Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Op vakantie met een baby (8 maanden)

<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6126

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 07 Aug 2016 17:24

Op vakantie met een baby (8 maanden)

Binnenkort hebben wij vakantie, mijn man wil nog niet vliegen met ons kind en blijft liever dicht bij huis om te 'oefenen' :smile:

Iemand nog leuke ideeën of tips? Wij houden best wel van luxe en iets minder van Center Parcs of Roompotachtige toestanden.

Bedankt voor het meedenken. :)
<<

Anoniem315

Bericht 07 Aug 2016 17:57

Re: Op vakantie met een baby (8 maanden)

Wij zijn destijds met N (toen 7 maanden) naar de Ardennen geweest in een appartementje/bijhuisje via Ardennes Etappes. Dat is ons echt supergoed bevallen!
Je kunt zo luxe kiezen als je zelf wilt.
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 22:14

Bericht 07 Aug 2016 20:57

Re: Op vakantie met een baby (8 maanden)

Wij zijn toen dochter 2,5 maand oud was een weekendje naar het Heijderbos van CP geweest en vorig jaar, toen ze bijna 1 was naar Sandur (ook van CP) maar aan deze tips heb je dus niet zoveel haha. Ik kan wel zeggen dat de huisjes in Sandur echt leuk zijn, groter en lichter dan bij de gewone CP.

Heb je al op de site van Belvilla gekeken?
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5001

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:30

Bericht 08 Aug 2016 22:48

Re: Op vakantie met een baby (8 maanden)

www.natuurhuisje.nl

Wij zaten vorige week in een huisje in Drenthe met onze dochter van 3,5 maand en dat beviel erg goed.
<<

Anoniem205

Bericht 09 Aug 2016 22:41

Re: Op vakantie met een baby (8 maanden)

Met de auto naar Italië! Oké, ik vloog heen met zoon, maar terug gingen we met de auto. Perfect! Echt heerlijk!
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5878

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:56

Bericht 18 Aug 2016 07:13

Re: Op vakantie met een baby (8 maanden)

Wij zaten vorig jaar op Texel, echt een vakantie gevoel en niet lang reizen, maar toen zaten we in een stacaravan omdat alle luxere dingen hartje helaas zomer vol zaten.

Wij zijn nu al meerdere keren naar een hotel geweest, een babybedje wordt gratis op de kamer gezet. Wij gaven S gewoon eerst de fles/ ik de borst/ een cracker en gingen daarna buiten de deur ergens ontbijten waarbij hij wat van ons brood mee knabbelde, daarna lekker de stad in, hij slaapt nog steeds zijn middagdutje prima in de draagzak of kinderwagen, dus vaak gingen wij op dat moment uitgebreid lunchen. S vind het allemaal al snel prima en kijkt vaak zijn ogen uit, nu combineren we het met even wat rennen in een park, toen hij jonger was gingen we eind van de middag vaak terug naar de kamer zodat hij wat rond kon kruipen/ op een kleed kon spelen. 's Avonds gaat S dan wat later naar bed dan normaal en kruip ik tegen mijn man aan en houden we een Netflix marathon, echt meer dan prima voor een paar dagen. Een hotel met een zwembad is natuurlijk helemaal een hit en een garantie tot lekker slapen. Wij hebben ook een babyfoonapp met camera via de wifi, dus dan kan je ook nog wel even de kamer uit ( wel in de buurt blijven uiteraard) als de kleine ligt te slapen.
25-11-2014 & 09-06-2017

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers