Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Het is weer maandag

<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4015

Geregistreerd: 26 Okt 2013 18:21

Bericht 15 Aug 2016 10:02

Het is weer maandag

en de week is weer begonnen.
Wat staat er allemaal in jouw agenda voor de aankomende week?
<<

Anoniem304

Bericht 15 Aug 2016 10:04

Re: Het is weer maandag

Ik hoef maar 2 dagen te werken. Hopelijk aan het eind van de week naar m`n broer, schoonzus en neefje op de camping als het allemaal uit komt met de verbouwing enzo. Verder verf kopen en meubels uitzoeken.
Zaterdag hebben we een feestje van m`n andere broer en schoonzus en zondag is de geboortedag van m`n vader, dus dat eten we een taartje!

En ik hoop deze week ook wat series te kunnen kijken. Heb vorige week maar 2 afleveringen gezien. Veel te druk met klussen etc.
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4015

Geregistreerd: 26 Okt 2013 18:21

Bericht 15 Aug 2016 10:06

Re: Het is weer maandag

Lekker vooruitzicht, Cotton!
Fijn dat jullie allemaal een taartje gaan eten op de geboortedag van je vader. Mooi moment om samen te komen.
<<

Anoniem304

Bericht 15 Aug 2016 10:09

Re: Het is weer maandag

Ja, dat doen we al sinds zijn overlijden, hebben we er direct ingehouden. Hazelnootgebakjes eten we dan, mijn vaders favoriet! Het is ook altijd wel een fijne gezellige dag. De ouders van m`n vader zijn er en zijn zus en dan komen er altijd ook wel mooie herinneringen boven. We vieren het wel echt eigenlijk, wel prettig!

Heb jij nog plannen deze week?
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4015

Geregistreerd: 26 Okt 2013 18:21

Bericht 15 Aug 2016 10:09

Re: Het is weer maandag

Ik moet elke werkdag werken, behalve donderdag.
Maandag: vanavond is het de bedoeling dat ik op het strand wat ga eten, hopelijk blijft het weer mooi.
Dinsdag: begin van de avond naar de fysio voor een intake en later op de avond heb ik vrijwilligerswerk
Woensdag: in de avond zwemmen met een vriendin
Donderdag: komt de woningbouw langs om alsnog mijn vensterbanken op te hangen. Ga ik in de middag lunchen met een vriendin en ga ik bij mooi weer daarna naar het strand waar familie van mij is. Zij komen 's avonds in ieder geval mijn nieuwe huis zien
Vrijdag: krijg ik 's avonds bezoek van mijn exschoonfamilie
Zaterdag en zondag: nog helemaal geen plannen! Beetje relaxen en waarschijnlijk mijn nieuwe meubels in elkaar zetten.
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4015

Geregistreerd: 26 Okt 2013 18:21

Bericht 15 Aug 2016 10:10

Re: Het is weer maandag

Heel erg mooi dat jullie dat met de hele familie doen! Moeten jullie zeker vast houden. Een mooie dag om herinneringen op te halen.
<<

Rebecca

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2918

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 15 Aug 2016 10:11

Re: Het is weer maandag

Maandag: ik ga op mijn oude werk nog een paar kleine dingetjes afronden en lunchen met een oud-collega.
Dinsdag: naar Raven, als haar baby nog niet besloten heeft te komen voor die tijd.
Woensdag: met mijn duo voorbereiden voor 't nieuwe schooljaar.
Donderdag: bouwvergadering en teamuitje
Vrijdag: teamvergadering en voorbereidingen voor de groep afronden.
Weekend: nog niks gepland, waarschijnlijk huishouden en verder flink opruimen, de zolder moet aan kant, zodat de babykamer leeg kan en we daar kunnen gaan klussen.
19 juni 2015
2 februari 2017
<<

Rebecca

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2918

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 15 Aug 2016 10:13

Re: Het is weer maandag

Wat mooi dat jullie dat nog zo samen vieren Cotton!
19 juni 2015
2 februari 2017
<<

Kris

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 766

Geregistreerd: 26 Aug 2015 14:19

Bericht 15 Aug 2016 10:15

Re: Het is weer maandag

Vandaag, woensdagochtend en donderdag werken, vanavond eten bij een vriendin en vrijdag is mijn vader jarig. Verder nog niet veel plannen.
Maart 2014
Februari 2018
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4015

Geregistreerd: 26 Okt 2013 18:21

Bericht 15 Aug 2016 10:16

Re: Het is weer maandag

Alvast gefeliciteerd met je vader, Kris.
Rebecca, begint volgende week de school weer?
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 15 Aug 2016 10:34

Re: Het is weer maandag

Ik moet de hele week werken en heb verder geen plannen eigenlijk. Ik ga lekker een beetje rustig aan doen, ik ben zo moe!

♥♥
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11205

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 15 Aug 2016 10:35

Re: Het is weer maandag

Dat vind ik ook mooi, Cotton :)

Deze week is weer een normale werkweek voor mij. Nog twee te gaan, dan vakantie!
Verder ga ik deze week weer bootcampen, ik hoop drie keer. Verder nog weinig gepland, heerlijk!
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Anoniem173

Bericht 15 Aug 2016 11:15

Re: Het is weer maandag

Ik draai vandaag mijn laatste late dienst van de reeks en ben dan lekker drie dagen vrij. Vrijdag en het weekend moet ik weer werken.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43580

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 15 Aug 2016 11:18

Re: Het is weer maandag

Ik moet deze week zes dagen werken, waarvan drie training geven. Pittige week dus. Verder ga ik dinsdag en zaterdag sporten, donderdag gaan we naar de verloskundige en zondag gaan we 's ochtends golfen en s avonds naar m'n oma en oom en tante om het mooie nieuws te vertellen.
Let's discover the world together.
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8838

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 15 Aug 2016 12:01

Re: Het is weer maandag

Vandaag werken
Morgen komt mijn oppaskindje voor het eerst.
Woensdag vrij, boodschappen doen en het huishouden.
Donderdag en vrijdag moet ik werken.
2012
2016
2020

Instagram
<<

Anousch

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2283

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:04

Woonplaats: Vuren

Bericht 15 Aug 2016 12:15

Re: Het is weer maandag

Mooi dat jullie dat doen cotton!

Ik werk vandaag van 7 tot 17.30
Morgen naar een vriendin, savonds baantjes zwemmen.
Woensdag naar de tandarts en met een vriendin naar breda.
Donderdag werken.
Vrijdag met mijn vriend zwemmen.
Van het weekend shoots en verjaardag en nog weg met vriendinnen.
Daan 27-06-2018
Yinthe 20-05-2022

Zo dol gelukkig en compleet ♡
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:55

Bericht 15 Aug 2016 12:23

Re: Het is weer maandag

Ik heb het hele weekend gewerkt, dus de komende dagen ben ik lekker vrij. Geen plannen verder, N. en ik hopen heel hard op mooi weer zodat we deze laatste vakantieweek nog leuke dingen kunnen doen buiten. Vrijdagavond moet ik werken en zondag ook. We gaan wel weer een beetje naar een ritme toe werken. Langzaam de bedtijd weer vervroegen.

Fijne week iedereen!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 15 Aug 2016 12:26

Re: Het is weer maandag

Ik moet deze week weer werken! Maar vandaag blijf ik nog één dag in de vakantiebubbel.
Morgen ga ik weer naar het werk om het schooljaar voor te bereiden. Ik ben niet echt gemotiveerd, aangezien ik nog maar maximaal vier weken van het schooljaar les ga geven, maar goed. Het moet gebeuren. De rest van de week plan ik ook in voor school, maar geen volle dagen.
Ik heb net geskatet, een bananenbrood gebakken en ik ga zo borrelen met een collega bij een strandtent.
Morgen dus werken en misschien 's avonds zwemmen. Ook moet m'n voordeur geschuurd worden, ik ben bezig hem te verven.
Woendag: werken en 's avonds eten/borrelen met m'n zusje. Haar verkering is onverwacht uitgegaan en ze zit nogal in de put, dus ik ben benieuwd hoe het gaat.
Donderdag: werken (denk ik) en voordeur schilderen.
Vrijdag: teamlunch op school. 's Avonds ga ik denk ik naar m'n vriend.
Zaterdag: uit eten voor de verjaardag van m'n schoonvader.
Zondag: weer naar huis en vroeg naar bed, want maandag staat er een nieuwe klas kinderen op me te wachten.
❤ 7 juni 2018
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 01:06

Bericht 15 Aug 2016 12:27

Re: Het is weer maandag

Hier ook een normale werkweek.

Vandaag: vrije dag, war dingen in het huishouden gedaan, zo even naar het reisbureau om de vakantie te betalen, en dan aan het einde van de middag naar de kermis (lees naar de kroeg borrelen in het zonnetje met live muziek) met vrienden.
Morgen: werken van 11 tot 21 uur
Woensdag: werken van 11 tot 21 uur
Donderdag: werken van 11 tot 21 uur
Vrijdag: vrije dag, geen plannen. Denk in de avond met vriend in de stad wat eten.
Zaterdag: werken van 11 tot 21 uur
Zondag: werken van 11 tot 21 uur
<<

Chocolate Cookie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1219

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:12

Bericht 15 Aug 2016 14:53

Re: Het is weer maandag

Vandaag was een rommeldagje en verder rustig aan.
Morgen even een schoonmaak ronde doen in huis en 's middags komt een vriendin langs.
Woensdagochtend komt mijn nichtje, die blijft logeren. Waarschijnlijk ga ik even met haar naar de stad.
Donderdag is mijn nichtje er dus nog. Bedoeling is een dagje in en om het huis te zijn. 's avonds gaan we zelf pizza maken en brengen we haar weer thuis.
Vrijdag eet ik bij mijn schoonouders. Mijn vriend, schoonzusje en schoonvader gaan naar voetbal en ik heb een avondje met mijn schoonmoeder.
Voor het weekend nog geen concrete plannen.
<-- Met mijn avatar hoop ik stiekem dat iedereen trek krijgt :razz:

Blog.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 16 Aug 2016 15:04

Re: Het is weer maandag

Bliss schreef:Ik moet deze week weer werken! Maar vandaag blijf ik nog één dag in de vakantiebubbel.
Morgen ga ik weer naar het werk om het schooljaar voor te bereiden. Ik ben niet echt gemotiveerd, aangezien ik nog maar maximaal vier weken van het schooljaar les ga geven, maar goed. Het moet gebeuren. De rest van de week plan ik ook in voor school, maar geen volle dagen.
Ik heb net geskatet, een bananenbrood gebakken en ik ga zo borrelen met een collega bij een strandtent.
Morgen dus werken en misschien 's avonds zwemmen. Ook moet m'n voordeur geschuurd worden, ik ben bezig hem te verven.
Woendag: werken en 's avonds eten/borrelen met m'n zusje. Haar verkering is onverwacht uitgegaan en ze zit nogal in de put, dus ik ben benieuwd hoe het gaat.
Donderdag: werken (denk ik) en voordeur schilderen.
Vrijdag: teamlunch op school. 's Avonds ga ik denk ik naar m'n vriend.
Zaterdag: uit eten voor de verjaardag van m'n schoonvader.
Zondag: weer naar huis en vroeg naar bed, want maandag staat er een nieuwe klas kinderen op me te wachten.


Ha, dat voorbereiden gaat sneller dan ik dacht, dus waarschijnlijk ga ik morgen en donderdag helemaal niet werken :cheering: In dat geval heb ik dus tijd om aan m'n voordeur te werken (of om in de zon te liggen).
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem192

Bericht 16 Aug 2016 16:13

Re: Het is weer maandag

Maandag; gewerkt van 8 tot 17, avond lekker tv liggen kijken!
Dinsdag; gewerkt van 8 tot 16, vanavond ook rustig aan denk ik
Woensdag; denk naar mn schoonouders, en anders dagje huishouden
Donderdag; fysio en vrije dag, boodschappen doen enz
Vrijdag; werken vanaf 8
Zaterdag/zondag; vrij! Woehoe, even helemaal niks!

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers