Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Relatie vragen

<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5498

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 04 Aug 2016 23:08

Relatie vragen

Voor alle samenwonende (en de niet-samenwonende mogen ook reageren hoor):
Wat doen jullie meestal in het weekend samen?
Vind je dit genoeg of te weinig?
Liggen jullie hierin op een lijn?
Hoeveel tijd heb je voor jezelf (nodig) en hoe vul je die in?
Plannen jullie veel vooruit of hebben jullie vaak spontane plannen?
Komen de plannen/afspraken vaak van 1 kant of hebben jullie hier beide aandeel in?
Gaan jullie (altijd) samen naar verjaardagen of familie?
Gaat je partner vaak op stap?
Gaat je partner vaak iets voor zichzelf doen?
Wat vind je hiervan?
<<

Anoniem316

Bericht 04 Aug 2016 23:24

Re: Relatie vragen

Lot schreef:Voor alle samenwonende (en de niet-samenwonende mogen ook reageren hoor):
Wat doen jullie meestal in het weekend samen? Op pad, opruimen in huis, uitslapen.
Vind je dit genoeg of te weinig? Genoeg, ben allang blij dat hij niet hoeft te werken,
Liggen jullie hierin op een lijn? Ja hoor
Hoeveel tijd heb je voor jezelf (nodig) en hoe vul je die in? Niet zoveel. Ben graag samen omdat we elkaar soms zo weinig zien.
Plannen jullie veel vooruit of hebben jullie vaak spontane plannen? Vaak spontaan
Komen de plannen/afspraken vaak van 1 kant of hebben jullie hier beide aandeel in? beide
Gaan jullie (altijd) samen naar verjaardagen of familie? Ja
Gaat je partner vaak op stap? Nee
Gaat je partner vaak iets voor zichzelf doen? Nee
Wat vind je hiervan? Prima
<<

Anoniem221

Bericht 04 Aug 2016 23:38

Re: Relatie vragen

Wat doen jullie meestal in het weekend samen? Op zaterdagmorgen slapen we uit. Als we opstaan, kleedt mijn vriend zich aan en gaat brood halen bij de bakker op de markt. Ik zet koffie en als hij thuiskomt is de oven opgewarmd voor de kaasbroodjes. We drinken koffie en eten ons ontbijt. Daarna douche ik me, maak ik me op en gaan we samen het centrum op of we pakken de auto naar een andere plaats. Op zondag ziet de ochtend hetzelfde eruit en in de middag zitten we lui op de bank of pakken weer de auto om ergens naartoe te gaan. Of we gaan samen een rondje lopen.
Vind je dit genoeg of te weinig? Genoeg. We doen heel veel samen.
Liggen jullie hierin op een lijn? Ja, al wil mijn vriend nog meer met mij ondernemen. Ik ben niet zo'n ondernemend type.
Hoeveel tijd heb je voor jezelf (nodig) en hoe vul je die in? Mijn vriend gaat twee keer per week met een taxi van het ziekenvervoer naar het revalidatiecentrum en in die tijd doe ik niets anders dan mezelf opladen. Dus ik doe even helemaal niets.
Plannen jullie veel vooruit of hebben jullie vaak spontane plannen? Alles wat we doen is spontaan. Bijna niets wordt van te voren gepland.
Komen de plannen/afspraken vaak van 1 kant of hebben jullie hier beide aandeel in? Beide kanten, maar ik ben wel de doorslaggevende factor of het ook doorgaat. Dat heeft niets te maken met zin, maar wel met de portemonnee.
Gaan jullie (altijd) samen naar verjaardagen of familie? Ja, we gaan altijd samen.
Gaat je partner vaak op stap? Nee, mijn vriend gaat nooit op stap. Hij is nooit later thuis dan 22.00u.
Gaat je partner vaak iets voor zichzelf doen? Vriend gaat zo nu en dan koffie drinken bij vrienden en zo nu en dan met mijn stiefvader naar evenementen. In de aanloop heeft hij er veel zin in, maar als het zover is dan wil hij toch liever dat ik meega.
Wat vind je hiervan? Ik vind het fijn dat hij zijn eigen plan trekt, dat geeft mij de gelegenheid om dat ook te doen. Ik hoef niet alles met mijn vriend te doen en stimuleer hem om gewoon dat te doen wat hij leuk vindt. En als hij thuiskomt dan heeft hij altijd hele verhalen, dan weet je dat het goed zit.
<<

anoniem203

Bericht 04 Aug 2016 23:39

Re: Relatie vragen

Voor alle samenwonende (en de niet-samenwonende mogen ook reageren hoor):
Wat doen jullie meestal in het weekend samen? Mijn man werkt altijd op zaterdag en zondag gaan we meestal met de kinderen iets doen, doen we thuis wat klusjes en vaak gaan we bij mijn ouders eten.
Vind je dit genoeg of te weinig? Ik ben het gewend dat hij werkt en vind het prima zo.
Liggen jullie hierin op een lijn? Ja
Hoeveel tijd heb je voor jezelf (nodig) en hoe vul je die in? Ik slaap graag een beetje uit en dat mag ik meestal op zondag tot 9-10 uur en hij duikt in de middag even de garage in voor zijn hobby.
Plannen jullie veel vooruit of hebben jullie vaak spontane plannen? Meestal bespreken we het zaterdagavond wat we de volgende dag gaan doen.
Komen de plannen/afspraken vaak van 1 kant of hebben jullie hier beide aandeel in? Beide
Gaan jullie (altijd) samen naar verjaardagen of familie? Meestal ga ik samen met (een van) de kinderen.
Gaat je partner vaak op stap? Nee nooit.
Gaat je partner vaak iets voor zichzelf doen? Weinig. Hij vind het gewoon leuk om dingen te doen met mij en de kinderen.
Wat vind je hiervan? Prima.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8171

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 05 Aug 2016 06:49

Re: Relatie vragen

Wat doen jullie meestal in het weekend samen? Rondje hardlopen, boodschappen, thuis opruimen en savonds hebben we meestal wel een feestje, evenement, afspraak.
Vind je dit genoeg of te weinig? Soms wel veel
Liggen jullie hierin op een lijn? Ja hoor
Hoeveel tijd heb je voor jezelf (nodig) en hoe vul je die in? Geen idee hoeveel tijd maar wij kunnen prima ons eigen plan trekken als iemand daar behoefte aan heeft.
Plannen jullie veel vooruit of hebben jullie vaak spontane plannen? Meestal vooruit omdat het evenementen zijn of feestjes oid.
Komen de plannen/afspraken vaak van 1 kant of hebben jullie hier beide aandeel in? Beide
Gaan jullie (altijd) samen naar verjaardagen of familie? Ja eigenlijk wel
Gaat je partner vaak op stap? Ja maar we gaan eigenlijk altijd samen. Tenzij iemand al een andere afspraak heeft, dan kan het zomaar zijn dat de ander naar de kroeg gaat.
Gaat je partner vaak iets voor zichzelf doen? Niet vaak maar soms gaat hij ergens heen waar ik geen zin in heb
Wat vind je hiervan? Prima
30-04-2017
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43735

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 05 Aug 2016 07:34

Re: Relatie vragen

Voor alle samenwonende (en de niet-samenwonende mogen ook reageren hoor):
Wat doen jullie meestal in het weekend samen? ochtendseks :angel: lekker uitgebreid ontbijten en diverse activiteiten, food festivalletjes of marktjes bezoeken bijvoorbeeld, of naar familie of vrienden toe voor een bezoekje of feestje, golfen, uiteten, of juist uitgebreid thuis koken, varen bij lekker weer en op de boot picknicken, soms wat in de tuin of het huis werken, we doen eigenlijk het hele weekend van alles samen, het is gewoon zo gezellig.
Vind je dit genoeg of te weinig? Tja.. er zijn perioden dat ik elk weekend werk en dan is het te weinig. Maar de laatste tijd heb ik wel lekker veel weekend en dat is fijn. We doen wel altijd van alles samen áls we weekend hebben. Die tijd besteden we goed.
Liggen jullie hierin op een lijn? Ja absoluut
Hoeveel tijd heb je voor jezelf (nodig) en hoe vul je die in? Ik heb veel meer tijd nodig voor mezelf die ik heb. Tegenwoordig is alle tijd die ik alleen voor mezelf heb (bijv als ik vrij ben op een dinsdag/woensdag), besteed aan werken aan m'n fotografie. Een héél enkele keer zeg ik op vrijdag nee als we met vrienden de stad in gaan, en ga ik een avondje zelf tv kijken. Maar dat komt eens per nou...half jaar voor ofzo. Of als m'n man op zakenreis is, dan ben ik soms vrij en dat is dan toch wel heerlijk! Soms heb ik echt heel sterk de behoefte om alleen te zijn maar ik heb veel minder tijd dan dat ik zou willen. Maar ik ben er wel aan gewend intussen.
Plannen jullie veel vooruit of hebben jullie vaak spontane plannen? Beide, maar toch wel met name geplanned vanwege m'n onregelmatige rooster
Komen de plannen/afspraken vaak van 1 kant of hebben jullie hier beide aandeel in? Beide
Gaan jullie (altijd) samen naar verjaardagen of familie? Ja tenzij ik moet werken, dan is 't niet anders
Gaat je partner vaak op stap? Als in uitgaan? Hij gaat wel eens wat drinken met vrienden, cocktails drinken enzo. Negen van de tien keer ga ik mee. En één keer in de zoveel tijd gaat hij met z'n vriendengroepje echt zuipen, dan sla ik even over haha
Gaat je partner vaak iets voor zichzelf doen? Nee, we doen bijna alles samen. Maar als ik 's avonds werk, is hij veel alleen 's avonds. Af en toe is dat niet erg en tegenwoordig is het veel beter, maar er zijn tijden geweest waarbij hij vijf weken achter elkaar elke avond alleen zat.
Wat vind je hiervan? Daar voelde ik me heel schuldig over maar het was niet anders.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem304

Bericht 05 Aug 2016 07:40

Re: Relatie vragen

Voor alle samenwonende (en de niet-samenwonende mogen ook reageren hoor):
Wat doen jullie meestal in het weekend samen? Uitslapen op zondag, soms lunchen of een terrasje pakken buiten de deur en meestal naar vrienden.
Vind je dit genoeg of te weinig? Ik zou wel wat meer samen willen doen soms, maar als ik dat aangeef doen we dat ook gewoon.
Liggen jullie hierin op een lijn? Ja.
Hoeveel tijd heb je voor jezelf (nodig) en hoe vul je die in? Mijn vriend werkt heel veel dus ik ben vaak heerlijk alleen. Ik doe dan het huishouden, sporten, naar vriendinnen, series kijken en andere hobbies.
Plannen jullie veel vooruit of hebben jullie vaak spontane plannen? Meestal spontaan. Al ben ik meer een planner haha.
Komen de plannen/afspraken vaak van 1 kant of hebben jullie hier beide aandeel in? Ik plan, mijn vriend komt met spontane acties.
Gaan jullie (altijd) samen naar verjaardagen of familie? Als mijn vriend niet hoeft te werken wel. Hij is bij 80% van de verjaardagen denk ik.
Gaat je partner vaak op stap? Echt uitgaan eens per maand ofzo. Maar hij is wel regelmatig met vrienden weg.
Gaat je partner vaak iets voor zichzelf doen? Ja praktisch altijd.
Wat vind je hiervan? Helemaal prima. Hoe heb ik anders tijd voor al die series? ;)
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43735

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 05 Aug 2016 07:43

Re: Relatie vragen

Cotton schreef:Wat vind je hiervan? Helemaal prima. Hoe heb ik anders tijd voor al die series? ;)


Hahaha dit dus, dit wil ik ook zooo graag eens! Maar het lukt me nooit :palm:
Maar komt wel, als ik huismoeke ben!
Let's discover the world together.
<<

Duchess

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 812

Geregistreerd: 01 Jul 2015 13:41

Woonplaats: Duiven

Bericht 05 Aug 2016 08:17

Re: Relatie vragen

Voor alle samenwonende (en de niet-samenwonende mogen ook reageren hoor):

Wat doen jullie meestal in het weekend samen? Verschilt heel erg. Boodschappen, even naar het winkelcentrum, even bij ouders langs of stuk wandelen in het bos. Savonds gaan we vaak naar vrienden toe. Maar we doen ook regelmatig dingen niet samen.

Vind je dit genoeg of te weinig? Ik vind het prima zo

Liggen jullie hierin op een lijn? Ja,

Hoeveel tijd heb je voor jezelf (nodig) en hoe vul je die in? Ik heb genoeg tijd voor mezelf. Als stel hoef je ook niet alles samen te doen. Ik vind het heerlijk om in mn eentje met een boek lekker in een hoekje van de bank te zitten lezen. Hij is dan meestal boven aan het gamen.

Plannen jullie veel vooruit of hebben jullie vaak spontane plannen? Wij plannen heel weinig. Maar doen vaak het zelfde. Zijn ook allebei heel erg huismussen.

Komen de plannen/afspraken vaak van 1 kant of hebben jullie hier beide aandeel in? Beide, maar zoals ik al zei, zijn. Vaak dezelfde dingen die we doen.

Gaan jullie (altijd) samen naar verjaardagen of familie? Nee, we alleen naar verjaardagen van gezamelijke vrienden en familie. Hij gaat niet mee naar de verjaardagen van min. Vriendinnen en ik niet naar die van zijn vrienden.

Gaat je partner vaak op stap? Nee. Eigenlijk nooit.

Gaat je partner vaak iets voor zichzelf doen? Ja, voornamelijk gamen.

Wat vind je hiervan? Prima hoor. Kan ik lekker in een boek wegduiken. En dan tussendoor komt hij af en toe naar beneden, drinken we samen een kopje koffie, en daarna gaan weweer ieder ons eigen ding doen.
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 05 Aug 2016 08:47

Re: Relatie vragen

Wat doen jullie meestal in het weekend samen? Dat is heel verschillend. Ik werk om het weekend. Man is vaak aan het klussen in het weekend. Ook gaan wij tussendoor nog naar vrienden/familie.
Vind je dit genoeg of te weinig? Prima zo ben het gewend
Liggen jullie hierin op een lijn? Ja
Hoeveel tijd heb je voor jezelf (nodig) en hoe vul je die in? Ik heb Door de week wel tijd voor mijzelf
Plannen jullie veel vooruit of hebben jullie vaak spontane plannen? Alle 2 doen we wel
Komen de plannen/afspraken vaak van 1 kant of hebben jullie hier beide aandeel in? Komt van beide kanten
Gaan jullie (altijd) samen naar verjaardagen of familie? Nee komt ook Door dat wij een kind hebben
Gaat je partner vaak op stap?
Gaat je partner vaak iets voor zichzelf doen?
Wat vind je hiervan?[/quote]
2014 2016
<<

Geel

Bericht 05 Aug 2016 08:55

Re: Relatie vragen

Marin schreef:
Cotton schreef:Wat vind je hiervan? Helemaal prima. Hoe heb ik anders tijd voor al die series? ;)


Hahaha dit dus, dit wil ik ook zooo graag eens! Maar het lukt me nooit :palm:
Maar komt wel, als ik huismoeke ben!
Ehhhh, i hate to spoil your fun, but... :smile:
<<

Anoniem304

Bericht 05 Aug 2016 08:56

Re: Relatie vragen

Geel schreef:
Marin schreef:
Cotton schreef:Wat vind je hiervan? Helemaal prima. Hoe heb ik anders tijd voor al die series? ;)


Hahaha dit dus, dit wil ik ook zooo graag eens! Maar het lukt me nooit :palm:
Maar komt wel, als ik huismoeke ben!
Ehhhh, i hate to spoil your fun, but... :smile:

Haha, ik ken genoeg 'huismoekes' die nog behoorlijk veel series kijken gelukkig :P

Maar ik kijk eigenlijk iedere dag wel 1 of 2 afleveringen van een serie. :love:
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 05 Aug 2016 08:57

Re: Relatie vragen

Wat doen jullie meestal in het weekend samen?
Op zaterdag moet mijn man vaak werken, maar als hij vrij is doen we de standaard zaterdag dingen, boodschappen, het huishouden en 's avonds lekker samen bankhangen of naar de film/het strand/een terrasje etc. Zondag zijn we allebei vrij, het ligt aan de planning wat we dan doen. De ene keer op familiebezoek, de andere keer doen we de hele dag niets of juist iets leuks samen, of één van ons heeft afspraken buiten de deur.

Vind je dit genoeg of te weinig?
Ik vind het prima, al komt het soms net zo uit dat we drie weken achter elkaar plannen hebben afzonderlijk van elkaar en dan heb ik wel extra behoefte aan iets samen.

Liggen jullie hierin op een lijn?
Ja

Hoeveel tijd heb je voor jezelf (nodig) en hoe vul je die in?
Ik zie de tijd dat mijn man en ik samen thuis zijn eigenlijk ook als tijd voor mezelf, omdat ik dan prima lekker in m'n eentje series kan gaan kijken of een boek kan lezen terwijl hij naast me zit te gamen (bijvoorbeeld). Ik heb niet perse behoefte aan tijd alleen thuis. Ik heb sowieso altijd op maandag de hele avond voor mezelf omdat mijn man dan brandweertraining heeft en dus vaak de zaterdagen omdat hij dan werkt. Ik vind dat meer dan voldoende.

Plannen jullie veel vooruit of hebben jullie vaak spontane plannen?
Wij hebben vooral spontane plannen samen, maar afspraken met vrienden worden altijd wel vooraf gepland.

Komen de plannen/afspraken vaak van 1 kant of hebben jullie hier beide aandeel in?
De afspraken tussen ons samen komen ook altijd van beide kanten (bijvoorbeeld: de één zegt: Ik heb zin om iets leuks te doen, en dan zegt de ander: Ok, zullen we dit of dat gaan doen?)

Gaan jullie (altijd) samen naar verjaardagen of familie?
Meestal wel, maar als de één andere afspraken heeft (werk of afspraken met vrienden) dan gaat de ander alleen. Afspraken met vrienden proberen we wel zoveel mogelijk buiten verjaardagen te plannen, maar met werk is dat niet altijd te doen.

Gaat je partner vaak op stap?
Nee, ik zelf overigens ook niet.

Gaat je partner vaak iets voor zichzelf doen?
Hij heeft elke maandag brandweeravond, dan doen ze oefeningen en blijven ze vaak na afloop nog wat drinken. In het weekend gaat hij vaak sporten met een vriend. Stappen doet hij eigenlijk nooit.

Wat vind je hiervan?
Prima, juist leuk voor hem dat hij het gezellig heeft.

♥♥
<<

Anoniem245

Bericht 05 Aug 2016 10:49

Re: Relatie vragen

Voor alle samenwonende (en de niet-samenwonende mogen ook reageren hoor):
Wij wonen niet samen.
Wat doen jullie meestal in het weekend samen? Uitslapen (apart of samen), boodschapjes, met de kids weg, naar de hei, samen koken, film kijken, op visite bij ouders/vrienden.
Vind je dit genoeg of te weinig? Genoeg, ik hoef niet ieder weekend samen te spenderen helemaal. Met de kids is het vaak druk en heb je toch geen tijd samen. En vind het ook fijn lekker thuis te chillen.
Liggen jullie hierin op een lijn? Ja, gelukkig wel.
Hoeveel tijd heb je voor jezelf (nodig) en hoe vul je die in? Veel tijd, ik ben 8 jaar alleen geweest en ik vond dat heerlijk. Dus ik wil wel vaak lekker cocoonen in mijn eigen huis. Poetsen, serie kijken, bezig zijn. Plus ik heb nog twee keer in de week repetitie, ook op zondagochtend.
Plannen jullie veel vooruit of hebben jullie vaak spontane plannen? Beide, ik hou niet van ver vooruit plannen, maar soms moet dat wel. maar we plannen vaak op de dag zelf wat we gaan doen.
Komen de plannen/afspraken vaak van 1 kant of hebben jullie hier beide aandeel in? Ik moet vaker met een idee aankomen, dat vind ik wel jammer.
Gaan jullie (altijd) samen naar verjaardagen of familie? Net hoe het uitkomt, familie wel sowieso.
Gaat je partner vaak op stap? Nee, hij gaat wel naar de sportschool voor zichzelf, en heeft avondjes met zijn vrienden maar dan gaan ze niet stappen.
Gaat je partner vaak iets voor zichzelf doen? Zie antwoord hierboven.
Wat vind je hiervan? Ik vind dat prima.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43735

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 05 Aug 2016 11:47

Re: Relatie vragen

Geel schreef:
Marin schreef:
Cotton schreef:Wat vind je hiervan? Helemaal prima. Hoe heb ik anders tijd voor al die series? ;)


Hahaha dit dus, dit wil ik ook zooo graag eens! Maar het lukt me nooit :palm:
Maar komt wel, als ik huismoeke ben!
Ehhhh, i hate to spoil your fun, but... :smile:


Haha daar ben ik ook bang voor! Anderzijds, nu ben ik tien uur per dag van huis weg, dat helpt ook niet.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem335

Bericht 05 Aug 2016 11:51

Re: Relatie vragen

Lot schreef:Voor alle samenwonende (en de niet-samenwonende mogen ook reageren hoor):
Wat doen jullie meestal in het weekend samen? Schoonmaken, op familie bezoek, naar vrienden en boodschappen. Sporten doen we los van elkaar.
Vind je dit genoeg of te weinig? Ik zou wel vaker op 'date' willen, echt iets leuks doen, maar als we een avond samen thuis zijn zijn we vaak te moe om iets te ondernemen en blijven we liever thuis.
Liggen jullie hierin op een lijn? M'n vriend heeft niet de behoefte om samen iets te doen, als ik zeg; zullen we uit eten gaan? Vraagt hij; oh leuk, met wie?
Hoeveel tijd heb je voor jezelf (nodig) en hoe vul je die in? Sporten en studie en slapen.
Plannen jullie veel vooruit of hebben jullie vaak spontane plannen? Als we een leeg weekend hebben is hij uiteindelijk weer overvol als hij om is :) we kunnen moeilijk thuis zitten.
Komen de plannen/afspraken vaak van 1 kant of hebben jullie hier beide aandeel in? Van mij
Gaan jullie (altijd) samen naar verjaardagen of familie? Ja altijd samen, behalve als ik geen zin heb dan blijf ik thuis, maar hij gaat altijd
Gaat je partner vaak op stap? Naar verjaardagen en veel sporten
Gaat je partner vaak iets voor zichzelf doen? 5x per week paar uur sporten doet hij alleen of met gezamelijke vrienden
Wat vind je hiervan? Prima
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3728

Geregistreerd: 01 Jan 2015 13:05

Bericht 05 Aug 2016 11:55

Re: Relatie vragen

Voor alle samenwonende (en de niet-samenwonende mogen ook reageren hoor):
Wat doen jullie meestal in het weekend samen? Lunchen in de stad, ff shoppen, relaxen, met vrienden afspreken. Los van elkaar of gezamenlijk.
Vind je dit genoeg of te weinig? Ik vind het prima zoals het bij ons gaat. Wij leven een erg vrij leven waarbij we beide kunnen doen waar we zin in hebben maar ook genoeg samen doen.
Liggen jullie hierin op een lijn? Ja, gelukkig wel!
Hoeveel tijd heb je voor jezelf (nodig) en hoe vul je die in? Veel! Vul ik in met Netflix, lezen, ff de stad in of rommelen in huis.
Plannen jullie veel vooruit of hebben jullie vaak spontane plannen? Meestal spontaan
Komen de plannen/afspraken vaak van 1 kant of hebben jullie hier beide aandeel in? Beide evenveel aandeel.
Gaan jullie (altijd) samen naar verjaardagen of familie? Ligt eraan hoe het loopt.
Gaat je partner vaak op stap? Ja, gaat regelmatig bier drinken met zijn vrienden en dan nog ff de stad in. Soms ga ik ook mee.
Gaat je partner vaak iets voor zichzelf doen? Ja, elke week meerdere keren.
Wat vind je hiervan? Prima, doe ik zelf ook. We hebben ook gewoon ons eigen leven naast ons leven samen.
<<

Hope

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 28 Jun 2014 16:08

Bericht 05 Aug 2016 11:58

Re: Relatie vragen

Voor alle samenwonende (en de niet-samenwonende mogen ook reageren hoor):
Wat doen jullie meestal in het weekend samen?
Dat is erg verschillend. Op de zaterdag zijn we meestal de ochtend samen, maar is m'n man aan het werk thuis aan tafel en rommel ik wat in huis. Op zondag is mijn man vaak aan het studeren. Wel proberen we dan samen een wandeling met de hond te maken of ergens te gaan lunchen samen.
Vind je dit genoeg of te weinig?
Eerlijk gezegd vind ik dit te weinig.
Liggen jullie hierin op een lijn?
Nee, totaal niet.
Hoeveel tijd heb je voor jezelf (nodig) en hoe vul je die in?
Ik ben sowieso op dinsdagavond alleen thuis en daar geniet ik echt van. Lekker serie kijken en uitgebreid douchen en dat soort dingetjes.
Plannen jullie veel vooruit of hebben jullie vaak spontane plannen?
Meestal spontane plannen.
Komen de plannen/afspraken vaak van 1 kant of hebben jullie hier beide aandeel in?
We hebben beide aandeel hier in.
Gaan jullie (altijd) samen naar verjaardagen of familie?
Ja, bijna altijd wel.
Gaat je partner vaak op stap?
Dat is verschillend. Op dit moment gaat hij regelmatig naar festivals en feestjes, omdat dat in de zomer eenmaal vaker is dan in de winter.
Gaat je partner vaak iets voor zichzelf doen?
Hij sport 3 keer in de week, zit 1 a 2 avonden per week bij zijn vrienden en verder heeft hij nog 2 verschillende vrijwilligersbaantjes wat iedere maand een keer is.
Wat vind je hiervan?
Ik vind het prima. Ik heb zelf ook regelmatig afspraken met vrienden en m'n sport en vrijwilligerswerk :)
<<

Anoniem174

Bericht 05 Aug 2016 12:20

Re: Relatie vragen

.
Laatst gewijzigd door Anoniem174 op 16 Sep 2016 10:31, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Chocolate Cookie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1219

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:12

Bericht 05 Aug 2016 13:16

Re: Relatie vragen

Wat doen jullie meestal in het weekend samen? Boodschappen :P Echt dingen samen doen komt er vaak niet van. Altijd druk met verjaardagen en andere verplichtingen.
Vind je dit genoeg of te weinig? Te weinig, ik zou meer tijd samen door willen brengen.
Liggen jullie hierin op een lijn? Niet helemaal. Ik heb er iets meer behoefte aan dan mijn vriend.
Hoeveel tijd heb je voor jezelf (nodig) en hoe vul je die in? Ik werk vanuit huis, dus kan mijn eigen tijd helemaal zelf indelen. Voor mijn gevoel heb ik dat dus iets te veel haha.
Plannen jullie veel vooruit of hebben jullie vaak spontane plannen? Allebei eigenlijk! Mijn vriend is echt een planner en ik ben vooral van de spontane acties.
Komen de plannen/afspraken vaak van 1 kant of hebben jullie hier beide aandeel in? Dit stemmen we wel altijd samen af. Als de een niet wil of kan of wat dan ook dan doen we het niet.
Gaan jullie (altijd) samen naar verjaardagen of familie? Ja, in principe wel.
Gaat je partner vaak op stap? Nee.
Gaat je partner vaak iets voor zichzelf doen? Wat is vaak? Hij doet nu wel meer voor zichzelf dan voorheen. Krijg er wel een leukere partner voor terug. Dus dat is ook heel veel waard.
Wat vind je hiervan? Zie bovenstaande :)
<-- Met mijn avatar hoop ik stiekem dat iedereen trek krijgt :razz:

Blog.
<<

Boerenkool

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1307

Geregistreerd: 17 Dec 2014 21:51

Bericht 05 Aug 2016 13:57

Re: Relatie vragen

Voor alle samenwonende (en de niet-samenwonende mogen ook reageren hoor):
Wat doen jullie meestal in het weekend samen?
Dit verschilt heel erg per weekend. Ene weekend werken we, en dat doen we dan vaak samen, andere weekend zijn we met de kinderen. Dan besteden we ook de hele dag aan de kinderen. 's avonds gaan we geregeld wat leuks doen samen. Zo om de week.
Vind je dit genoeg of te weinig?
Ik vind het genoeg
Liggen jullie hierin op een lijn?
Ja.
Hoeveel tijd heb je voor jezelf (nodig) en hoe vul je die in?
Best wel veel. Die vullen we in door eigen dingen te plannen. Vooral in de avonden door de weeks. Dan zit ik vaak 's avonds iets voor mezelf te doen en hij ook. Kunnen ook de hele avond samen zitten zonder echt samen te zijn.
Plannen jullie veel vooruit of hebben jullie vaak spontane plannen?
Spontaan. Beiden haten we plannen enorm. Als we volgeplande dagen hebben dan zijn we erg stresserig.
Komen de plannen/afspraken vaak van 1 kant of hebben jullie hier beide aandeel in?
Beiden
Gaan jullie (altijd) samen naar verjaardagen of familie?
Voorkeur heeft samen, maar komt wel eens voor dat we apart gaan.
Gaat je partner vaak op stap?
1 á 2 keer per jaar denk ik.
Gaat je partner vaak iets voor zichzelf doen?
Nee. Hij wil het liefst zo veel mogelijk samen doen. Dat vind ie het gezelligst.
Wat vind je hiervan?
Haha, van mij mag hij vaker iets zelf gaan doen. Ik vind het heerlijk af en toe een avondje/dag voor mezelf te doen. Ik ga ook het liefst zelf wat freubelen aan dingen, terwijl hij het het liefst samen doet.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 05 Aug 2016 16:27

Re: Relatie vragen

Voor alle samenwonende (en de niet-samenwonende mogen ook reageren hoor):
Wat doen jullie meestal in het weekend samen? Hangt er van af of we wel allebei vrij zijn. Als hij werkt doen we weinig, als hij vrij is doen we boodschappen of wandelen of op bezoek of naar t park. Maar het meeste doen we dingen los van elkaar.
Vind je dit genoeg of te weinig? Ik vind het niet veel maar er is ook niet veel meer mogelijk.
Liggen jullie hierin op een lijn? Ja
Hoeveel tijd heb je voor jezelf (nodig) en hoe vul je die in? Best veel. Tijd voor mezelf vul ik in met hardlopen, winkelen, lezen, series kijken
Plannen jullie veel vooruit of hebben jullie vaak spontane plannen? We plannen weinig vooruit, de werktijden van m'n man kunnen continu wijzigen.
Komen de plannen/afspraken vaak van 1 kant of hebben jullie hier beide aandeel in? Beide kanten.
Gaan jullie (altijd) samen naar verjaardagen of familie? Nee. Als iemand echt geen zin heeft dan blijft ie thuis.
Gaat je partner vaak op stap? Nee maar werkt wel veel savonds en snachts.
Gaat je partner vaak iets voor zichzelf doen? Slapen op de bank :laughcry: en ook series kijken. En drummen.
Wat vind je hiervan? Ik vind dat hij meer voor zichzelf moet doen.
#teammaple🍁
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 05 Aug 2016 16:35

Re: Relatie vragen

Voor alle samenwonende (en de niet-samenwonende mogen ook reageren hoor):
Wat doen jullie meestal in het weekend samen? heel weing, ik ben vrijdag en maandag vrij, vriend zaterdag en zondag. Op vrijdagavond gaan we wel altijd iets leuks doen, samen of met vrienden
Vind je dit genoeg of te weinig? liever meer, maar het is niet anders
Liggen jullie hierin op een lijn? ja we balen er allebei weleens van
Hoeveel tijd heb je voor jezelf (nodig) en hoe vul je die in? de dagen die ik nu alleen heb, is meer dan genoeg. Ik spreek af met vriendinnen, ga iets met m'n neefje ondernemen, of ga langs bij m'n broer
Plannen jullie veel vooruit of hebben jullie vaak spontane plannen? we plannen redelijk vooruit, etentjes met vrienden bv
Komen de plannen/afspraken vaak van 1 kant of hebben jullie hier beide aandeel in? we plannen dit allebei
Gaan jullie (altijd) samen naar verjaardagen of familie? nee niet altijd, als ik vrij ben ga ik mee, als ik moet werken sluit ik later aan
Gaat je partner vaak op stap? meestal op zaterdag na het voetballen
Gaat je partner vaak iets voor zichzelf doen? als ik ben werken gaat hij regelmatig met vrienden iets doen, maar hij vind het ook heerlijk om thuis te zijn. Hij komt me ook regelmatig ophalen van m'n werk :love:
Wat vind je hiervan? heel begrijpelijk, ik ben veel werken, dus hij moet lekker doen waar hij zin in heeft.
<<

Anoniem291

Bericht 05 Aug 2016 16:52

Re: Relatie vragen

Voor alle samenwonende (en de niet-samenwonende mogen ook reageren hoor):
Wat doen jullie meestal in het weekend samen? Mijn zaterdag begint altijd met boodschappen doen en mijn vriend blijft dan bij onze zoon. 's middags is het heel wisselend,de ene keer gaan we even met zn drieen naar de stad om wat te kopen, maar soms heeft 1 van ons ook wel wat. Op zaterdag doen we meestal iets omdat het moet. Op zondag doen we vaak wel wat met zn drieen omdat we daar zin in heb, wandelen, op visite, naar de dierentuin etc.

Vind je dit genoeg of te weinig? Wij zien elkaar door de weeks bijna niet en soms is het weekend ook vaak druk dus dan mis ik wel echt tijd met zn drieeen. Sinds onze zoon er is hebben we niks meer samen gedaan dus misschien is dat ook wel weer eens goed.
Liggen jullie hierin op een lijn? Als ik het benoem is het altijd wel zo dat we wat meer samen gaan doen, maar ik benoem het meestal.
Hoeveel tijd heb je voor jezelf (nodig) en hoe vul je die in? voorheen ging ik op woensdagochtend en zondagochtend en ik mis het heel erg dat ik dat nu even niet kan door blessure, want eigenlijk heb ik helemaal geen tijd voor mezelf.
Plannen jullie veel vooruit of hebben jullie vaak spontane plannen? Ik plan en hij is van de spontane dingen
Komen de plannen/afspraken vaak van 1 kant of hebben jullie hier beide aandeel in? Ik stel het meestal voor.
Gaan jullie (altijd) samen naar verjaardagen of familie? ligt eraan van wie en of het uitkomt, maar meestal gaan we wel samen
Gaat je partner vaak op stap? af en toe maar niet meer zo vaak als vroeger
Gaat je partner vaak iets voor zichzelf doen? nee niet echt, werkt veel.
Wat vind je hiervan? omdat hij door de weeks zoveel werkt en bijna niet thuis is vind ik het wel fijn dat hij ook niet het halve weekend op pad is want dan zien we elkaar echt nooit.
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 05 Aug 2016 17:02

Re: Relatie vragen

Wat doen jullie meestal in het weekend samen?
Weinig. Ik werk altijd op vrijdagavond en nog een zaterdag of zondag. Vriend werkt in de horeca, dus ook meestal in het weekend. Dochter gaat vaak naar opa/oma/vrienden. Er zijn weinig momenten in het weekend dat we samen iets kunnen doen.
Vind je dit genoeg of te weinig?
Te weinig, maar we zijn het gewend.
Liggen jullie hierin op een lijn?
Ja, we hebben weinig keus
Hoeveel tijd heb je voor jezelf (nodig) en hoe vul je die in?
Ik heb bijna alle avonden voor mezelf. Ik ben graag bezig met naaiprojecten, ik kijk vaak tv/Netflix en ben vaak gezellig bij de bovenbuurvrouw (ook met kinderen).
Plannen jullie veel vooruit of hebben jullie vaak spontane plannen?
Mijn vriend weet pas op zondagavond zijn rooster voor die week. Gedurende de week kan het nog veranderen. Dus we kunnen weinig plannen. Ik plan wel, maar samen iets plannen heeft weinig zin.
Komen de plannen/afspraken vaak van 1 kant of hebben jullie hier beide aandeel in?
Meestal van mijn kant. Hij werkt teveel om iets af te spreken.
Gaan jullie (altijd) samen naar verjaardagen of familie?
Ik ga bijna altijd alleen met N.
Gaat je partner vaak op stap?
Hij werkt in de horeca, blijft na zijn werk vaak even hangen voor een drankje. Dit is niet echt op stap, maar aangezien onze vriendengroep daar werkt en/of vaste gast is, zien we dit wel een beetje als 'uit' met vrienden. Buiten dat gaat 'ie niet heel vaak weg, daarvoor heeft 'ie te weinig tijd.
Gaat je partner vaak iets voor zichzelf doen?
Zoals ik hierboven al schreef, na zijn werk dus. Op zijn vrije avonden is 'ie ook vaak op zijn werk te vinden (i.v.m. onze vrienden die daar werken/komen).
Wat vind je hiervan?
Dit onregelmatig leven hoort bij ons, het is niet anders. Ik vind het overigens niet altijd leuk hoor. Vooral het alleen naar verjaardagen e.d. gaan.

Als ik het allemaal zo lees hebben we echt weinig tijd samen en doen we weinig samen. Klinkt een beetje triest, maar ach.. we zijn het gewend en het werkt zo voor ons.
Volgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers