus tikte hem op de schouder en zijn reactie zei al genoeg.
Het was zo mooi! Ook zijn collega's vonden het een super verrassing.
Maar het bleef niet bij deze verrassingen.
Mijn vriend gaf hem een brief met een heel verhaal.
Er stond zoveel op papier.
Op het volgende blad had ik zijn cadeau gezet.
Hij zou een helikoptervlucht krijgen, maar het is uiteindelijk wat anders geworden.
Hij heeft een concertticket voor de Simple Minds gekregen.
Hij vond/vind het geweldig!
Mijn vader is zo in het zonnetje gezet op zijn laatste werkdag.
Maar nu thuis kreeg hij echt het besef dat het d'r echt opzit.
Nooit meer werken! Mijn vader is iemand die hield van zijn werk. Een man die slecht tegen thuiszitten kan.
Altijd in is om iets te ondernemen, hoe gekker hoe beter.
En dan nu altijd thuis.
Het komt wel goed, daar helpen wij hem zeker bij.

Deze dag is er 1 om nooit meer te vergeten.
<<

Anoniem192

Bericht 18 Feb 2017 00:52

Re: Wat te doen bij pensioen van mijn vader?

Wat fijn dat het zon geslaagde dag was!!!!
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers