Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Mama en ziek zijn

<<

Tiara

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 367

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:05

Bericht 09 Okt 2013 12:06

Re: Mama en ziek zijn

Als ik ziek ben is dat ontzettend vervelend want alles draait gewoon door. Misschien dat mijn moeder een dagje komt als ze vrij is, maar anders is het pech.
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3850

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:20

Bericht 09 Okt 2013 12:08

Re: Mama en ziek zijn

Ik ben ziek geweest toen Rosalie 3 maanden was. Ze lag gewoon bij mij op bed te spelen en tussendoor in haar eigen bedje te slapen. Gelukkig was ze echt super lief en huilde ze helemaal niet veel.
<<

Anoniem44

Bericht 09 Okt 2013 12:12

Re: Mama en ziek zijn

Als ik ziek ben dan kruip ik in bed en doe niks meer. Mijn man idem dito. We vangen elkaar dan op, of roepen hulp in van (schoon)ouders. Ik ga echt niet als een bezetene doorsjouwen als ik ziek ben. Ziek=ziek.
<<

Anoniem103

Bericht 09 Okt 2013 12:30

Re: Mama en ziek zijn

Als ik ziek ben komt m'n moeder helpen en als die moet werken ben ik meestal wel alleen met de kinderen. Ze kijken dan de hele dag tv en mogen zoveel rommel maken als ze willen zo gauw mijn man thuis is neemt hij het over en ruimt alle zoo van die dag op. Tussen de middag maak ik een broodje en verder doe ik zo weinig mogelijk. Als het echt niet gaat blijft mijn man thuis. Als mijn man ziek is ben ik meestal thuis dus hij kan dan gewoon in bed liggen. Alleen als ik avonddienst heb moet hij ze wel gewoon naar bed brengen. Als dat niet zou gaan zouden we moeten kijken of er iemand kan komen helpen want ik kan daar niet voor thuisblijven maar dat is nog nooit voor gekomen.
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers