Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoe heb je je partner leren kennen?

<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4823

Geregistreerd: 22 Nov 2013 08:57

Bericht 10 Aug 2016 11:53

Re: Hoe heb je je partner leren kennen?

Relatieplanet.
Een tijdje berichtjes gestuurd en gesms't.
Daarna is hij me, zonder het van tevoren aan te kondigen, een keertje op komen zoeken op mijn werkplek (bij een supermarkt). Ondanks dat dat nog wel 2 uur treinen was voor hem.
Hij had gezegd dat hij naar een studiegenoot ging, die daar in de buurt woonde, om te studeren.
Pas toen we 2/3 jaar een relatie hadden en dat verhaal nog weer eens naar voren kwam, bleek heel die studiegenoot niet te bestaan :palm:
Daarna onze officiële eerste date gehad en sinds die tijd wass het 'aan'. Dat is nu ruim 6,5 jaar geleden.
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 10 Aug 2016 12:23

Re: Hoe heb je je partner leren kennen?

Wij kennen elkaar al van de middelbare school. Daarna elkaar lang jaren gezien, maar sinds paar jaar een paar gezamelijke vrienden. Afgelopen oktober hadden we een wedstrijd in de kroeg waar we aan mee deden. Ik stond de hele avond in de garderobe en daar kwam hij even helpen en daar zoende hij me.
Daarna elkaar veel gezien, maar waren beide niet verliefd. Dit kwam rond kerst. Toen heeft hij op 2 feb heel lief gevraagd of ik verkering met hem wilde :love:
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Anoniem222

Bericht 10 Aug 2016 12:28

Re: Hoe heb je je partner leren kennen?

Haha Jans wat een fantastisch verhaal!

Ik ken mijn vriend uit de kroeg. Hij was de barman :D.
<<

Kris

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 769

Geregistreerd: 26 Aug 2015 15:19

Bericht 10 Aug 2016 12:38

Re: Hoe heb je je partner leren kennen?

Mijn vriend en ik hebben dezelfde vriendengroep. Waren altijd goede vrienden maar verder niets. Na een aantal jaar vonden we elkaar toch wel erg leuk, van het een kwam het ander :)
Maart 2014
Februari 2018
<<

Anoniem192

Bericht 10 Aug 2016 12:49

Re: Hoe heb je je partner leren kennen?

Wat leuk zeg, hoe sommige hun partner hebben leren kennen!

Ik ken mijn vriend via Paiq.
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11420

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 10 Aug 2016 12:51

Re: Hoe heb je je partner leren kennen?

Ik had hem al een aantal keren bij wedstrijden gezien, maar verwachtte dat hij mij niet zou zien staan. Tijdens een hardloopwedstrijd aan elkaar voorgesteld en zijn vriend noemde zijn emailadres. Dat heb ik onthouden en we zijn toen wat gaan mailen. Hij hield de boot af, omdat hij nog gevoelens had voor een ander meisje.
Uiteindelijk mailde hij mij om wat af te spreken en inmiddels zijn we 13 jaar verder.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3728

Geregistreerd: 01 Jan 2015 13:05

Bericht 10 Aug 2016 13:46

Re: Hoe heb je je partner leren kennen?

Ik kwam net uit een niet zo gezellig relatie. Verveelde me en melde me aan op Paiq, datingapps had je toen nog niet echt. We raakten aan de praat en konden elkaars foto's pas na 20 minuten ofzo zien en verder geen info in het profiel. We hadden echt een klik tijdens het praten. Waren qua afstand niet echt een match, 1,5 uur met de auto. Direct nummers uitgewisseld en veel gebeld die week. Binnen een week afgesproken en ik ben nooit meer weggegaan. Inmiddels zijn we 4 jaar verder. Binnen een half jaar zijn we officieel gaan samenwonen.
<<

Anoniem192

Bericht 10 Aug 2016 13:50

Re: Hoe heb je je partner leren kennen?

Fantine, bij ons precies hetzelfde verhaal. Wij hebben elkaar ook eerst leren kennen op wie we zijn, en mijn vriend zag na 20 minuten een foto van mij inderdaad, ik pas na een paar dagen, want hij had geen foto van zichzelf. Het was toen (7 jaar geleden) ook nog niet echt een datingsite, weet niet eens of het nog bestaat eigenlijk haha!
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 10 Aug 2016 13:55

Re: Hoe heb je je partner leren kennen?

Ik ken hem via mijn werk. Ik kocht in die tijd, na alle andere ellende, een eigen huisje. Helemaal blij was ik daarmee. Ik zou opnieuw beginnen en alle ellende achter me laten maar was er van overtuigd dat mannen mij niet (meer) zagen staan.
De badkamer in mijn nieuwe huis moest nog verbouwd worden en een andere collega zei dat E dat wel kon doen. Ik vond het raar een collega dat te vragen dus ik heb daar geen actie op ondernomen.

Tot hij me zelf belde en echt letterlijk zei 'wat is dit voor onzin? Waarom vraag je me dat niet gewoon?'. Uiteindelijk kwam hij de badkamer maken, ondertussen hadden we tal van gesprekken en hij zat die week praktisch bij mij omdat heen en weer rijden weer onhandig was. We hadden het gezellig maar ik dacht er niet meer van dus ik liep gewoon rond met knotjes in mijn haar, oude joggingbroeken etc. Het interesseerde me niet zoveel :-D. Daarna ging ik op vakantie, hij bood aan op mijn hond te passen en toen ik terugkwam wilde ik hem met een etentje bij mij bedanken (hij vond immers dat ik zo goed kon koken).

En zo is het ontstaan. Die avond is er niks gebeurd, alleen is hij pas om half drie naar huis gegaan en hebben we doorlopend geappt. Daarna nog een keer komen eten en vanaf toen hebben we iets gekregen. Al spraken we dat pas twee maanden later ook echt uit.
<<

Raven

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2503

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:39

Bericht 10 Aug 2016 14:39

Re: Hoe heb je je partner leren kennen?

Sommige verhalen zijn echt gaaf zoals die van Jans en Caro.

Wij waren collega's in 2013 kwam hij bij ons werken. We konden gewoon goed met elkaar opschieten.
Ik was toen getrouwd en hij had ook een lange relatie.
In de pauzes zaten we vaak te kletsen met elkaar.
Als we op oefening waren zaten we vaak in hetzelfde groepje wat dan met elkaar optrok.

Zo spraken we af om in de zomer van 2014 met zijn vieren op vakantie te gaan dus ik met mijn man en hij met zijn vriendin. We hadden er heel veel zin in.

Mijn relatie liep al een tijd niet lekker ik trok de kar alleen. Na het overlijden van ons dochtertje is de moeder van mijn ex 11 maanden daarna overleden aan kanker.
Hij vond dat zijn verdriet veel erger was. Ik kon met mijn verdriet niet bij hem terecht en had daar veel pijn van. Hij had veel narcistische trekken. Daarover sprak ik ook vaak met een paar goede collega's ook dat ik mijn verdriet kwijt kon.
Na een ellendige tijd met relatietherapie etc besloot ik om te scheiden.

Mijn collega ging ook weg bij zijn vriendin daar kwam ik later achter toen de vakantie weer ter sprake kwam. Want ja die ging niet door ik had zoiets van ik ga niet het vijfde wiel aan de wagen zijn. Toen vertelde hij dat hij ook weg was bij zijn vriendin.

We spraken af dat we dan maar samen zouden gaan gezellig met zijn tweeën. Dat hebben we ook gedaan en toen sloeg de vonk over.
Misschien al iets eerder hij heeft mij ook veel geholpen met verhuizen en als er iets was kwam hij wandelen met mij. Maar ik wilde er eigenlijk niet aan na zo ellendige relatie.

Maar we zijn nu heel gelukkig hij is echt mijn soulmate. Ben echt blij dat ik er toch voor gegaan ben.
Ons engeltje *26-11-2012 - 04-12-2012*

Onze grote vent 22-08-2016

Onze kleine meid 27-02-2018
<<

Puck

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 731

Geregistreerd: 28 Dec 2013 09:10

Bericht 10 Aug 2016 14:57

Re: Hoe heb je je partner leren kennen?

In de kroeg, ik liep langs hem op weg naar het toilet en er bleef een stuk kauwgom aan mijn schoen plakken precies voor hem. We raakten aan de praat, maar hadden allebei een relatie en dus aan het einde van de avond geen nummers uitgewisseld. Zijn vriend bracht mijn vriendin en mij thuis en toch het nummer gevraagd. Contact gezocht de volgende dag en de eerste periode onschuldig heen en weer gemaild en later ook afgesproken met elkaar. Uiteindelijk hebben we allebei onze relatie verbroken, had nog heel wat voeten in aarde beiden een koophuis en mijn vriend was zelfs getrouwd. Nu 6,5 jaar later zijn we nog steeds blij met elkaar en zijn er ook 2 kindjes!
13-04-2014
02-03-2016
10-03-2018
25-08-2020
<<

Anousch

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2283

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:04

Woonplaats: Vuren

Bericht 10 Aug 2016 15:08

Re: Hoe heb je je partner leren kennen?

Via Hyves.
Daan 27-06-2018
Yinthe 20-05-2022

Zo dol gelukkig en compleet ♡
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25128

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 10 Aug 2016 16:08

Re: Hoe heb je je partner leren kennen?

Katie schreef:Fantine, bij ons precies hetzelfde verhaal. Wij hebben elkaar ook eerst leren kennen op wie we zijn, en mijn vriend zag na 20 minuten een foto van mij inderdaad, ik pas na een paar dagen, want hij had geen foto van zichzelf. Het was toen (7 jaar geleden) ook nog niet echt een datingsite, weet niet eens of het nog bestaat eigenlijk haha!


Paiq bestaat nog wel hoor, heb ik de afgelopen jaren ook nog wel eens een account gehad (en één keer een date via Paiq, maar dat was 3x niks haha).
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem177

Bericht 10 Aug 2016 17:57

Re: Hoe heb je je partner leren kennen?

Internet :hulde:
Laatst gewijzigd door Anoniem177 op 11 Aug 2016 20:58, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem315

Bericht 10 Aug 2016 18:00

Re: Hoe heb je je partner leren kennen?

Ahhh Bambina, echt een mooi liefdesverhaal :)

Raven, klinkt als een heel goed besluit. Ik vind het zo fijn voor je dat het nu zo goed met je gaat!
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 10 Aug 2016 21:21

Re: Hoe heb je je partner leren kennen?

Wat leuk om al die verhalen te lezen, ik voel één en al liefde hier!

Mijn bijbaantje als 16-jarige was de wekelijkse regiokrant bezorgen. Met de jaarwisseling is het gebruikelijk om de deuren langs te gaan, gelukkig nieuwjaar te wensen en bij tevredenheid over bezorging wat geld te krijgen (gemiddeld €1).

Een leuke jongen deed open, ik meteen van mijn stuk. Hij had niet in het dorp op school gezeten, niet lid van verenigingen of actief in het dorpsleven, dus ik kende hem niet, ook al woonde hij 200m verderop. Via mijn zus zijn naam achterhaald en een week later heeft mijn vriendin aangebeld (ik durfde niet) met de vraag 'Is P. thuis?'. Dat was zo, dus ze heeft zijn mailadres gevraagd. Na een maand MSN'en en gratis smsjes via hi.nl hadden we verkering.

Mijn schoonmoeder heeft later nog wel eens haar kant verteld (zij deed in eerste instantie open), hilarisch natuurlijk!
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Kwak

Yipyapper

Berichten: 2151

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:49

Bericht 10 Aug 2016 21:36

Re: Hoe heb je je partner leren kennen?

Via de middelbare school. Hij rende rondjes om de statafels en hop, ik was verliefd!
Duurde een ruim jaar voordat hij mij zag staan.
november 2010-januari 2013-november 2014
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7555

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 10 Aug 2016 23:59

Re: Hoe heb je je partner leren kennen?

Via onze bijbaantjes bij dezelfde supermarkt.
<<

Floor

Noob

Berichten: 143

Geregistreerd: 14 Mei 2015 15:17

Bericht 11 Aug 2016 07:31

Re: Hoe heb je je partner leren kennen?

Via internet
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:06

Bericht 11 Aug 2016 08:02

Re: Hoe heb je je partner leren kennen?

In de kroeg!
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 11 Aug 2016 08:10

Re: Hoe heb je je partner leren kennen?

Een vriendin van mij had toen verkering met een vriend van mijn man.
Wij hebben eerst via MSN gepraat en later afgesproken.
Laatst gewijzigd door bosjesvrouw op 11 Aug 2016 20:40, in totaal 1 keer gewijzigd.
2014 2016
<<

Anoniem189

Bericht 11 Aug 2016 16:59

Re: Hoe heb je je partner leren kennen?

Mijn vriend en ik kennen elkaar van Paiq.
<<

Anoniem190

Bericht 11 Aug 2016 17:38

Re: Hoe heb je je partner leren kennen?

Via een blind-date.. maar niet met J.
Een gezamelijke vriendin P had een blind-date voor mij geregeld met de beste vriend van J. Dit zou bij J thuis gaan gebeuren onder de gezelligheid van een spel (beide mannen kende ik niet) J deed de deur voor ons open (P was mee en er kwam nog een stel, de date was ondersteuning nodig want hij was vanzichzelf erg stil) en ik dacht Mjammiee dat is een leuke date... tot hij zich voorstelde en de naam niet bij de date klopte.. Jammer!
Netjes op de date gewacht om hem een eerlijke kans te geven... toen deze jongen binnen kwam had hij eigenlijk al verloren, een heel stille jongen, die zou mij niet aan kunnen. Ook mijn date zag al snel dat dit niets zou worden. J heeft toen aan hem gevraagd in een andere kamer of hij het erg zou vinden dat hij het zou proberen, want ook hij had hetzelfde gevoeld op het moment dat hij de deur open deed. Ik wist tot aan toen ook niet dat J vrijgezel was, ook niet het lef om te vragen. Maar naar mate de avond vorderde werd het steeds gezelliger met het potje kolonisten en hielden we bij het over en weer geven van de kaartjes steeds vaker en langer elkaars handen vast.. Aan het eind van de avond onze eerste kus en sindsdien zijn we samen..
<<

Huppekee

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1430

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:26

Bericht 11 Aug 2016 19:06

Re: Hoe heb je je partner leren kennen?

Van dansles
Steun Loua's strijd voor tijd en liefde ❤️
https://www.gofundme.com/f/louas-strijd ... -en-liefde

Ik loop voor Loua en stichting metakids.
https://supporta.cc/p9je/36wzho
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12154

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 11 Aug 2016 19:22

Re: Hoe heb je je partner leren kennen?

wij kregen in oktober eindelijk internet en mijn ouders zeiden als eerste nooit chatten met jongens. Eerste wat ik deed was naar een chatbox gaan bij TMF en zocht naar jongens met de naam Mark die voegde ik toe aan msn. Met een paar gechat. Op nieuwjaarsdag zat ik met een kater achter msn en was mijn Mark alleen online en gingen we heel veel chatten. Dagen lang en als ik niet online was stuurden we smsjes. Op 16 januari kregen we verkering en 21 januari zagen we elkaar voor het eerst.
Grappige was hij kreeg op 5 januari verkering met een ander meisje die toevallig ook nog bij mij in het dorp woont. Echt ik was zo jaloers. Maar hun verkering stelde niks voor. Toen wij 21 januari gedatet hadden en gezoend hadden was ik daarna online op msn en was een vriend van mijn man online dus ik vertelde dat we hadden gedatet en gezoend. Wat bleek die andere vriendin zat naast hem en als alles mee. Scheelde mijn man weer uitmaken

Oh en nog leuke toen ik jong was zei ik altijd ik trouw later met een Mark.
Afbeelding
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers