Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Roze op een jongenskamer

<<

Gijs.

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3165

Geregistreerd: 13 Apr 2014 10:04

Bericht 07 Aug 2016 15:50

Roze op een jongenskamer

Mijn zoon van 4 wil heel graag een roze verf op de muur van zijn slaapkamer. Dit wil hij eigenlijk al vanaf dat hij 2 is, dus ik vind het nu wel eens tijd om er aan toe te geven. Maar het is verder wel echt een jongen-jongen die van auto's, paw patrol en vliegtuigen houdt. Heeft iemand ideeën om roze op een beetje een stoere manier te gebruiken? Misschien met zwart/wit combineren?
I made a wish and you came true
L. 22-01-2012 M. 16-05-2014
<<

Anoniem184

Bericht 07 Aug 2016 15:58

Re: Roze op een jongenskamer

Afbeelding

Ik zou zoiets als dit doen en dan tegen de roze muur een mooie, stoere lockerkast zetten om het roze een stoerder uiterlijk te geven. Verder weet ik zo snel geen tips, wel een leuke uitdaging om er iets stoers van te maken trouwens!
<<

ChiQ

Bericht 07 Aug 2016 16:01

Re: Roze op een jongenskamer

Haha, nou ik had het niet gedaan omdat je dan heel veel moet aanpassen maar ik vind Magenta ook voor boys! Al dat lichtoze niet. Je zou een muur magenta kunnen verven, met witte planken (bijv lack van Ikea) en stoere zwarte witte spullen erop.
<<

Anoniem192

Bericht 07 Aug 2016 16:03

Re: Roze op een jongenskamer

Ik zou het niet doen, maar eigenlijk voor een dochter ook niet, denk dat het snel zal vervelen. Anders kan je misschien gewoon een gedeelte doen, bv de onderkant van de muur en bovenkant gewoon wit?
<<

Vlaai

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1374

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 07 Aug 2016 16:38

Re: Roze op een jongenskamer

Mijn jongste wil ook graag roze op z'n kamer, liefst een hele wand roze maar nee dat krijg die niet.

Als je het gaat doen zou ik het kwa kleuren combineren mer zwart wit.
Misschien roze verwerken in accessoires? Is makkelijkere te vervangen mocht die het ineens niet meer willen.
<<

Aristoteles

Noob

Berichten: 116

Geregistreerd: 25 Apr 2015 12:56

Bericht 07 Aug 2016 17:06

Re: Roze op een jongenskamer

En als je nu een grote mdf plaat neemt en die je roze maakt en ophangt aan haken. Vindt hij het niet leuk meer, dan haal je de plaat gewoon weer weg of verf je het in in andere kleur.
<<

Gijs.

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3165

Geregistreerd: 13 Apr 2014 10:04

Bericht 07 Aug 2016 17:42

Re: Roze op een jongenskamer

Waarom zouden jullie het niet doen? Door de kleur of gewoon überhaupt geen gekleurde muren in de slaapkamers?

Ik vind het zelf niet zo'n probleem om een muurtje opnieuw te verven, mocht hij er op uitgekeken raken. Ik ga zeker niet de hele slaapkamer doen, waarschijnlijk de onderkant van de schuine wand.

Maple, ja zoiets zat ik ook aan te denken. Wat zwart witte manden voor het speelgoed, poster van badman, stoere lamp.
Chiq, ik zal de kleur eens opzoeken! Hij wil sowieso geen lichtroze, het moet goed fel zijn ;)
I made a wish and you came true
L. 22-01-2012 M. 16-05-2014
<<

Anoniem177

Bericht 07 Aug 2016 17:59

Re: Roze op een jongenskamer

Ik zou het wel doen als K. later iets roze wilt.

Zou niet weten waarom niet eigenlijk, moet natuurlijk niet zo zijn dat er elke week een andere kleur moet komen
<<

ChiQ

Bericht 07 Aug 2016 18:12

Re: Roze op een jongenskamer

Ja Magenta is supermooi, fel hardroze!
<<

Vlaai

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1374

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 07 Aug 2016 18:47

Re: Roze op een jongenskamer

Omdat wij de muren net hebben laten stuccen en laten verven, dus dure grap als die na een tijdje iets anders wil ;).
Hier hebben ze overigens wel een gekleurde muur, maar neutraler zoals grijs.

Zo'n mfp plaat is trouwens wel een leuke en handige optie!
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:55

Bericht 07 Aug 2016 19:02

Re: Roze op een jongenskamer

Als hij zo'n duidelijk idee over de kleur heeft, heeft hij dan ook niet een idee voor de rest van de inrichting en combi?
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5488

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 07 Aug 2016 19:28

Re: Roze op een jongenskamer

Eigenlijk ben ik voor een gender neutrale opvoeding, toch weet ik niet of ik roze op mijn zoons kamer zou doen, toch bang voor vooroordelen van anderen.

Ik vind het juist heel goed dat jij hier wel gehoor aan wil geven.
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 07 Aug 2016 20:15

Re: Roze op een jongenskamer

Lot schreef:Eigenlijk ben ik voor een gender neutrale opvoeding, toch weet ik niet of ik roze op mijn zoons kamer zou doen, toch bang voor vooroordelen van anderen.

Ik vind het juist heel goed dat jij hier wel gehoor aan wil geven.


Maar wie komt er buiten jullie als ouders op zijn slaapkamer dan?

Als hij er zo'n duidelijke mening over heeft zou ik me niets van buitenstaanders aantrekken.

Eens met Chiq, magenta is een stoere roze!
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Parel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2448

Geregistreerd: 21 Mrt 2015 12:30

Bericht 08 Aug 2016 00:01

Re: Roze op een jongenskamer

Ik vind jou echt mega tof dat je daar over nadenkt Gijs!
Ik zou lekker een muurtje roze verven, en daar verder niet teveel over nadenken. Waarschijnlijk als je ziet hoe blij je zoon is interesseert het je qua accessoires toch niks meer. Onze dochter heeft weliswaar een knalroze muur, maar is altijd Spider-Man aan het spelen :smile: lekker doen als hij dat wil, lekker emanciperen die hap. Roze is cool!
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11401

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 08 Aug 2016 09:34

Re: Roze op een jongenskamer

Ooh La La! schreef:
Lot schreef:Eigenlijk ben ik voor een gender neutrale opvoeding, toch weet ik niet of ik roze op mijn zoons kamer zou doen, toch bang voor vooroordelen van anderen.

Ik vind het juist heel goed dat jij hier wel gehoor aan wil geven.


Maar wie komt er buiten jullie als ouders op zijn slaapkamer dan?

Als hij er zo'n duidelijke mening over heeft zou ik me niets van buitenstaanders aantrekken.

Eens met Chiq, magenta is een stoere roze!


Vriendjes en vriendinnetjes die komen spelen van school wellicht? Al denk ik dat die het niet eens opvallen dat er een muur stoer roze is. Ik zou het ook doen!
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 08 Aug 2016 09:42

Re: Roze op een jongenskamer

Ik zou het ook gewoon doen als hij dat zo graag wil. Een muur overschilderen is zo gedaan, dus als hij het zat is haal je een pot latex en is de muur binnen een dag weer een andere toffe kleur :)

♥♥
<<

Maan

Kletskop

Berichten: 795

Geregistreerd: 29 Jul 2016 13:50

Bericht 08 Aug 2016 11:10

Re: Roze op een jongenskamer

Ik zou dat gewoon doen, zeker als hij dat al zo lang wil. Ik vind die kleur die Chiq noemt wel mooi. Ik zou het combineren met zwart-witte accessoires en robuust hout, maar dat is net afhankelijk van de vraag hoeveel je wil veranderen aan de kamer natuurlijk. Wij hebben net de kinderkamers aangepast en mijn zoon heeft een muur met mintgroen-wit behang, en dat wordt gecombineerd met zwart, grijs, wit en hout. Staat al ontzettend leuk en ik zie datzelfde kamertje best voor me met een roze wand.

En mocht hij het over niet al te lange tijd toch niet meer leuk vinden, dan is één zo'n wandje toch in een paar uurtjes opnieuw geschilderd? Ik zou niet allerlei roze accessoires doen (roze dekbed), want dan blijf je aan de gang met vervangen als de kleur anders moet worden, maar een muurtje is zo veranderd.
<<

Chaos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2213

Geregistreerd: 24 Dec 2013 23:54

Bericht 08 Aug 2016 15:32

Re: Roze op een jongenskamer

Hier geen muur meer maar wel fuchsia roze gordijnen, de oudste twee slapen sinds kort weer (tijdelijk) samen in een kamer met grijze muren en hij mocht kiezen, zwarte of roze gordijnen, hij wilde roze.

Ik zou het ook gewoon doen. Verf je zo weer over.
Afbeelding

I & N juni 2010
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 13:09

Bericht 08 Aug 2016 16:00

Re: Roze op een jongenskamer

Hasse schreef:Ik zou dat gewoon doen, zeker als hij dat al zo lang wil. Ik vind die kleur die Chiq noemt wel mooi. Ik zou het combineren met zwart-witte accessoires en robuust hout, maar dat is net afhankelijk van de vraag hoeveel je wil veranderen aan de kamer natuurlijk. Wij hebben net de kinderkamers aangepast en mijn zoon heeft een muur met mintgroen-wit behang, en dat wordt gecombineerd met zwart, grijs, wit en hout. Staat al ontzettend leuk en ik zie datzelfde kamertje best voor me met een roze wand.

En mocht hij het over niet al te lange tijd toch niet meer leuk vinden, dan is één zo'n wandje toch in een paar uurtjes opnieuw geschilderd? Ik zou niet allerlei roze accessoires doen (roze dekbed), want dan blijf je aan de gang met vervangen als de kleur anders moet worden, maar een muurtje is zo veranderd.


Dit inserd

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers