Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Harry Potter and the Cursed Child

<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 10:40

Bericht 06 Aug 2016 14:35

Re: Harry Potter and the Cursed Child

Ik ben er net in begonnen. Jeugdsentiment :)

Edit: en alweer uit!
<<

Skyler

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1376

Geregistreerd: 06 Dec 2014 14:58

Bericht 08 Aug 2016 11:38

Re: Harry Potter and the Cursed Child

Dat heb je snel gedaan, Isabel! Heb je dezelfde leeservaring als Oreo? Spoilers a.u.b. uitsluitend verborgen weergeven.
<<

Bimbam

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1061

Geregistreerd: 15 Sep 2013 13:10

Bericht 08 Aug 2016 21:14

Re: Harry Potter and the Cursed Child

Ik ben zeer benieuwd maar ik denk dat ik op de Nederlandse versie wacht. Als ik zolang kan wachten tenminste... :smile:
19-12-2012
04-07-2015
<<

Anoniem171

Bericht 08 Aug 2016 21:18

Re: Harry Potter and the Cursed Child

Wanneer komt de Nederlandse vertaling uit?
<<

Skyler

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1376

Geregistreerd: 06 Dec 2014 14:58

Bericht 08 Aug 2016 21:20

Re: Harry Potter and the Cursed Child

De Nederlandse vertaling staat op de planning voor medio november. Haha, succes Bimbam.
<<

Skyler

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1376

Geregistreerd: 06 Dec 2014 14:58

Bericht 17 Aug 2016 20:58

Re: Harry Potter and the Cursed Child

Er gaan nog drie Potter verhalen bijkomen, zij het vooralsnog uitsluitend in e-book vorm. Het gaat om drie verhalen van elk circa 10.000 woorden welke vanaf 6 september verkrijgbaar zijn via de site Pottermore.

In het persbericht valt te lezen dat Rowling in de verhalen onder meer ingaat op de achtergrond van Zweinstein, lerares Dorothea Omber en het ontstaan van de relatie tussen Hildebrand E.F. Slakhoorn en Voldemort.
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 10:40

Bericht 17 Aug 2016 21:41

Re: Harry Potter and the Cursed Child

Skyler schreef:Dat heb je snel gedaan, Isabel! Heb je dezelfde leeservaring als Oreo? Spoilers a.u.b. uitsluitend verborgen weergeven.


Oh ik zie deze vraag nu pas! Ik heb inderdaad dezelfde ervaring als Oreo.
<<

Skyler

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1376

Geregistreerd: 06 Dec 2014 14:58

Bericht 30 Aug 2016 16:15

Re: Harry Potter and the Cursed Child

Het duurde even voor ik echt gegrepen werd door het verhaal, maar ik heb het boek inmiddels uit. Voor anderen die vooralsnog niet verder komen dan de eerste twee scenes: lees vooral door, je krijgt vrij in het begin informatie die je dusdanig nieuwsgierig maakt dat je wel door wilt lezen. Tegen die tijd is de scriptvorm ook niet zo storend meer.
Vorige

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers