Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Dinoland Zwolle

<<

Anoniem331

Bericht 10 Aug 2016 19:54

Dinoland Zwolle

Is er hier toevallig iemand die er al eens heen is geweest?
Zwolle is voor ons prima te doen, de intreeprijs ook, website ziet er goed uit, en toch zou ik liever wat ervaringen lezen. Denk probeer het hier eens. http://dinoland.nl/het-park/
<<

Kwak

Yipyapper

Berichten: 2151

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:49

Bericht 10 Aug 2016 20:29

Re: Dinoland Zwolle

Mijn zusje en zwager zijn er laats pot geweest met 5 neefjes en nichtjes.... Mijn zoontje vraagt echt iedere week minimaal 3x wanneer hij weer mag want het was zo ontzettend leuk!
Alle 5 en mijn zusje en zwagertje hebben genoten en vonden het echt heel leuk.

Geen eigen ervaring dus maar als ik mijn zoon en dochter mag geloven is het geweldig!
november 2010-januari 2013-november 2014
<<

Anoniem331

Bericht 10 Aug 2016 20:31

Re: Dinoland Zwolle

Mijn kind leeft zo'n beetje voor dino's dus eigenlijk vind ik ook dat we gewoon heen moeten.
<<

Kwak

Yipyapper

Berichten: 2151

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:49

Bericht 10 Aug 2016 20:49

Re: Dinoland Zwolle

Mijn zoon is ook van de dino's, dus ik zou ook zeker gaan!
november 2010-januari 2013-november 2014
<<

Anoniem331

Bericht 10 Aug 2016 20:51

Re: Dinoland Zwolle

Als het weer nou volgende week nog wat opknapt dan gaan we maar gewoon.
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6359

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:24

Bericht 11 Aug 2016 12:31

Re: Dinoland Zwolle

Dit leek ons ook heel leuk om eens heen te gaan. Tot nu toe nog niet gedaan, maar staat zeker op de planning.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 11 Aug 2016 12:36

Re: Dinoland Zwolle

Ik wil er ook graag eens heen, sinds het Dino boek van de ah vindt hij dino's prachtig.
R. 2013
D. 2016

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers