Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vakantiefototopic!

<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:43

Bericht 26 Sep 2016 17:54

Re: Vakantiefototopic!

Hele mooie foto's Briggy! Het begint me steeds meer te kriebelen om ook naar LA te gaan.

Mooi Fedora! Wat fijn dat je de angst voor skiliften hebt overwonnen! Knap :)
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Anoniem221

Bericht 26 Sep 2016 21:02

Re: Vakantiefototopic!

We stonden voor de skiliften en ik dacht: Ik kan wel blijven volhouden dat ik niet wil en niet durf. Maar als ik mijn leven in angst moet blijven leiden, dan maak ik nooit iets nieuws mee. En dus maar gaan met die banaan. En geen spijt van gehad, behalve dan als hij een raar geluid maakte en ik niet wist of we zouden neerstorten of de kabels zouden gaan breken. Maar gedaan en ik leef nog. :dance:
<<

Anoniem201

Bericht 27 Sep 2016 09:06

Re: Vakantiefototopic!

Wij zijn een week in Normandie geweest en het was echt super mooi daar!

De zee waar onze camping direct aan lag.
Afbeelding

Mont saint michel. Dat was echt waanzinnig
Afbeelding

Onze kids.
Afbeelding

Tijdens een van onze avond wandelingen op het strand. Dat hebben we dagelijks gedaan. De kinderen waren echt gek op de zee en konden er geen genoeg van krijgen
Afbeelding
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 29 Sep 2016 11:32

Re: Vakantiefototopic!

Dat ziet er heerlijk uit Stuiterbal. En Mont St Michel lijkt me zo mooi!

Ik ben echt al veel te lang niet op vakantie geweest (ja klaag klaag, komt binnenkort goed). In januari zijn we in Azie geweest, daar kan ik wel wat fotootjes van plaatsen want dan word ik wel weer heel blij :)

Bij Angkor Wat:
Afbeelding

Mijn super sexy swing move in Thailand:
Afbeelding

Thailand:
Afbeelding

Motorbike selfie in Vietnam
Afbeelding


En paar mooie foto's die ik daar gemaakt heb :)
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Pfff ik wil weer weg!
Laatst gewijzigd door Marin op 29 Sep 2016 12:20, in totaal 1 keer gewijzigd.
Let's discover the world together.
<<

Raaf

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 368

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:31

Bericht 29 Sep 2016 11:45

Re: Vakantiefototopic!

Oh wauw, Marin! Azië staat zeker ook op mijn verlanglijst.
Voor mij dit jaar geen spannende vakantie foto's. Wel wil ik volgende jaar graag een mooie stedentrip doen en ik wil heel graag terug naar New York. Ik ben dus alvast begonnen met mijn vriend over te halen. :angel:
Afbeelding
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers