Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoe vul jij je avonden in door de week?

<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5498

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 04 Aug 2016 23:12

Hoe vul jij je avonden in door de week?

Wat doe je op:

Maandagavond:
Dinsdagavond:
Woensdagavond:
Donderdagavond
Vrijdagavond:
<<

Char

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2089

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:04

Bericht 05 Aug 2016 03:50

Re: Hoe vul jij je avonden in door de week?

Maandag: eten bij mijn ouders en daarna sporten
Dinsdag: sporten
Woensdag: sporten
Donderdag: soms vergadering, soms met een vriendin, soms gewoon thuis
Vrijdag: meestal thuis op de bank lekker relax, tv kijken oid

Doordat ik begin van de week elke avond sport gebeurt het ook nog weleens dat ik op donderdagavond nog wat van mijn werk heb of thuis nog iets moet doen.
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6685

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 05 Aug 2016 04:29

Re: Hoe vul jij je avonden in door de week?

Wat doe je op:

Maandagavond: Ik ben rond 19.00 uur thuis, dan met man eten en serietje kijken of playstationen
Dinsdagavond: Ben ik rond 20.00 thuis en ben ik meestal zombie want dinsdag is rotdag. Dus bad en bed.
Woensdagavond: Ben 17.30 klaar met werken en ga dan altijd bij vriendin eten en dan ga ik vanaf daar om 20.00 uur sporten
Donderdagavond: Ben ik om 19.00 uur thuis en meestal nog even televisie of serie
Vrijdagavond: Moet volgende dag weer vroeg op dus meestal niet zoveel. Ben 19.00 uur thuis en dan wat rondlummelen in huis want man is er niet. Meestal wassen etc.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43735

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 05 Aug 2016 06:41

Re: Hoe vul jij je avonden in door de week?

Niks op vaste avonden in elk geval want het hangt er vanaf wat voor werkweek ik heb, soms werk ik s avonds tot 23.00 en is dat m'n avond opvulling. Andere dagen moet ik al om 4.30 opstaan dus ga ik rond tienen alvast naar bed. Maar over t algemeen sporten we tegenwoordig twee keer per week in de avond, dus dat kan zomaar een dinsdag en donderdag zijn. Verder doen we op zondag of maandag vaak weekboodschappen.
Verder bij lekker weer gaan we een stukje varen en op vrijdag en in t weekend gaan we vaak leuke dingen doen met vrienden. En verder koken we vaak uitgebreid, ook doordeweeks, even ontspannen en daarna samen tv kijken.
Let's discover the world together.
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11420

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 05 Aug 2016 06:53

Re: Hoe vul jij je avonden in door de week?

Maandagavond: of sportschool of niks
Dinsdagavond: direct hardlopen uit het werk en daarna bankhangen
Woensdagavond: direct zwemtraining uit het werk, naar huis, hardlopen en dan eten of snel eten en nog een uurtje fietsen.
Donderdagavond: werken
Vrijdagavond: bij (schoon)ouders eten of niks of zwemmen
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8171

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 05 Aug 2016 06:55

Re: Hoe vul jij je avonden in door de week?

Maandagavond:
Dinsdagavond: Bootcamp geven
Woensdagavond:
Donderdagavond: repeteren
Vrijdagavond:

Ik repeteer nog een x in de week maar dat is de ene week op maandag, de week erna op dinsdag, de week erna op woensdag en de week erna op vrijdag.

En ik ga nog 1x pw hardlopen maar dat is niet op een vaste avond. Meestal woensdag maar soms ook maandag
30-04-2017
<<

Anoniem304

Bericht 05 Aug 2016 07:45

Re: Hoe vul jij je avonden in door de week?

Ik doe weinig op vaste avonden. Op dinsdagavond naar de dieet coach en op donderdagavond yoga en sport. De rest van de week vul ik in met waar ik zin in heb.

Huishouden, sporten, haken of iets creatiefs, series kijken, wandelen met vriendinnen.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 05 Aug 2016 09:14

Re: Hoe vul jij je avonden in door de week?

Maandagavond: Avondje voor mezelf, mijn man is dan altijd weg. Meestal ga ik uitgebreid douchen met maskertjes en alles, of ik ga lekker series kijken/een boek lezen.
Dinsdagavond: Nu in de zomer heb ik geen vaste dinsdagplanning, maar normaal heb ik op dinsdagavond orkestrepetitie.
Woensdagavond: Eens in de vier weken bestuursvergadering, verder geen plannen. Ik doe lekker waar ik zin in heb dan.
Donderdagavond: De komende 4 weken heb ik op donderdag nog 'pufclub', maar verder ook op donderdag geen vaste plannen. Ik ga vaak met mijn man even naar het winkelcentrum en eet daar iets, maar we doen ook heel vaak lekker niks.
Vrijdagavond: Ongeveer om de twee weken heb ik een radiouitzending op vrijdagavond. Verder eet ik bijna altijd bij mijn moeder deze avond. Meestal ga ik na het eten met haar nog iets leuks doen.

♥♥
<<

Anoniem237

Bericht 05 Aug 2016 09:14

Re: Hoe vul jij je avonden in door de week?

Maandag t/m donderdag werk ik en op vrijdagavond lekker op de bank of uit eten, naar de bios, date night met man of iets anders leuks.
<<

Anoniem315

Bericht 05 Aug 2016 09:34

Re: Hoe vul jij je avonden in door de week?

Geen vaste planning, maar meestal rijd ik na het werk op m'n paard of longeer ik hem, daarna koken en eten en daarna ga ik lekker op de bank tv, film of serie kijken.
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8488

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 05 Aug 2016 09:34

Re: Hoe vul jij je avonden in door de week?

Sinds mijn dochter er is en ik weer werk vullen de avonden zich allemaal met zorgen voor eten voor onszelf, een hapje voor E, E naar bed brengen, wasje draaien of zooi opruimen en dan om 21u ka-pot op de bank ploffen en soms nog een aflevering van een serie kijken of vroeg naar bed. Mijn man sport nog een avond in de week, ik weet écht niet waar ik de energie vandaan moet halen. Ik hoop dat dit nog wel verandert, we zijn ook beide laat terug van ons werk dus de avonden zijn maar kort.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6130

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 05 Aug 2016 09:46

Re: Hoe vul jij je avonden in door de week?

Naast koken, opruimen, baby verzorgen en studeren écht zo min mogelijk. Ik ben ook niet het type voor een sportclub met vriendinnen ofzo, ik zou niet genoeg smoesjes hebben. :smile: Ik probeer om 22u al op bed te liggen. Saai hè..
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10389

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 05 Aug 2016 11:10

Re: Hoe vul jij je avonden in door de week?

Doordeweeks hebben we bijna geen avond. Eten pas rond 19 uur, omdat man (en ik) dan pas thuis zijn van het werk. Dan P in bad, fles en naar bed. Wij zelf douchen. Tegen de tijd dat we dan beneden zijn is het 20 uur en dan zijn we vaak nog bezig met huishouden, studie of wat anders. Zo niet dan liggen we dan op de bank tv te kijken of te lezen of zitten we met mooi weer in de tuin.
En dan rond 21.30 gaan we naar bed, om de volgende ochtend fit te zijn.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10389

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 05 Aug 2016 11:11

Re: Hoe vul jij je avonden in door de week?

Haha de mama's hebben een beetje dezelfde avondvulling zie ik :P
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Duchess

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 812

Geregistreerd: 01 Jul 2015 13:41

Woonplaats: Duiven

Bericht 05 Aug 2016 12:25

Re: Hoe vul jij je avonden in door de week?

Ikheb niet echt vaste dingen die ik savonds doe. Meestal gewoon beetje tv kijken, of vrienden komen even een kopje koffie drinken.
<<

Anoniem211

Bericht 05 Aug 2016 12:30

Re: Hoe vul jij je avonden in door de week?

Op maandag t/m woensdag heb ik de kinderen altijd. Dus rond een uur of 20.00 klaar en dan relaxen of nog wat werken ofzo. Op maandagavond ga ik normaal gezien wel zingen (popkoor) maar daar is nu zomerstop.
Donderdag of sport of afspraken van mijn werk. En vrijdagavond relaxen.
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 05 Aug 2016 12:37

Re: Hoe vul jij je avonden in door de week?

Op alle avonden ben ik gewoon thuis en kijk ik tv/Netflix zodra N. op bed ligt. Ook ben ik tussendoor bezig met mijn naaimachine, doe ik administratieve dingetjes of drink ik thee/wijn bij de bovenbuurvrouw. Mijn vriend werkt in de horeca, dus ik ben bijna elke avond alleen.
Op vrijdagavond werk ik altijd. N. is dan bij de bovenburen meestal.
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8488

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 05 Aug 2016 13:00

Re: Hoe vul jij je avonden in door de week?

Sam schreef:Haha de mama's hebben een beetje dezelfde avondvulling zie ik :P


Nou inderdaad! Ik ben blij dat het in elk geval een beetje herkenbaar is :smile:
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Henque

Kletskop

Berichten: 607

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:20

Bericht 05 Aug 2016 13:03

Re: Hoe vul jij je avonden in door de week?

Ik moet regelmatig werken 's avonds, maar afhankelijk daarvan eet ik vaak 1 of 2 avonden samen met vrienden, ga ik meestal een avond hardlopen en verder chillen, en één avond doe ik aan volleybal
<<

Anoniem335

Bericht 05 Aug 2016 13:04

Re: Hoe vul jij je avonden in door de week?

Maandagavond: familiebezoek of studeren of bank liggen of wandelen
Dinsdagavond: sporten
Woensdagavond: familiebezoek of studeren of bank liggen of wandelen
Donderdagavond: sporten
Vrijdagavond: wandelen of hardlopen of familiebezoek en daarnaast tv kijken of computeren
<<

Chocolate Cookie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1219

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:12

Bericht 05 Aug 2016 13:18

Re: Hoe vul jij je avonden in door de week?

Ik heb niet echt dingen op vaste avonden. We gaan 1x per week baantjes zwemmen. En afhankelijk van de bestellingen in mijn webshop werk ik nog wat en voor mijn vriend zijn werk idem dito. Soms gaan we spontaan naar onze ouders bijvoorbeeld.
<-- Met mijn avatar hoop ik stiekem dat iedereen trek krijgt :razz:

Blog.
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 10:40

Bericht 05 Aug 2016 13:24

Re: Hoe vul jij je avonden in door de week?

Maandag: niets bijzonders. Boek lezen, forummen, tv kijken. Dat soort dingen.
Dinsdag: sporten
Woensdag: sporten
Donderdag: sporten als ik heel veel zin heb haha of met een vriendin wat drinken of één van de opties van maandag.
Vrijdag: één van de opties van maandag of we spreken af met vrienden.

Wij eten altijd rond 18.30 uur omdat ik dan pas thuis ben van mijn werk. Eer dat de kinderen in bed liggen en alles opgeruimd is dan is het algauw 20.00/20.30 uur. Ik ga doordeweeks meestal rond 22.00 uur slapen dus de avonden zijn maar kort. Als ik ga sporten (moet dan rond 19.15 uur weg) dan ruimt mijn man in zijn eentje op en brengt hij de kinderen naar bed en geeft hij E. haar flesje. En andersom als hij gaat sporten.

Teun die energie ga jij ook weer vinden hoor! Duurde bij mij ook een tijdje maar nu ik drie keer per week ga sporten merk ik dat ik er ook energie van krijg.
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8488

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 05 Aug 2016 14:00

Re: Hoe vul jij je avonden in door de week?

Ja het is waar dat je ook weer energie krijgt van sporten, ik mis het ook best wel. Maar we zijn zelf pas 18.30u thuis en voor het eten op tafel staat is het vaak 19.30u. Super laat! Mijn man eet pas als hij thuis komt van sporten, maar dat kan ik niet, dan val ik echt om.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 05 Aug 2016 14:06

Re: Hoe vul jij je avonden in door de week?

Momenteel vul ik mijn avonden in door het zorgen voor mijn baby.
2012 & 2016
<<

anoniem203

Bericht 05 Aug 2016 14:09

Re: Hoe vul jij je avonden in door de week?

Meestal is hier de boel rond 20.15 rustig en dan ruim ik nog wat dingen op, zet de vaatwasser aan en plof ik op de bank. Momenteel vreten die 2 draken echt zoveel energie van mij dat ik echt geen puf meer heb voor andere dingen naast wat tv kijken, op de iPad. En dan lig ik tussen 22.30 en 23.00 op bed.
Volgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers