Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Geen veilig bedje op vakantie.

<<

anoniem196

Bericht 08 Aug 2016 03:58

Geen veilig bedje op vakantie.

Help!
Het bedje is niet veilig.
Het is een campingbedje. En op het matrasje ligt een soort dikke molton stof 4 keer dubbel gevouwen zodat het iets dikker is met een hoeslaken er om heen.
Dit schuift natuurlijk over het plastic van het echte "matrasje"
Dochter rolt haar hele bedje door en ligt steeds tegen het plastic aan van de zijkant van het bedje, laag voor het gaas begint. Of tegen het plastic aan de hoofd en voeteinde.
Ik had voor het boeken naar de verhuur organisatie gebeld, het zijn altijd houten kinderbedjes kreeg ik te horen.
En nu? Het is half 4 en ik heb nog geen oog dicht gedaan.
Alleen maar ons bewegelijke meisje weer in het midden van haar bedje leggen en wachten tot ze rolt.
Man is nu net in slaap gevallen
R. slaapt ook net weer.
Ik durf niet te slapen.
Morgen meteen naar de verhuurder hier, maar als er geen echte bedjes zijn?
Dan moeten we weer naar huis.
<<

anoniem196

Bericht 08 Aug 2016 04:19

Re: Geen veilig bedje op vakantie.

Ik kan eindelijk gaan slapen.
Man is bij de oudste in bed gaan liggen.
R. Ligt nu naast mij in het twee persoonsbed, campingbedje en stoelen er tegen het bed aan zodat ze er niet uit kan rollen.
Hopelijk kan ik een beetje weg dutten voor ze weer wakker is.


Ik voel me echt zo'n overbezorgde moeder. Maar ben doodsbang voor campingbedjes.
<<

Pluis

Kletskop

Berichten: 522

Geregistreerd: 20 Mrt 2016 14:19

Bericht 08 Aug 2016 05:31

Re: Geen veilig bedje op vakantie.

Wat een ellende is dat he. Wij hadden dat vorig jaar. In dat hotel hadden ze nog zo'n ouderwets campingbedje met een houten bodem waar een 2 delig matras op lag. Met als gevolg dat onze dochter binnen het eerste uur al schreeuwend onder het matras lag...

In eerste instantie vonden ze me een zeur tot ik de foto's liet zien. Toen zijn ze het hele hotel afgeweest om te kijken of er nog ergens een ander bedje was. Gelukkig was die er anders had ik naar Ikea gereden om het goedkoopste ledikant met matras maar ik ging niet naar huis.
<<

sophiee

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1224

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:24

Bericht 08 Aug 2016 07:21

Re: Geen veilig bedje op vakantie.

Vervelend zeg! Hopelijk hebben jullie nog een beetje kunnen slapen?

Als de verhuurorganisatie heeft aangegeven altijd houten bedjes te hebben, zou ik dit naar hen terugkoppelen. Zij zorgen maar voor een fatsoenlijk bed. Als ze weigeren, zou ik idd ook naar de Ikea rijden voor een simpel ledikant en matras en naderhand de rekening bij de organisatie declareren. Naar huis gaan is wel wat rigoureus toch? Zou ook zonde zijn van jullie vakantieplezier!
3 dochters van 11, 9 en 7 jaar 🖤
<<

anoniem196

Bericht 08 Aug 2016 08:55

Re: Geen veilig bedje op vakantie.

Van half 5 tot half 8 geslapen.
Vandaag kijken of we een matras kunnen regelen.
Dan leg ik een matras bij ons op de kamer. Kan ze daar op slapen.
<<

anoniem196

Bericht 08 Aug 2016 09:15

Re: Geen veilig bedje op vakantie.

Om 9 uur al telefoon van het verhuurbedrijf.
Ze hadden de verhuurders van het huisje al gesproken.
Er komt deze ochtend nog een houten ledikantje.
Het hoort er ook te staan.
Top geregeld!
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6818

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 08 Aug 2016 10:41

Re: Geen veilig bedje op vakantie.

Wat fijn dat het al geregeld is. Ik zou er ook onrustig van slapen hoor.
2016
<<

Anoniem239

Bericht 08 Aug 2016 17:23

Re: Geen veilig bedje op vakantie.

Dit doet me denken aan onze vakantie 3 jaar geleden. We waren in Bangkok en hadden een kamer met babybedje gereserveerd. De oudste was toen 11 maanden. Toen we daar kwamen waren alle babybedjes al bezet en was er de volgende nacht pas weer een beschikbaar. Toen dachten ze van het hotel een briljante oplossing te hebben.

2 dekbedden op de grond met de randen opgekruld. We kwamen niet meer bij! Een kind van 11 maanden blijft daar toch nooit in liggen haha. Dus maar een nachtje tussenin en daarna gelukkig wel een echt bedje.
<<

Anoniem168

Bericht 09 Aug 2016 21:57

Re: Geen veilig bedje op vakantie.

Fijn dat het geregeld is. Ik zou ook geen oog dicht hebben gedaan!

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: MissBitchy