Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Fijne daypack

<<

Anoniem122

Bericht 09 Okt 2013 06:33

Fijne daypack

Ik ben nog opzoek naar een fijne dayback voor als ik straks naar Thailand ga (Als handbagage en om daar te gebruiken) 5 jaar geleden had een een klein opvouwbaar rugzakje altijd mee, maar ik kon hier niet veel in kwijt. Mijn Eastpack vind ik niet handig om mee te nemen, omdat dat 1 groot vak is en ik toch ook wel een vak met een rits van binnen wil hebben voor mijn portemonnee etc.

Eisen:
Rond de 20/25 L
Met veel vakken / ritsen, mogelijkheid om aan de voorkant iets vast te maken etc
Niet te duur > Ik heb zitten kijken naar de dure merken, maar als het even kan ga ik toch liever voor iets goedkopers, zoals het merk Wildebeast van de Perry Sport, maar geen idee of dit een goed merk is.. Wil ook niet dat die rugzak na 3 maanden kapot is..


Tips / ervaringen??
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 09 Okt 2013 07:04

Re: Fijne daypack

Ik vind veel rugzakken van Dakine leuk en superhandig, en ook Burton is heel handig. Bij beide kun je vaak iets aan de voorkant vastmaken (slippers of schoenen bijvoorbeeld, of je kunt een handdoek of matje vastmaken).

Ik heb deze:

Afbeelding

Heel blij mee, maar misschien wil jij ook nog aan de zijkant van die netjes waar je een flesje in kunt doen?
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem23

Bericht 09 Okt 2013 08:04

Re: Fijne daypack

Ik heb voor op reis een rugzak van Dakine en die is heel fijn! Hij is alleen niet heel klein te maken, maar als je hem als handbagage meeneemt is dat dus ook niet nodig. Ik heb ook nog deze:
Afbeelding
Die is ook heel handig, maar heeft niet veel vakken. 1 voorvak, een groot vak en daarin nog een vakje.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 09 Okt 2013 08:40

Re: Fijne daypack

Oh Harri die vond ik ook allemaal zo superleuk! Maar idd, niet handiger dan de old school Eastpak die ik al had...
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem122

Bericht 09 Okt 2013 09:00

Re: Fijne daypack

Ja ik zoek dus meer een backpack in klein formaat, ipv een gewone rugzak. Dus zoals van het merk lowe alpine etc maar dan een goedkoper alternatief.
<<

Anoniem205

Bericht 09 Okt 2013 09:24

Re: Fijne daypack

De Bever zwerfsport heeft hier in Den haag ook een soort outlet zitten. Misschien dat die er ook op andere plaatsen is?
<<

Anoniem122

Bericht 09 Okt 2013 10:20

Re: Fijne daypack

Oh dat is goede tip Oreo! vanavond maar eens uitzoeken.
<<

Anoniem20

Bericht 10 Okt 2013 08:46

Re: Fijne daypack

Ik vind de tassen met zo'n verhard stuk in de rug als bij menig backpack iig heel irritant. Toen wij naar Azië gingen, hadden we ook zo'n tas, rotding.
Nu hebben we er 1 bij de anwb shop gekocht, veel fijner.
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8451

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 10 Okt 2013 09:37

Re: Fijne daypack

Ik heb drie jaar geleden zo'n Wildebeast rugzakje gekocht. De kwaliteit is super, hij is nog helemaal heel en ik heb 'm al op verschillende reizen meegenomen. Het enige wat ik minder goed vind is dat de ruwe stof aan de achterkant van de rugzak allemaal kleine pluisjes op mijn shirtjes maakte. Maar dat heb ik verholpen met duct tape :nerd:

Dakine tassen vind ik mooier, maar toen had ik het geld er niet voor over. Dat zou ik nu wel hebben denk ik!
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Anoniem122

Bericht 27 Nov 2013 19:06

Re: Fijne daypack

Even een upje! Ik heb uiteindelijk voor deze rugzak gekozen:
Afbeelding

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers