Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Elevator pitch

<<

anoniem213

Bericht 12 Aug 2016 14:05

Elevator pitch

Hallo!

Ik moet een elevator pitch (filmpje van ongeveer een minuut waardoor de werkgever gaat denken ik dat ik heel leuk en enthousiast ben) opnemen en dat vind ik een beetje spannend. De baan lijkt me echt heel leuk, dus ik moet wel, maar heeft iemand misschien nog een goede tip?

Alvast bedankt!
<<

Anoniem222

Bericht 12 Aug 2016 14:20

Re: Elevator pitch

Hallo, kom ik weer hoor haha! Ten eerste: zorg voor een goede achtergrond en belichting. Daarnaast komt het actiever over als je staat, maar je hoeft natuurlijk niet helemaal in beeld te zijn. En dit klinkt waarschijnlijk heel logisch maar het zal je verbazen hoeveel mensen hier de mist in gaan, zorg dat het een enthousiast, geanimeerd verhaal is dat niet te ingestudeerd overkomt. Wat voor functie is het? Dan zou ik misschien nog inhoudelijk wat tips kunnen geven.

Het voordeel van zo'n pitch is dat je het zo vaak op kan nemen als je wilt, tenzij je in een online portal zit waar je maar 2x mag, dat is bij ons zo. Dus dan zou ik je aanraden om vaak te oefenen met je eigen camera.
<<

anoniem213

Bericht 12 Aug 2016 14:23

Re: Elevator pitch

Ik mag het inderdaad zo vaak opnemen als ik wil. Ik was vroeger heel goed in spreekbeurten, omdat ik het nooit uit mijn hoofd leerde, dus ik denk dat dit ook wel goed gaat komen. Ik stuur je even een bericht op Facebook. Thanks, dat zijn al goede tips! Belichting is nog een dingetje. Daar ga ik even over nadenken!
<<

Anoniem222

Bericht 12 Aug 2016 14:24

Re: Elevator pitch

Spannend hoor maar kun je vast! Zie het gewoon als een spreekbeurt haha!
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6123

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 12 Aug 2016 15:08

Re: Elevator pitch

Oeh leuk en spannend! Succes!
<<

anoniem213

Bericht 14 Aug 2016 10:22

Re: Elevator pitch

Bedankt!
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 14 Aug 2016 10:35

Re: Elevator pitch

Oh, ik heb dat ook een keer moeten doen. Dat was echt niets voor mij, ik haat filmpjes van mezelf haha. Succes!
<<

Anoniem222

Bericht 25 Aug 2016 10:36

Re: Elevator pitch

Hoe is het afgelopen? :D
<<

Anoniem193

Bericht 25 Aug 2016 10:47

Re: Elevator pitch

Met dit weer kun je buiten filmen, dan weet je zeker dat er voldoende licht is.
<<

anoniem213

Bericht 22 Sep 2016 07:17

Re: Elevator pitch

Harrison schreef:Hoe is het afgelopen? :D

Dat weet je inmiddels al :D, maar ik had het dus nogal verpest. Ik zat in die weken niet zo lekker in mijn vel, dus ik kon niet mijn enthousiaste zelf zijn.

Gelukkig heb ik inmiddels wel een andere baan!
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17376

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 22 Sep 2016 12:53

Re: Elevator pitch

Ja! Goed zo!!! Wat is het voor leuks??
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem222

Bericht 22 Sep 2016 15:54

Re: Elevator pitch

:smile: Ik ben inmiddels op de hoogte ja.
<<

anoniem213

Bericht 22 Sep 2016 17:16

Re: Elevator pitch

Zora schreef:Ja! Goed zo!!! Wat is het voor leuks??

Junior Harrison bij een bedrijf dat ons treinvervoer regelt.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17376

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 22 Sep 2016 17:34

Re: Elevator pitch

Stoer!! Klinkt tof!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers